NgZ Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er vel greit så lenge den er gratis - så fort den er betalt er det vel ingn tvil om at det er reklame, og det er det vel ingen tvil om at ikke er lov på forumet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ett innlegg har blitt skjult mens vi diskuterer interne føringer. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Noen som har prøvd Reader HD og/eller gReader Pro mot gratisvarianten Google Reader? Utseendemessig ser gReader Pro ut som den beste kandidaten, men koster også mest. Edit: Prøvde nå nettopp gratisversjonen av Reader HD. Den ser mye bedre ut enn Google Reader, men jeg kunne ikke legge til nye RSS(det måtte jeg gjøre i Google Reader). Denne ligner på Google Reader, men ser ut til å ha mer funksjonalitet og støtter farge themes. Edit: Prøvde nå gratisversjonen av gReader. Vil nok si jec foretrekker Reader HD, dog kunne jeg legge tilnye RSS i denne. Edit: Google burdeforbedret sin egen reader i høyde med Reader HD... Endret 3. september 2012 av DJViking Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tips til apps som funker til timeplaner? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ehm.. Google Calendar? 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg synets timetable er bra. https://play.google....om.gk.Timetable Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Anbefaler apex launcher, eneste launcher jeg har blitt 100% fortrolig med. Mange tilpasningsmuligheter, likevel rask og fin. Nå bruker jeg den faktisk både på telefon og brett. (Galaxy R og TF101 - begge ics) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0. Noen som vet om en app som kombinerer meldingsbank for viber, facebook messenger og sms, knyttet til samme person? Har nå 3 "meldingsbanker" for mange av mine mest brukte kontakter. Noe a la innebygd WP7. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er det sånn tidsforsinkelse hvis du kjøper Apple-produkter også? Jeg har ikke sett på Youtube på iPaden min og overført lyden til anlegget men jeg kan sjekke når jeg kommer hjem i kveld. Nå har jeg endelig testet. Jeg har brukt Youtube-appen på iPaden til å spille av videoer. lyden er sendt til anlegget via en Airport Express. Det var aldri noen form for forsinkelse eller "usync" på de sangene jeg testet. Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tips til apps som funker til timeplaner? yasp! funker fett! https://play.google.com/store/apps/details?id=snok.stubefrie&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsInNub2suc3R1YmVmcmllIl0. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Gamle screenshot blir som nye, her et som viser en 4x1-widget av Pure Calendar Widget. lekt litt med denne og den virker utrolig bra. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Mener jeg har hørt om en app som gir påminnelser ut i fra geografisk plassering. For eksempel: jeg ankommer skolen, og da er mobilen meg om å huske time hos rådgiver. Noen som vet om en slik app? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Mener jeg har hørt om en app som gir påminnelser ut i fra geografisk plassering. For eksempel: jeg ankommer skolen, og da er mobilen meg om å huske time hos rådgiver. Noen som vet om en slik app? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.incorporateapps.spoty&hl=no&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dandroid+app+reminder+location https://play.google.com/store/apps/details?id=com.twofortyfouram.locale&hl=no&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dandroid+app+reminder+location Hvis ikke så slo jeg av en prat med han istad og han sa han ikke er sint på deg og du kunne bare bruke han så mye du ville... Google altså Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 lekt litt med denne og den virker utrolig bra. Den nyeste versjonen av Pure Calendar Widget har en ny innstilling under "Calend.", nemlig "Show event occurrence count (only for yearly events)". Om du huker av den og bruker birthday-plug-in'en, så vil widgeten vise følgende den dagen kontakten "Lena" fyller 24: Lenas birthday (#24) Etterhvert kommer det nok til å gå an å egendefinere det mer, for min del hadde "Lena (24)" vært nok.. ;-) Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Finnes det en videospiller som støtter dd5.1 lyd? Kan jo alltids konvertere filene, men hadde vært veldig greit om jeg slapp det. Edit: Ikke vet jeg hva som feilte nexusen, men nå hadde vist ikke mx player noe problem med å spille av lyden. Endret 14. september 2012 av -Jørgen- Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Trenger et enkelt program der jeg kan spore opp mobilen, slette innhold og låse den ned totalt. Alt bør skje i fra en nettside. og det hele bør vvære enkelt i bruk. Hva anbefales som dere vet virker? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Trenger et enkelt program der jeg kan spore opp mobilen, slette innhold og låse den ned totalt. Alt bør skje i fra en nettside. og det hele bør vvære enkelt i bruk. Hva anbefales som dere vet virker? Jeg er fornøyd med cerberus i hvertfall. Gjør alt du spør etter og kan styres med sms i tillegg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg bruker McAfee WaveSecure og er veldig fornøyd med den løsningen. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Trenger et enkelt program der jeg kan spore opp mobilen, slette innhold og låse den ned totalt. Alt bør skje i fra en nettside. og det hele bør vvære enkelt i bruk. Hva anbefales som dere vet virker? Jeg er fornøyd med cerberus i hvertfall. Gjør alt du spør etter og kan styres med sms i tillegg. Finnes det også program som kan ta bilde av tyven og sende det til meg/nettadresse? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 cerberus gjør det. Det er vel et av dem beste av slike apper Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Oky... Har installert det nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå