covah Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Når du handler med kredittkort på Play, lagres denne informasjonene på Google Wallet. Vil du ikke ha kortet lagret der, logger du deg på og sletter det. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 er jo enkelt for f.eks barn da å kjøpe mere programmer osv..... Skulle vært en fire siferet kode eller noe i tillegg Lenke til kommentar
Huni Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Du kan legge til en pin-kode for å få kjøpe apps i play butikk under innstillingene i play butikken. 2 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) For de som har lurt på om det er mulig å avinstallere mange apper samtidig, uten å måtte bekrefte mellom hver app som avinstalleres, så er svaret JA. MEN, telefonen må være rootet. En annen mulighet er å bruke Google Play-webben for å enkelt avinstallere apps. Trykk på "Mine android-apper" i Google play og velg deretter ønsket enhet. Da får man opp en liste med installerte apps på enheten som også kan avinstalleres direkte fra webben. https://play.google.com/apps Endret 24. juli 2012 av diZrupt0r 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kva for ein app brukar folk til podcast's? Eg har brukt Listen ei stund no, men er ikkje heilt fornøygd med den. Dog(g)catcher. Beste jeg har brukt. Koster en del penger, men programmet er det beste jeg har prøvd. Svært pent og praktisk brukergrensesnitt, støtte for videopodcaster innebygd, det er ekstremt enkelt å legge til nye feeds, pluss at nedlasting av nye podcaster er ekstremt raskt og stabilt. Programmet skal også ha pluss for svært mange muligheter for egen tilpasning, blant annet auto downloads og sleep mode. Har også brukt BeyondPod, som finnes i gratisversjon. Fungerer også greit, men jeg ville ha lagt pengene i dog(g)catcher. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Podkicker er også et alternativ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Tips til bra GPS-app til tablet (Galaxy Tab 2, 10.1)? Må kunne vise km/h og ha offline maps. Trenger ikke være gratis. Google Maps Navigation kunne egentlig vært bra nok, men jeg får ikke til å skru av stemmene der, og kartet er svart/mørkt :S Noen som vet hvordan man fikser dette? Endret 25. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sygic har fått best I test. Jeg bruker det, og kan anbefales :-D Lenke til kommentar
Requi Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Tips til bra GPS-app til tablet (Galaxy Tab 2, 10.1)? Må kunne vise km/h og ha offline maps. Navfree - anbefales sterkt. 1 Lenke til kommentar
Langb1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Hei. Jeg leter etter en app til min SIII som gir meg mulighet til å regulere hvilke apper som får tilgang til internett. Slik at jeg kan gi enkelte apper fri tilgang og andre bare når det passer meg. Har googlet, lett litt på forumet og play uten å finne noe som passer. Noen her som har noen gode forslag? Ha en god helg alle sammen Mvh Morten Endret 27. juli 2012 av Langb1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg bruker onavo count. ekstremt hendig program som har god oversikt. Du kan sette opp dataplan, overvåke databruk til programmer og sperre programmer fra å bruke mobilnettverk Lenke til kommentar
ogp Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Når man kjøper apps med kredittkort, blir denne infoen lagret da? Så den kommer opp automatisk neste gang man kjøper, litt dumt om den blir lagret... Hvorfor er det dumt? Fordi jeg ikke liker å ha kredittkortinfo liggende. Finnes det noen APP for kryptering av text info som er bra? Om man lager seg en overiskt over div passord osv... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Fordi jeg ikke liker å ha kredittkortinfo liggende. Finnes det noen APP for kryptering av text info som er bra? Om man lager seg en overiskt over div passord osv... Jeg bruker en Password manager for dette. KeePassDroid på telefonen og KeePass 2 på PC'n. Ved å lagre databasen på feks. Dropbox holdes den i sync mellom telefon og PC. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg bruker LastPass på pc, og det finnes til Android også. Til pc er det helt suverent. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen? Tasker Shazam Dolphin Browser HD Chant ColorNote ES File Explorer Twitter SMS Backup & Restore SwiftKey 3 TeamViewer Endret 2. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Har enda ikke funnet en twitter app som er bedre enn å bare gå til twitter.com i mobilnettleser. Appene bruker et halvt år på å oppdatere tweets siden sist, twitter.com er oppdatert på et par sekunder og er tilpasset mobiltelefoner. Endret 2. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen? Tasker Dolphin Browser HD Chant ColorNote ES File Explorer Twitter SMS Backup & Restore SwiftKey 3 TeamViewer Mye likt som meg her. I tillegg bruker eg mye prisjakt appen når eg handler. Fin indikasjon på at prisen i butikken er bra, evt bra prutegrunnlag. Den appen har spart meg for mye penger, evt arbeid for å spare tilsvarende summer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Har enda ikke funnet en twitter app som er bedre enn å bare gå til twitter.com i mobilnettleser. Appene bruker et halvt år på å oppdatere tweets siden sist, twitter.com er oppdatert på et par sekunder og er tilpasset mobiltelefoner. Den offisielle appen er ikke treg for meg =O Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen? Tjah.. Yr Facebook Ruter (for de som bor i Oslo) Soundhound KeePassDroid Dropbox (Evt. Google Drive) WidgetLocker TitaniumBackup Matprat er vel noe av de jeg bruker mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå