learntofly Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Google play er ute i ny versjon. Kommer vel automatisk etter hvert, men for oss utålmodige sjeler kan den lastes ned her: http://www.mediafire.com/?h669cym6yzp1fth Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Google play er ute i ny versjon. Kommer vel automatisk etter hvert, men for oss utålmodige sjeler kan den lastes ned her: http://www.mediafire...h669cym6yzp1fth Ja, jeg var blant de utålmodige, heheh. Den nye versjonen var jo oversiktlig og lekker, med større ikoner og større tekst - men jeg syns kanskje det var litt i største laget. Den plassen som nå viser 4-5 app'er viste jo flere app'er tidligere. Så om du skal se igjennom de 50 mest populære app'ene, så må du rulle mer enn du måtte gjøre før. Jeg syns også at "Mine apper" og "Min ønskeliste" skulle ha vært lettere tilgjengelig, det burde gjerne ha vært mulig å velge hvor man skulle starte når man åpnet Play Store. For min del er 95 % av besøkene mine på Play Store for å sjekke om det er oppdateringer, så jeg ville helst ha startet på "Mine apper". Kanskje det kommer i versjon 5? xD Jeg vil dessuten anbefale Anttek Quick Settings, som gir en ekstra "rullegardin"-meny slik det er på Jelly Bean. Nyttig for oss med gamle mobiler som vil ha "Jelly Bean"-experience.. Endret 11. april 2013 av NothingForever Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som vet om et program som man kan legge inn f.eks liste over priser på forskjellige varer (ikke type matvarebutikken) og ha rubrikk hvor man kan legge inn % rabatt og få dette automatisk utregnet i enda en rubrikk ? Gjerne at faste % rabatter ligger inne der det er faste rabatter på varen, men at det kan justeres. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kingsoft office og excel-ark, dersom det holder til ditt bruk. (Så slipper du en ekstra app, siden dette er den Office-appen du bør ha inne uansett.) Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 For alle som prøver å lære seg gloser til neste gloseprøve vil jeg foreslå "Gloseprøve". Legg inn glosene du skal pugge og la appen spørre, enten i rekkefølge eller tilfeldig. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.opsanger.gloseprove Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 En reklameside for betalingstjenester fjernet. Admin. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 For de som vil holde notatene sine for seg selv kan YubiNotes være verdt en titt. Kan kryptere notatene dine med passord eller med en YubiKey 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ønsker tips om en god kalender widget noe ala S Planner. Den må fungere på Apex Launcher, noe S Planner ikke gjør. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Noen som vet om en bra kamera app? 1 Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ønsker tips om en god kalender widget noe ala S Planner. Den må fungere på Apex Launcher, noe S Planner ikke gjør. Simple Calendar Widget Gratis, anbefales. Mye valgmuligheter! Jeg vil også anbefale deg å deaktiver S Planner og bruke Google sin egen kalender app. Den er mye bedre for min del Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Simple Calendar Widget Gratis, anbefales. Mye valgmuligheter! Jeg vil også anbefale deg å deaktiver S Planner og bruke Google sin egen kalender app. Den er mye bedre for min del Takker, den var lekker, gitt! Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Trenger en enkel applikasjoner som tar bilde om noen tar feil låsekode/mønster på min Note. Noen forslag? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Cerberus. Koster 14kr eller noe, men det er for livstid, og du får bilder på mail og mulighet til å spore stjålet mobil også. Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Cerberus. Koster 14kr eller noe, men det er for livstid, og du får bilder på mail og mulighet til å spore stjålet mobil også. Takker:-) Den funka slik jeg ville :-) Lenke til kommentar
Eggnog Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Har nettopp gaatt til anskaffelse av en galaxy note 8. Hvilke programmer boer jeg avinnstallere og innstallere? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Har en generell anbefaling til alle: App Lock. Les om den her: "Beskytt smarttelefonen og nettbrettet med App Lock" Endret 10. mai 2013 av hessel Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Trenger ett skall som organiserer filmer og serier jeg har på nettbrettet på en brukervennlig måte med cover osv. Noen gode tips? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Trenger ett skall som organiserer filmer og serier jeg har på nettbrettet på en brukervennlig måte med cover osv. Noen gode tips? XBMC! Last ned varianten med hw-aksellering og du vil aldri finne noe bedre Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg har prøvd xbmc, men synes det er ekstremt tungvindt å sette opp. Alt jeg trenger er to vag på hovedmenyen, filmer og serier. Alt ekstra som følger xbmc har jeg ikke bruk for. Ser ut til at Mizuu blir veien å gå. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miz.mizuulite&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5taXoubWl6dXVsaXRlIl0. Endret 13. mai 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå