hessel Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kan noen anbefale en sms popup widget som lar deg se hvem meldingen er fra uten å måtte gå inn i meldingsoversikten? Jeg har forsøkt sms popup, men den falt ikke helt i smak. Min favoritt er chomp SMS. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Uff.. Skulle aldri oppdatert Spotify. Nå funker ikke equalizeren 'Equalizer' som jeg pleide å bruke ved siden av, pga Spotify har sin egen bygget inn! Noen tips? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som vet om tilsvarende program for Andriod som iMessage er for iOS? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som vet om tilsvarende program for Andriod som iMessage er for iOS? facebook messanger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 men du kan vel ikke sende sms/meldinger til folk som ikke har FB? Med FB chat må vel alle meldinger gå gjennom Fb. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 men du kan vel ikke sende sms/meldinger til folk som ikke har FB? Med FB chat må vel alle meldinger gå gjennom Fb. Viber eller WhatsApp fungerer bra, sjølv om dei ikkje er integrerte i standard meldingsapp som på iOS Anbefaler WhatsApp spesielt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Med netcom så har tvillingsim sin egen kvote (samme kvote som abonnement), så der trenger en i allefall ikke holde styr på slikt, og vet ikke om noen app som kan gjøre det for en? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme? Tipper moren din vil motta en varsling om når kvoten er tom Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme? Hilken operatør bruker hun? Finnes en kjekk widget for Onecall: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tysnes.onecallwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50eXNuZXMub25lY2FsbHdpZGdldCJd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det viktigste er at hun får A: Beskjed når kvoten nærmer seg tomt/er tomt B: At mobilnett (Edge, 3G, 4G etc..) slår seg av for å slippe uønskede regninger og C: At det (forhåpentligvis) lar seg synce mellom to enheter. Android sin innebygde kan ikke dette. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvis hun bruker Wifi når hun er hjemme eller på besøk hos andre slipper hun mye av datatrafikken på abonementene sine. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det virkelig ikke mulig å se TV2 Sumo på TF300? Finner ikke TV2 sport-appen. Samme gjelder Skandiabankens Android-app. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 https://play.google.com/store/apps/details?id=no.tv2.android.tv2no Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 https://play.google....2.android.tv2no Denne er ikke tilgjengelig på alle enheter. Er feks. ikke tilgjengelig på min iMito (Android 4.1.1) eller Samsung Tab 10.1 (Android 4.0.x). Men er tilgjengelig på min S2 med Android 4.0.4. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hos meg er den tilgjengelig på alle enheter med norsk SIM-kort. Ikke tilgjengelig på en telefon med Vodafone UK SIM og enheter uten SIM som Nexus 7 og Transformer TF101. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Min Samsung Tab 10.1 har norsk SIM, og appen er alikevel ikke tilgjengelig. iMito'en har ikke SIM. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Rimelig sikker på at den ikke funker på min Asus uten sim. Leste en tweet fra en TV2-ansatt, der sto det at appen til nettbrett skulle komme på nyåret. Må si jeg ble skuffet da jeg fant ut at den ikke fantes. Skulle jo ha nettbrett for å følge med på Premier League. Til og med telefonen min spiller av Sumo. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 TV2 sin app funker fint på min Samsung Galaxy Tab 2 10.1" (Android 4.0.4). Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Heisann. Nokon som har ein god birthday app? Madammen meiner det er viktig å følge med på sånt, og liker godt at den synker med Gmail kalenderen (som igjen synker med jorte appen ho bruker). Ho bruker Ebo birthday akkurat no (Må ha ein som viser kor gamle dei er), men den ser ut til å skape problem med google sync. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå