NgZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 XBMC er litt avansert ut av boksen, men det finnes enkle skins (ofte med "simple") i navnet, som gjør ting betraktelig lettere. Man kan jo selvfølgelig endre på hva som vises på hovedskjermen og, hvis man synes de andre alternativene er i veien. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Noen som kan anbefale en app for overvåking/måling av nettverktrafikk for 3G/4G/WiFi i sanntid. Lastet ned tTorrent og den viste flere hundre bytes/s opp/ned selv om den ikke hadde noen torrents. Frykter den phone home.. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg bruker https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobidia.android.mdm Den er jeg veldig fornøyd med, og den ligger i dropdownen hele tiden, og du kan få oversikt over hvilke programmer som bruker hva av data. Både mobilt og wi-fi. Den stemmer også perfekt overens med Telenor. Lenke til kommentar
Eggnog Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvilket musikkprogram skal jeg gå for til min galaxy note 8? Låner spotify av bror noen ganger, men den appen er ikke kompatibel. Wimp? Eller skal jeg vente til google sine versjon kommer og ikke minst blir tilgjengelig.? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Litt rart at den ikke er kompatibel, om du vil ha kan du prøve å installere apk en direkte http://community.spotify.com/t5/Help-Android/Latest-APK-0-5-4-73/td-p/190372?nobounce Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvilket musikkprogram skal jeg gå for til min galaxy note 8? Låner spotify av bror noen ganger, men den appen er ikke kompatibel. Wimp? Eller skal jeg vente til google sine versjon kommer og ikke minst blir tilgjengelig.? Da er det en sjanse for at du må vente en stund. Spør Samsung på deres Facebook for eksempel, etter å ha prøvd forslaget over. Det skal nemlig ikke være noe problem. Det kan være du må spørre Spotify også. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Etter at Chrome ble oppdatert i dag kommer det ikke lenger opp opp meny når jeg klikker lenge på en link. Andre sin har dette problemet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Fungerer som normalt med siste Chrome for meg. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Vet ikke om de har blitt nevnt før, men vil anbefale -Google Keep -Google Navigasjon -aCalendar -Alarm Clock Xtreme -BeyondPod -Trackchecker -Ulysse Gizmos -Kommunekart -Importkalkulator -Smart Tools -ConvertPad -Switchpro Widget -Sms Backup &Restore -Call Logs & Backup Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 LEDBlinker Lite Ha full kontroll over led notification på mobilen, og du trenger ikke å ha rootet mobilen heller. Finnes to versjoner, kjøper du den så får du full tilgang til å gjøre alt. Men fint å prøve med gratis versjonen først Fungerer utmerket på min SGS3 hvertfall Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Finnes det noen applikasjon som gir deg siste nytt fra sykkelverdenen? Et sykkel magasin hvor alle pressemeldinger og resultater samles på et sted? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Swiftkey til telefon og tablet har for tiden 50% avslag. Anbefales for dem som enda ikke har prøvd! 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Fikk litt vond smak i munnen da de kom med en egen betalversjon til tablet etter at jeg hadde kjøpt det på mobil. Flere av de ande tar betalt en gang uavhengig av type enhet, og det skulle egntlig bare mangle. Forskjellen er layouten, liksom. TouchKeyboard er IMO et langt bedre tastatur som sådan, men ordlisten er dessverre mye dårligere for norsk. Men den lar deg i et minste velge språk. Swiftkey er fullstendigh ubrukelig om du skriver omtrent like mye på engelsk og norsk, da den konstant foreslår ord fra feilspråk, auto"retter" i til I når du skriver norsk o.l. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kan ikke si jeg har noe problem med blanding av engelsk og norsk. Har både norsk og engelsk aktivert. For såvidt enig i at det burde vært kun en versjon for telefon og tablet. Har det på telefonen, og kjøpte det på nettbrettet i dag. Helt klart verdt de 10 kronene for min del. Skjønner at utviklerne må tjene penger på produktene sine. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Men det er jo samme produkt med forskjellig layout - og telefontatsaturet har jo allerede tablet layout i landscape modus. Det er uttyning. Det går fint å ha begge aktivert om du skriver desidert mest norsk, men om du skriver ca. 50/50 av norsk/engelsk, havner norske ord litt i bakleksa når jeg skriver norsk. (Autoretting av i til I er spesielt irriterende) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Gleder meg mere til Minuum: http://www.androidpolice.com/2013/06/18/hands-on-minuum-keyboard-beta-good-enough-to-renew-my-faith-in-crowd-funded-campaigns/ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vurderer å kjøpe meg en Tomtom GPS, men så tenkte jeg at jeg har jo både android telefon og nettbrett. Hva er å anbefale av navigasjons program til bilbruk? Har en Nexus 4 telefon og Nexus 7 nettbrett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Google maps sin Navigation funker greit for meg.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sygic er bra. De bruker kart fra TomTom. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har prøvd ut tomtom i, Sverige, Tyskland, Polen, Danmark og Norge. Ikke en eneste feilnavigering. Og beskjeder vi fikk om køer, stemte på meteren. Da finner tomtom raskere veier utenom, som tar deg raskere frem. Er utrolig fornøyd med deres løsninger og gode kart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå