Khaffner Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei, noen som vet hvordan man kan få quickoffice på mobilen i norge. Jeg vet det er en betalingsapp, men finner ikke noen alternative steder enn Android Market hvor man kan laste ned apk fila Det fulgte med på min Hero kjøpt på Elkjøp i september:ermm: Og husk at du ikke får lov til å spørre etter piratkopierte apps, hvis det var planen Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Neon som vet om en skritteller app som funker når skjermen er av? Lastet ned noen i går, men ingen av dem teller hvis skjermen skrur seg av, og jeg gidder ikke å ha den på i lomma hele dagen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Neon som vet om en skritteller app som funker når skjermen er av? Lastet ned noen i går, men ingen av dem teller hvis skjermen skrur seg av, og jeg gidder ikke å ha den på i lomma hele dagen. Enkelte (alle?) Android-mobiler slår av akselerometeret samtidig som skjermen, tror ikke det er noen workaround som fikser dette. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Smart Alarm Clock (se noen sider tilbake for mer info) bruker akselerometeret med skjermen av ihvertfall. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Neon som vet om en skritteller app som funker når skjermen er av? Lastet ned noen i går, men ingen av dem teller hvis skjermen skrur seg av, og jeg gidder ikke å ha den på i lomma hele dagen. Enkelte (alle?) Android-mobiler slår av akselerometeret samtidig som skjermen, tror ikke det er noen workaround som fikser dette. Doh! Da er det ikke så mye vits i å ha skritteller, hvis du ikke gidder å ha skjermen på hele tiden da. Tenkte å prøve den på jobben, siden jeg går så mye hele tiden, men men Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Finnes der en bra facebook app til android, noe lignende den som er til iphone? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 tvilsomt, jeg er iallefall ikke imponert over de appene jeg har brukt, men jeg bryr meg heller ikke SÅ mye om facebooken. Synes kanskje den som heter "bloo" er den beste av de tre jeg har prøvd. Den siste etter den ofisielle husker jeg ikke hva var. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er ikke jeg den som spiller så mye på mobilen, og det er ikke helt min type spill, men jeg lot meg likevel bli ganske imponert over denne videoen. Så for de som har en milestone/nexus: http://www.engadget.com/2010/03/04/hyperdevbox-exzeus-arcade-allays-fears-that-android-games-are-de/ Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ellers liker eg eg godt PhoneMyPC bedre enn alle de andre "styre pc'n" appsene som er blitt nevnt. Liker å kunne se desktoppen min på mobilen og styre den som om eg satt foran pc'n. Digg å kunne sette på webcam og se ka hunden gjør på når eg er borte. Finnes dette til Mac også, evt. alternativer som gjør det? Hei, noen som vet hvordan man kan få quickoffice på mobilen i norge. Jeg vet det er en betalingsapp, men finner ikke noen alternative steder enn Android Market hvor man kan laste ned apk fila Du har jo Documents To Go da. Men du må betale for å kunne redigere filer. Endret 6. mars 2010 av Kaggen Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som bruker PRemoteDroid her? Har brukt det et par ganger før, men etter at jeg lastet ned en oppdatering til det nettopp, så har det sluttet å fungere til meg. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen som vet om et mail programm, som man kan markere alle uåpnede mailer som lest? Kan btw anbefale "gentle alarm" i market, men det trenger en del instillinger og prøving/feiling før du får den perfekte oppvåkning Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Opera mini 5 beta er ute for Android! http://www.opera.com/mini/next/ Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 I innstillingene kan man velge hvor lenge bakgrunnslyset skal stå på, men når det går av, blir skjermen låst, slik at det kreves et par tastetrykk for å jobbe videre med telefonen. Det er ikke alltid det er ønskelig. Savner en innstilling som gjør at skjermen ikke låses når bakgrunnslyset slås av. Finnes det et program som fikser det, men hvor man likevel har muligheten til å låse skjermen ved å trykke på legg-på-tasten? last ned KeepScreen. Det burde fikse biffen. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 NAVIGON MobileNavigator er nå tilgjengelig i Android Marked. Kan testes gratis i 30 dager. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 NAVIGON MobileNavigator er nå tilgjengelig i Android Marked. Kan testes gratis i 30 dager. Hei! Her interessert å vita hva dere synes om Navigon. Jeg tester den nå på min WM-mobil. Den gav meg en del merkelige valg.... Vil gjerne vite hvordan den er på en Android som høyst sannsynlig vil bli mitt neste OS Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Lastet ned Navigon nå, og kommer til å bruke det en del i dag for å teste og så skal jeg komme med min mening Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sammenlign gjerne med CoPilot hvis du har prøvd det før Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har ikke prvd det,men kan laste ned det og jeg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 har navigon Panorama view, myroutes og facebook/twitter støtte? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ble lite testing av navigon i dag ettersom jeg måtte kjøpe nytt minnekort, før jeg fikk brukt det. Det har fått i gang nå, så da blir det testing i morra Programmet bruker altså mye plass da. Ca 1.8 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå