Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvordan man kan få quickoffice på mobilen i norge. Jeg vet det er en betalingsapp, men finner ikke noen alternative steder enn Android Market hvor man kan laste ned apk fila

Det fulgte med på min Hero kjøpt på Elkjøp i september:ermm:

Og husk at du ikke får lov til å spørre etter piratkopierte apps, hvis det var planen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neon som vet om en skritteller app som funker når skjermen er av?

Lastet ned noen i går, men ingen av dem teller hvis skjermen skrur seg av, og jeg gidder ikke å ha den på i lomma hele dagen.

Enkelte (alle?) Android-mobiler slår av akselerometeret samtidig som skjermen, tror ikke det er noen workaround som fikser dette.

Lenke til kommentar

Neon som vet om en skritteller app som funker når skjermen er av?

Lastet ned noen i går, men ingen av dem teller hvis skjermen skrur seg av, og jeg gidder ikke å ha den på i lomma hele dagen.

Enkelte (alle?) Android-mobiler slår av akselerometeret samtidig som skjermen, tror ikke det er noen workaround som fikser dette.

Doh!

Da er det ikke så mye vits i å ha skritteller, hvis du ikke gidder å ha skjermen på hele tiden da. Tenkte å prøve den på jobben, siden jeg går så mye hele tiden, men men

Lenke til kommentar

tvilsomt, jeg er iallefall ikke imponert over de appene jeg har brukt, men jeg bryr meg heller ikke SÅ mye om facebooken.

Synes kanskje den som heter "bloo" er den beste av de tre jeg har prøvd. Den siste etter den ofisielle husker jeg ikke hva var.

Lenke til kommentar

Ellers liker eg eg godt PhoneMyPC bedre enn alle de andre "styre pc'n" appsene som er blitt nevnt. Liker å kunne se desktoppen min på mobilen og styre den som om eg satt foran pc'n. Digg å kunne sette på webcam og se ka hunden gjør på når eg er borte. :)

Finnes dette til Mac også, evt. alternativer som gjør det?

Hei, noen som vet hvordan man kan få quickoffice på mobilen i norge. Jeg vet det er en betalingsapp, men finner ikke noen alternative steder enn Android Market hvor man kan laste ned apk fila

Du har jo Documents To Go da. Men du må betale for å kunne redigere filer.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

I innstillingene kan man velge hvor lenge bakgrunnslyset skal stå på, men når det går av, blir skjermen låst, slik at det kreves et par tastetrykk for å jobbe videre med telefonen. Det er ikke alltid det er ønskelig.

Savner en innstilling som gjør at skjermen ikke låses når bakgrunnslyset slås av. Finnes det et program som fikser det, men hvor man likevel har muligheten til å låse skjermen ved å trykke på legg-på-tasten?

last ned KeepScreen. Det burde fikse biffen.

Lenke til kommentar

NAVIGON MobileNavigator er nå tilgjengelig i Android Marked.

Kan testes gratis i 30 dager.

Hei!

Her interessert å vita hva dere synes om Navigon. Jeg tester den nå på min WM-mobil. Den gav meg en del merkelige valg....

Vil gjerne vite hvordan den er på en Android som høyst sannsynlig vil bli mitt neste OS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...