TheGizmo Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig. Her har du ekte remote desktop https://play.google.com/store/apps/details?id=org.toremote.rdpdemo#?t=W251bGwsMSwxLDUwMSwib3JnLnRvcmVtb3RlLnJkcGRlbW8iXQ.. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg liker veldig godt 2x Client - som har bedre rating (4,5) enn app'en TheGizmo foreslår (4,2) .. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har hentet ned begge så skal teste de:-) Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig. Ta en kikk på Gmote også, fungerer ihvertfall flott til mitt bruk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gmote er kjempefin om man har koblet pc opp til tv og skal se film e.l Da funker den som touchpaden på pc. Men synes ikke den var så veldig god til å vise desktop, da var teamviewer bedre for meg. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Helt klart, teamviewer er bedre på det og hadde nok fortsatt å bruke det selv jeg også hadde det ikke vært for at jeg opplevde stabilitetsproblemer. Fungerte altså ikke alltid like bra for meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Å.. Har ikke brukt den så mye at eg kan si at eg ikke har hatt lignende problemer. Det var "toskje".... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Funker ikke Norwegian dictionary på ICS? Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 En fantastisk App som sørger for å rense telefonen for alt ubrukelig svineri er SD-Maid. Det være seg filer etter avinstallerte applikasjoner eller duplikater. Denne gjør alt! Den funker uten root, men med root får du 100% utbytte av den. Anbefales! Det er en gratisversjon og en betalversjon. Naturlig nok er gratisversjonen begrenset, og en hel del kommandoer funker bare i Pro-versjonen. SD-Maid (Pro-versjonen koster 11 kroner og låses opp i programmet) 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor mange % uten root? Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor mange % uten root? Aner ikke, men med root får man jo dypere tilgang til filsystemet. Produsenten sier bre at root er "anbefalt" men ikke nødvendig. Jeg antar den funker strålende også uten root. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har dere tips til gode sånne RSS-feeder/leser(?) til Andriod? Aner egentlig ikke hva det heter, men på min HTC hadde jeg en slik widget der jeg la inn URL til VGNett Fotball slik at fotballnyhetene kom opp i widgeten Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prøv Flipboard, hvis den er tilgjengelig på din telefon. Har den på S III. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Idag kom Spotify ut med den nye offisielle app'en til android, med den fulgte blant annet en spotify widget med App'en er altså ikke lengre i beta Endret 12. juni 2012 av olbo92 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Det stemmer! Noen endringer fra beta også. Blant annet vises playlist mapper endelig på telefonen! Dessverre ser det ut som at en ikke kan organisere mappene på telefonen... enda. Crossfade er også nytt i denne versjonen Endret 12. juni 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dæven den nye Spotify-appen har gapless playback! Og 320kbps. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prøv Flipboard, hvis den er tilgjengelig på din telefon. Har den på S III. Finner den ikke i Play Butikk. Er den kommet til Android? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prøv Flipboard, hvis den er tilgjengelig på din telefon. Har den på S III. Finner den ikke i Play Butikk. Er den kommet til Android? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1644212 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Finnes det noen kalender som kan synkronisere med Facebook og bursdager/events? Har skjønt at det er kraftig redusert Facebook-tilgjengelighet med ICS. Jeg bruker denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.muzurisana.birthdayfree&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tdXp1cmlzYW5hLmJpcnRoZGF5ZnJlZSJd En liten og praktisk app Lenke til kommentar
RM4 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Vil selvfølgelig ha 320 på alle mine offlinelister i nye Spotify. Regner med at jeg ikke kan konvertere de jeg allerede har lastet ned uten å slette de og legge de inn på nytt. Problemet er at når jeg fjerner og legger de inn på nytt finner den de gamle filene som jo er av dårligere kvalitet. Forsøkte også en restart av telefonen for å få de bort fra ev. midlertidige filer, men den finner fortsatt igjen de gamle filene. Noen som vet hvordan jeg får fjernet de gamle filene? Har HTC One X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå