Spurs Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ingen som har apk-fil (eller link til fil) for TV2 Sumo og TV2 Sporten? Jeg fant en TV2 Sporten her i tråden, men det var en gammel versjon tror jeg. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ingen som har apk-fil (eller link til fil) for TV2 Sumo og TV2 Sporten? Jeg fant en TV2 Sporten her i tråden, men det var en gammel versjon tror jeg. Test denne com.mobilefootie.tv2_75.apk.zip Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Test denne Takker og bukker. Den fungerte fint Nå håper jeg noen kan gi meg TV2 (sumo) apk'en også Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Takker og bukker. Den fungerte fint Nå håper jeg noen kan gi meg TV2 (sumo) apk'en også Lastet ned APK-en og la den ut her. http://www.filedropper.com/notv2androidtv2no-11-v101 Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Lastet ned APK-en og la den ut her. http://www.filedropp...idtv2no-11-v101 Takker og bukker igjen! Dessverre ser jeg at bildekvalitet/oppløsning på en 7" skjerm ikke blir veldig bra, men app'en er vel laget for mobiltelefoner. Håper det kommer en offisiell app for Android nettbrett snart. Klarer meg likevel bra med denne så lenge. Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Lastet ned APK-en og la den ut her. http://www.filedropper.com/notv2androidtv2no-11-v101 Dolphin var ikke så glad i den linken din... Failed 5 ganger Endret 31. januar 2013 av technicality Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tips til en en god app for å restarte en pc som allerede er på? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Tips til en en god app for å restarte en pc som allerede er på? Med Teamviewer kan du fjenstyre pc'n via mobilen eller en annen pc (med programvare installert eller i nettleseren). Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Tips til en en god app for å restarte en pc som allerede er på? Her funker nok Mobile PC Monitor best, har det selv og det er helt knall! Restart ved et et enkelt klikk, du kan bla. se temperaturer, få varsler når pc slås av/på/restartes osv. EDIT: Kan vel skrive litt mer om Mobile PC Monitor siden dette er en tråd om android-apps App: Mobile PC Monitor Download: http://mobilepcmonitor.com Pris: Gratis - Slå av og på PC, samt sett i hvilemodus og restart. - WOL (Wake on LAN) - Se status og "uptime" på alle dine PCer. - Se nåværende CPU-bruk. - Se kjørende prosesser - Se hardware-info slikt som temperaturer på systemet, HDD, CPU, GPU osv. - Få varsler på mobilen når PC; slås av eller på, når en prosess lukkes, startes eller "svarer ikke", når en temperatur har steget over en angitt grense, når et program blir installert/avinstallert, når CPU-bruk er høyere en angitt grense, når din offentlige IP har blitt endret, når batteriet er lavt, når en flyttbar disk har blitt koblet til/fra, når en bruker logger inn/ut, når fan-speeden er under/over en angitt grense, osv..... Og mye mer! Anbefales sterkt om du vil ha kontroll på dine PCer når du er ute av huset Endret 1. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tips til en en god app for å restarte en pc som allerede er på? http://www.unifiedremote.com/ 2 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Er det verd å kjøpe Wiki Encyclopedia Pro fremfor å bruke den gratis offisielle Wikipedia Appen? Ser at Wiki Encyclopedia Pro har muligheten til å lagre artikler på enheten. Kan den offisielle appen også dette? Kunne vært kjekt at den cache/lagrer alt man har søkt opp på dersom kan trenger det senere. Går jo da mye fortere å hente opp tidligere søk og det kan jo da også brukes offline. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Nå som vegvarsler er "nede", hva er beste fotoboksapp? Bruker en som heter Radarfree lite. Ok, men crappy utseende. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 På side 387 snakker dere om at dropbox bare syncer en vei, hva mener dere med dette? Hvis jeg legger en fil i mappen på pcen, får jeg den opp på mobilen. Hvis jeg tar et bilde med mobilne, får jeg det opp på pcen. Er ikke dette sync begge veier, eller misforstår jeg noe her? 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som har en adblocker som faktisk fungerer? Jeg kjører AdAway nå, og føler ikke den tar noe. Trenger jeg noen norske lister? Har root osv, så problemet er ikke der. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvilke ads er det den ikke tar? Såvidt jeg vet er de kun laget for å fjerne google sine Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ok. Jeg tenkte reklame i browser(VG.no feks) , reklame i gratis apps osv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De eneste reklamane som ikke tas på VG.no er såvidt jeg ser "godkjente" AdBloc-reklamer. Mao så vil alle apps som bruker Ad Block-lister og ikke lar deg velge å ikke vise "non-obtrusive" reklamer ha samme problem. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har bestemt meg for å kvitte meg med noen overflødige kg og i den sammenhengen så lurer jeg på om noen har en god app å anbefale som kan brukes til å føre noen statistikker. Det jeg tenkte spesielt på var at man kan plotte inn antall kg, hver dag (eller derimot) og kunne få en fin graf ut av det. Det hadde også vært fint om man kunne ha gjort det samme med omkretsen av midjen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har bestemt meg for å kvitte meg med noen overflødige kg og i den sammenhengen så lurer jeg på om noen har en god app å anbefale som kan brukes til å føre noen statistikker. Det jeg tenkte spesielt på var at man kan plotte inn antall kg, hver dag (eller derimot) og kunne få en fin graf ut av det. Det hadde også vært fint om man kunne ha gjort det samme med omkretsen av midjen. For vekt er Libra en veldig ålreit og enkel app. Det finnes flere som gjør dette, men dette er den eneste jeg har testet noe særlig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg er på utkikk etter en ny musikkavspiller. Frem til nå har jeg brukt Winamp, men en oppdatering som forandret hvordan den håndtere album med flere artister gjør at den ikke lenger holder mål. Før var det sånn at om jeg valgte artist og så album, så fikk jeg opp hele albumet, uavhengig av hvem artistene på de andre sporene var. Nå er det derimot slik at jeg kun får opp sporene med akkurat den artisten, noe som er et jævla herk når man har mange multi-artist-album. Jeg har også prøvd MortPlayer og Shuttle, uten hell. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå