ray001 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som har forslag på gode "App 2 SD" app som fungerer til SGS3? Den "App 2 SD" som jeg har fungerer ikke Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvilke vær app synes dere er best til å ha fremme på skjermen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Er der noen gode 2 player spill til nettbrett der en spiller begge to på samme nettbrett? Brettspill, action, hva som helst i grunn. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Er det noen spill som man kan spille i mot / sammen med andre? Dvs 1 spill og 2 (flere enheter) som spiller samme spill. Hvilke spill? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvilke vær app synes dere er best til å ha fremme på skjermen? Weather widget Henter oppdateringer fra Yr.no. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvilke vær app synes dere er best til å ha fremme på skjermen? Jeg bruker "snowstorm" som også henter dataene fra YR.no 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som vet om det er mulig å få inn norske sider i Pulse eller i Flipboard? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jada, har selv lagt inn en del norske aviser, blant annet Dagbladet(hele avisen på et board, og kun sport på et annet), VG, Itavisen og lokale aviser +++ innpå Flipboard. Så lenge internettsiden du vil følge støtter RSS feed skal det gå. Det som er litt dumt med Dagbladet og VG er at de ikke putter bilder inn i feed`en, så det blir bare mange overskrifter når du blar igjennom. Bruker og Flipboard til Facebook, G+, flicr, Instagram og Twitter på min S3.. greit å bare ha "alt" på en app. Sparer mye tid og krefter på å skifte mellom apps mens du surfer Lenke til kommentar
hessel Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er bare å legge til feeds fra Google Reader i Pulse også. Funker fett. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) For de som ønsker lyn-radar på mobilen. Kjekt de dagene det er utrygt for torden. Mobile Storm. Endret 11. juli 2012 av snillekim Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vet noen om en enkel kalender som viser uker? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 I dag oppdaget jeg PrinterShare - Mobile print som lar deg skrive ut over wifi, til og med AirPrint. 1 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vet noen om en enkel kalender som viser uker? Business Calendar Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vet noen om en enkel kalender som viser uker? aCalendar https://play.google.com/store/apps/details?id=org.withouthat.acalendar&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwib3JnLndpdGhvdXRoYXQuYWNhbGVuZGFyIl0. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Man trengers ikke egen app for dette. Selv har jeg kun lagt til Ukenumre (google) som vist/showed i min default android benyttede calendar som er satt opp med exchange/jobben. Ukenummere vises da i kalenderen. Edit: Endret 14. juli 2012 av syar2003 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Når jeg huker av at ukenumre skal vises så kommer de ikke opp som en sånn grå tekst til venstre slik som på deg, men som en egen grønn "hendelse" på hver mandag. Blir bare stygt og surrete Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Finnes det en app som lar meg fjernstyre mobilen eller tableten fra PC-en? Ofte plugger man jo mobilen eller tableten til tv-en/anlegget, og da skulle jeg gjerne hatt en mulighet til å fjernstyre den. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 I dag oppdaget jeg PrinterShare - Mobile print som lar deg skrive ut over wifi, til og med AirPrint. Genial app! Synd den koster 75 kr for ubegrenset utskrift... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Noen bra GPS-app som er gratis og som kan vise farten du kjører i? Google Maps Navigation er egentlig perfekt for mitt bruk men den viser ikke hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå