Khaffner Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Programmet bruker altså mye plass da. Ca 1.8 GB Med kart regner jeg med? Hvor stort kart har du? Hvilke kart finnes? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja det er jo kartene som tar plass. Selve programmet er jo ganske lite. Men det skjedde noe da jeg skulle laste ned kartene nå. Det stod at det var ca. 60 min igjen av nedlastingen av kartene, så da bare fant jeg på noe annet, men da jeg skulle skjekke hvor langt den hadde kommet, så sto det noe om en eller annen error. Derfor ble nedlastingen avbrutt, og kartene for Norge, ble ikke lastet ned. Tror den kom til "M", før den sluttet, så det siste som ble lastet ned var kart fra makedonia... Hva skal jeg med det???? Jeg vil ha norske kart, men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg laster ned det. Noen andre som har prøvd? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Avinstaller programmet, slett Navigon mappen, installer på nytt. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Avinstaller programmet, slett Navigon mappen, installer på nytt. Gjorde det, og lastet ned på nytt. Da kom jeg til frankrike, før jeg fikk error. Går det an å finne kartene på nett? Får valget om å legge inn fra pc, men finner det ikke på siden til navigon Lenke til kommentar
-- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kjøpte meg en Android-mobil her om dagen. Sikkert dumt spm, men er applikasjonene som er på gratis å bruke? Facebook, Google maps osv. som er i menyen. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, bortsett fra datatrafikken de bruker. Hvis du er koblet til WLAN koster det ingenting å bruke de. Hvis ikke, koster det penger å laste ned oppdateringer, kart osv. Hvor mye det koster kommer an på hvilken operatør du har. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 NAVIGON MobileNavigator er nå tilgjengelig i Android Marked. Kan testes gratis i 30 dager. Hvor finner jeg den? Har du en link til Androlib f. eks? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ser ut som Navigon nå er fjernet fra det norske markedet. Den var tilgjengelig fredag ettermiddag/lørdag morgen da jeg installerte på min HTC Magic og Nexus One. http://www.androlib.com/r.aspx?r=Navigon Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 NAVIGON MobileNavigator er nå tilbake i markedet. http://www.cyrket.com/p/android/com.navigon.navigator/ Den kan nå også kjøpes (aktiveringskode): http://www.navigon.com/portal/no/shop/software/produkt.html?produktFamilieId=22910&produktId=9158158 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 NAVIGON MobileNavigator er nå tilbake i markedet. http://www.cyrket.com/p/android/com.navigon.navigator/ Den kan nå også kjøpes (aktiveringskode): http://www.navigon.com/portal/no/shop/software/produkt.html?produktFamilieId=22910&produktId=9158158 Har du fått det til å fungere? Har lastet det ned mange ganger nå, men får error hver eneste gang. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fungerer hos meg. Har lastet ned/installert på to enheter, HTC Magic og Nexus One. Fikk error en gang under nedlasting til Nexus, OK på neste forsøk. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har gjort 3 forsøk på HTC Hero, men får error når den har kommet til frankrike ca. Altså, jeg har kartene fra på land A-F, men ikke Norge. Vet du om kartene finnes på nett? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg får også error, men denne gangen fikk jeg error rett etter at Norge var lastet ned, så jeg er passe fornøyd. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 MarketEnabler virker ikke på min telefon lenger! Den er rootet. Noen som vet hva grunnen kan være? Vil anbefale Pkt Auctions, for dere som handler mye på ebay! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Rent konkret; HVA er det som ikke fungerer? Får du noen feilmelding av noe slag? Hvis "feilen" er at market ikke viser paid apps kan du prøve å drepe market-prosessen, så starte den igjen. Pleier å funke med min roota Hero Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 MarketEnabler virker ikke på min telefon lenger! Den er rootet. Noen som vet hva grunnen kan være? Vil anbefale Pkt Auctions, for dere som handler mye på ebay! Har du testet andre land?Tidligere sluttet USA å virke, men Tyskland virket enda helt fint. De kom med en oppdatering som fikset USA senere, men det kan være at T-Mobile USA har vært å tuklet igjen Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har gjort 3 forsøk på HTC Hero, men får error når den har kommet til frankrike ca. Altså, jeg har kartene fra på land A-F, men ikke Norge. Vet du om kartene finnes på nett? Jeg tror ikke kartene finnes på nett. Fikk nå min første oppdatering, fra 2.5.0 til 2.5.1. Kan ikke se noen umiddelbar forskjell. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg bruker MarketSpoof istedet for MarketEnabler (raskere, med widget!), du kan jo se om den hjelper. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Man får jo faktisk presentert valget mellom å laste ned kartene via pc eller via WLAN første gang man starter programmet, så det skulle ikke være SÅ vanskelig å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå