Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er jo kartene som tar plass. Selve programmet er jo ganske lite.

Men det skjedde noe da jeg skulle laste ned kartene nå. Det stod at det var ca. 60 min igjen av nedlastingen av kartene, så da bare fant jeg på noe annet, men da jeg skulle skjekke hvor langt den hadde kommet, så sto det noe om en eller annen error.

Derfor ble nedlastingen avbrutt, og kartene for Norge, ble ikke lastet ned. Tror den kom til "M", før den sluttet, så det siste som ble lastet ned var kart fra makedonia...

Hva skal jeg med det???? Jeg vil ha norske kart, men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg laster ned det. Noen andre som har prøvd?

Lenke til kommentar

Avinstaller programmet, slett Navigon mappen, installer på nytt.

Gjorde det, og lastet ned på nytt. Da kom jeg til frankrike, før jeg fikk error.

Går det an å finne kartene på nett? Får valget om å legge inn fra pc, men finner det ikke på siden til navigon

Lenke til kommentar

MarketEnabler virker ikke på min telefon lenger! Den er rootet. Noen som vet hva grunnen kan være?

Vil anbefale Pkt Auctions, for dere som handler mye på ebay!

Har du testet andre land?

Tidligere sluttet USA å virke, men Tyskland virket enda helt fint. De kom med en oppdatering som fikset USA senere, men det kan være at T-Mobile USA har vært å tuklet igjen :)

Lenke til kommentar

Har gjort 3 forsøk på HTC Hero, men får error når den har kommet til frankrike ca. Altså, jeg har kartene fra på land A-F, men ikke Norge.

Vet du om kartene finnes på nett?

Jeg tror ikke kartene finnes på nett.

Fikk nå min første oppdatering, fra 2.5.0 til 2.5.1. Kan ikke se noen umiddelbar forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...