TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ah, glemte nesten Shazam på listen min Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Må man taste inn hele passordet med keepassdroid. Må jo ha skikkelig passord på en passord-database, så jeg skulle ønske man hadde en funksjon som gjorde at programmet husket passordet forholdsvis sikkert og at man kunne bruke en kort pin, låsemønste e.l. på telefonen. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gikk tilbake til Go Launcher i dag, og der har det åpenbart skjedd noen endringer siden sist jeg brukte den. Hvordan endrer jeg snarveiene i dock'en? Endte med å slette flere av de som var der isteden for å bytte de ut med noe annet. Hvordan legger jeg til nye? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg bruker Go Launcher EX, og hvis jeg sletter noe fra dock'en, så kommer det en + der som en trykker på for å legge til... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg bruker Go Launcher EX, og hvis jeg sletter noe fra dock'en, så kommer det en + der som en trykker på for å legge til... Hvilken versjon er det du har? Jeg har 3.12 og ingen +. Mener det var + sist jeg hadde Go Launcher, men det er lenge siden. Jeg slettet alle ikonene bortsett fra telefon som da ble midtstilt. Helt blankt på begge sider.Får ikke trykket eller holdt inne noe sted ved siden av det ene ikonet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Har du prøvd å dra snarveier fra skrivebordet og slippe de i docken? Pleier å fungere. Endret 5. august 2012 av NgZ Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvilken versjon er det du har? Jeg har 3.12 og ingen +. Mener det var + sist jeg hadde Go Launcher, men det er lenge siden. Jeg slettet alle ikonene bortsett fra telefon som da ble midtstilt. Helt blankt på begge sider.Får ikke trykket eller holdt inne noe sted ved siden av det ene ikonet. Jeg har samme versjon, og det var slik du beskriver for en stund siden hos meg også, men etter en oppdatering så var +'en tilbake, men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en. Det funka, takk skal du ha. Men app drawer får jeg vel ikke først lagt på "skrivebordet" og deretter dratt ned i dock'en. Akkurat nå har jeg faktisk ikke app drawer i det hele tatt, etter at jeg sletta den da jeg prøvde meg fram. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen? - Dropbox - Evernote - Pulse - DNB - Spotify - SoundHound - FotMob - FriendCaster - TweetCaster (byttes muligens ut med 'Slices', når den blir mer stabil og bug-fri) Widgets jeg må ha: - HD Widgets - Android Pro Widgets - Neste Tippeligakamp - 3G Watchdog - Android System Info Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en. Det funka, takk skal du ha. Men app drawer får jeg vel ikke først lagt på "skrivebordet" og deretter dratt ned i dock'en. Akkurat nå har jeg faktisk ikke app drawer i det hele tatt, etter at jeg sletta den da jeg prøvde meg fram. Inne på Go Launcher sine Preferanser (meny-tasten), og under Skjerminnstillinger så er det nederst et valg for "Auto-fit icons", se om du har den haket av, og ta i såfall bort haken og se om ikke +'ene er tilbake. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor får jeg dette problemet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor får jeg dette problemet? Prøv å slette cache i Play Store. Meny --> applikasjoner --> Google Play --> Slett hurtiglager Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Inne på Go Launcher sine Preferanser (meny-tasten), og under Skjerminnstillinger så er det nederst et valg for "Auto-fit icons", se om du har den haket av, og ta i såfall bort haken og se om ikke +'ene er tilbake. Takker igjen, da var plussene tilbake Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 App Planet, noe erfaring? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Noen som har en god kalender widget alá Go Launcher og TouchWiz sin? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Synes ICS sin er bra jeg. Så lenge du resizer den selvsagt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ser etter noe som har månedvisning. Får ikke gjort dette i Nova-Launcher med ICS sin. Business Calendar har en rett og slett gyselig widget. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 App Planet, noe erfaring? Når det fungerer er det helt ok, men mer hell andre steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå