technicality Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Virker fint her også, men banneren på toppen av siden vises ikke i noen nettlesere på min mobil. Bølgende banner som sier "welcome to international courier" funker den Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hvordan? Banneren på toppen av siden (og den under som lar deg velge tjeneser) vises ikke i noen nettlesere her. Trengs det et ekstra program fra Play eller? (problemet er at bannerne ikke vises og i Firefox står det at et tilleggsprogram trengs for å vise det.) Endret 12. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hvordan? Banneren på toppen av siden (og den under som lar deg velge tjeneser) vises ikke i noen nettlesere her. Trengs det et ekstra program fra Play eller? (problemet er at bannerne ikke vises og i Firefox står det at et tilleggsprogram trengs for å vise det.) Slik? Http://bildr.no/view/1294278 Uhm... For å være ærlig har jeg ikke lagt til noe ekstra som jeg er klar over. Så vet ikke hvorfor det fungerer her men ikke hos deg Sjekket nettopp i standard browser og... Banner og valgene vises Endret 12. oktober 2012 av technicality Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du har sikkert lagt inn flash fra gammelt av Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kan det hende at det er en hake under innstilinger et sted som sier noe alá "tilllat bruk av Flash"? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skjekket det, tillatt alt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 TomTom har nå lansert sin GPS app på Android Market. https://play.google....m.tomtom.nordic Det irriterte meg at den ikke virket på mitt nettbrett Asus Transformer Pad Infinity, men den virket på min mobiltelefon Samsung Galaxy SII. Siden Sygic bruker kart fra TomTom så lurer jeg på hva fordelen med å bruke TomTom sin egen App mot Sygic er. http://www.telegraph...op-devices.html Samma her! Men eg kjøpte det på S2, tok backup av apk fila og slang den inn på Infinityen, funka som fjell det... Klart det ikkje er super optimaltisert for nettbrettet, men på min Note 2 funka det rimlig bra. Brukte My Backup Pro til å ta backup av APK fila. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvordan blir man belastet når man kjøper apps? Legges det bare til på mobilregninga? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Du må legge inn kortnummer første gang du handler, så foreløpig er det ikke mulig å handle over mobilregningen. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tenkte jeg skulle bli bedre til å bruke kalenderen. Ser noen har anbefalt Google Calendar. Men jeg finner ikke en app for Google Calendar. Fins ikke det? Lastet ned Evernote nå i sta. Fungerer den som en slags kalender? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Finnes jo mange apper som støtter Google Calendar. Min personlige favoritt er Calendar Pad Pro. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Google Calendar er jo en app som er forhåndsinnstallert på telefonen Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen her som vet om en app som kan gi meg vibrerende varslinger for tapte anrop og "uoppdagede" meldinger i etterkant? Kunne vært nyttig, siden jeg ikke alltid merker de korte vibreringsvarslene man får på meldinger. Jeg er ny på området, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne det rette programmet (har prøvd et par programmer uten hell). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Google Calendar er jo en app som er forhåndsinnstallert på telefonen Jeg finner den ikke på min telefon. Eneste jeg har tror jeg er "S Planner", (Samsung S III) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Sikker på at du ikke har en app som heter Kalender (uten Google foran)? Evt Calendar hvis du har engelsk språk på telefonen? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Google Calendar er jo en app som er forhåndsinnstallert på telefonen Jeg finner den ikke på min telefon. Eneste jeg har tror jeg er "S Planner", (Samsung S III) Er en synch service /kalender knyttet til din gmail konto, logg inn på gmailen din og gå på kalender, har du satt kalenderen din til å synche mot google calendar så vil avtalene dine vises her, og vice versa på telefonen Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen her som vet om en app som kan gi meg vibrerende varslinger for tapte anrop og "uoppdagede" meldinger i etterkant? Kunne vært nyttig, siden jeg ikke alltid merker de korte vibreringsvarslene man får på meldinger. Jeg er ny på området, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne det rette programmet (har prøvd et par programmer uten hell). Mener at dette er mulig i Light Flow Lite. Correct me if i'm worng Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Både Gmail og Calendar av Google har blitt skilt ut som separate apper meiner eg å ha lest, så må nok lastes ned separat. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Både Gmail og Calendar av Google har blitt skilt ut som separate apper meiner eg å ha lest, så må nok lastes ned separat. I'll be... Visst fader har de gjort det 0_o Good catch, hadde gått meg forbi Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Både Gmail og Calendar av Google har blitt skilt ut som separate apper meiner eg å ha lest, så må nok lastes ned separat. Ja, oppdaget en "Google Kalender" inne på Google Play idag.. Vet noen hva som er dealen? Verdt å laste ned når jeg allerede har en Google Kalender som fungerer greit? Ellers vil jeg bare nevne at "Min ønskeliste" nå har dukket opp inne på min Google Play, hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå