bbbbbb Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Ikke for meg lengre. Hva er poenget med å ha altinn app på mobil om man må hjem å finne bankid kodebrikken eller pinkoder på brev. Jeg var som sagt pålogget fra jobben via PC/nett på torsdag med passord og fikk hentet ned pdf. Nå skal altinn plutselig ha pin kode fra brev. Vanlig to faktor login med passord pluss engangs kode mottatt på SMS skulle vært på plass. Altinn appen krever ikke kode fra pinbrev. Så lenge du har registert mobilnummer på altinn, vil min-id sende deg pinkode på mobil ved pålogging. Dette gjelder både på www.altinn.no og ved bruk av appen. Om du blar litt lengre ned på påloggingssiden i appen, vil du se et valg Gå videre til flere innloggingsmetoder, der kan du velge passord om du vil Endret 21. juni 2014 av Rskjonbe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg måtte først få logget inn på difi å endre minid settings. Logget inn med kodebrikke. Det sto lagret i bruker profilen min : bruk koder fra kodebrev av en eller annen ukjent grunn . Endret til SMS og jeg fikk kode til sendt. Har sparebank1 som har bankid integrert i mobilbank appen sin og kun benyttet denne til nå. Ved å installere bankid sin egen bankid app også i tillegg kan jeg logge inn på altinn med kun mobilen og bankid mobil autifisering. Litt misvisende at det står "kodebrikke" på altinn login sidene. Takk for tips. Da kan kodebrikken få lov å dø sakte i skuffen. 1 Lenke til kommentar
bbbbbb Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Så bra Den Sparebank1 engangskoder på mobil er ikke dum Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Altinn appen var fin den. Videresende fra innboksen med mail allerede brukt. Ble litt forvirret av at login starter ekstern mobil nettleser , kan det ikke integreres helt i appen ? 1 Lenke til kommentar
bbbbbb Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Det er noen utfordringer med dette, vi får se hvordan ting er når bankid 2.0 kommer. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Leter etter en lydopptaksapp som starter å ta opp lyden når den åpnes. Altså at jeg ikke manuelt må trykke på en knapp for å tå den til å starte og ta opp lyd. Noen som vet om det eksisterer i det hele tatt? Alle de jeg har funnet hittil krever at du må trykke selv. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Leter etter en lydopptaksapp som starter å ta opp lyden når den åpnes. Altså at jeg ikke manuelt må trykke på en knapp for å tå den til å starte og ta opp lyd. Noen som vet om det eksisterer i det hele tatt? Alle de jeg har funnet hittil krever at du må trykke selv. Det du trenger er en app som også har en widget. Når du trykker på widgeten, så starter opptaket. Fant bare en i farten, og den ser ikke spesielt vakker ut. Om jeg ikke har misforstått deg, så kan du se på denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.team48dreams.fastrecord Finnes sikkert også penere apper som gjør det samme. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Darn, leter etter app for å ta opp det som er på skjermen, men ser ut til at det (på lik linje med å ta opp lydsamtale der man får med begge sider) er umulig uten root? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tror du må enten ha root, eller koble til via en PC med Android SDK & f.eks Driod @ Screen, for å så gjøre opptak av skjermbilde på PC-en med enda et program. Mulig det finnes enklere metoder, har dessverre ikke testet det selv uten root. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Apex Launcher: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 På jakt etter app som kan få mobilen til å ta opp fra FM-radioen til bestemte tider og dager. (Skal på Wi-Fi-fri ferie). Noen som har forslag? :) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva skal du ta opp? Finnes det ikke som podcast? 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Finnes det noen bra apper for å blackliste telefonnumre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Finnes det noen bra apper for å blackliste telefonnumre?Ja - det beste er IMO Truecaller. Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva skal du ta opp? Finnes det ikke som podcast? Jo, finnes som podcast, men det kan vel bli tregt og dyrt når jeg ikke er på trådløst nett.? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ja - det beste er IMO Truecaller. Takk. Programmet så oversiktlig og fint ut. og jeg likte at de hadde en predefinert liste med telefonselgere. Lagde konto på appen men da jeg skulle logge inn på siden deres fikk jeg kun mulighet til å logge inn via FB, Linkedin osv og ikke via kontoen jeg nettopp hadde opprettet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva skal du ta opp? Finnes det ikke som podcast? Jo, finnes som podcast, men det kan vel bli tregt og dyrt når jeg ikke er på trådløst nett.? Samtlige podcast-apper jeg har testet støtter å kun laste ned over Wifi. Du er vel på Wifi en gang iblant? Min favoritt er Pocket Cast, men det finnes mange å velge blant. 1 Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ok! Takk for innspill! Får satse på PocketCast! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 PocketCast ror jeg er min favoritt uansett kategori på Android! I dag kom forøvrig Leo's Fortune på Android, veldig morsomt spill. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Mata.YTplayer B En YouTube spiller som lar seg se video i et floating vindu eller bare høre på, selv med skjermen av. Har en del irriterende småfeil, og man må ofte prøve å starte videoen noen ganger før den funker, men jeg syns det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå