Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Reader HD og/eller gReader Pro mot gratisvarianten Google Reader?

Utseendemessig ser gReader Pro ut som den beste kandidaten, men koster også mest.

Edit: Prøvde nå nettopp gratisversjonen av Reader HD. Den ser mye bedre ut enn Google Reader, men jeg kunne ikke legge til nye RSS(det måtte jeg gjøre i Google Reader). Denne ligner på Google Reader, men ser ut til å ha mer funksjonalitet og støtter farge themes.

Edit: Prøvde nå gratisversjonen av gReader. Vil nok si jec foretrekker Reader HD, dog kunne jeg legge tilnye RSS i denne.

Edit: Google burdeforbedret sin egen reader i høyde med Reader HD...

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Anbefaler apex launcher, eneste launcher jeg har blitt 100% fortrolig med. Mange tilpasningsmuligheter, likevel rask og fin. Nå bruker jeg den faktisk både på telefon og brett. (Galaxy R og TF101 - begge ics)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0.

Noen som vet om en app som kombinerer meldingsbank for viber, facebook messenger og sms, knyttet til samme person?

Har nå 3 "meldingsbanker" for mange av mine mest brukte kontakter. Noe a la innebygd WP7.

Lenke til kommentar

Er det sånn tidsforsinkelse hvis du kjøper Apple-produkter også?

Jeg har ikke sett på Youtube på iPaden min og overført lyden til anlegget men jeg kan sjekke når jeg kommer hjem i kveld.

Nå har jeg endelig testet. Jeg har brukt Youtube-appen på iPaden til å spille av videoer. lyden er sendt til anlegget via en Airport Express. Det var aldri noen form for forsinkelse eller "usync" på de sangene jeg testet.

Lenke til kommentar

Mener jeg har hørt om en app som gir påminnelser ut i fra geografisk plassering. For eksempel: jeg ankommer skolen, og da er mobilen meg om å huske time hos rådgiver.

Noen som vet om en slik app?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.incorporateapps.spoty&hl=no&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dandroid+app+reminder+location

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.twofortyfouram.locale&hl=no&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dandroid+app+reminder+location

Hvis ikke så slo jeg av en prat med han istad og han sa han ikke er sint på deg og du kunne bare bruke han så mye du ville... Google altså

Lenke til kommentar

lekt litt med denne og den virker utrolig bra.

Den nyeste versjonen av Pure Calendar Widget har en ny innstilling under "Calend.", nemlig "Show event occurrence count (only for yearly events)". Om du huker av den og bruker birthday-plug-in'en, så vil widgeten vise følgende den dagen kontakten "Lena" fyller 24:

Lenas birthday (#24)

Etterhvert kommer det nok til å gå an å egendefinere det mer, for min del hadde "Lena (24)" vært nok.. ;-)

Lenke til kommentar

Finnes det en videospiller som støtter dd5.1 lyd? Kan jo alltids konvertere filene, men hadde vært veldig greit om jeg slapp det. :p

Edit: Ikke vet jeg hva som feilte nexusen, men nå hadde vist ikke mx player noe problem med å spille av lyden. :)

Endret av -Jørgen-
Lenke til kommentar

Trenger et enkelt program der jeg kan spore opp mobilen, slette innhold og låse den ned totalt. Alt bør skje i fra en nettside. og det hele bør vvære enkelt i bruk.

Hva anbefales som dere vet virker?

Jeg er fornøyd med cerberus i hvertfall. Gjør alt du spør etter og kan styres med sms i tillegg.

Finnes det også program som kan ta bilde av tyven og sende det til meg/nettadresse? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...