DementedAlbino Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 På S2 så la jeg inn noe som gjorde at windgeter ble gruppert i menyene. Altså når en skal legge til en widget, så ble de grupperte og ikke en evig lang liste. Nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde dette, så om noen vet hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Finnes der en form for mediacenter til Android? Gjern slik som mediaportal og xbmc er til pc, men bare til Android. Hadde vært helt suverent å få satt opp filmer, tv-serier og annen media med cover og info om filmene på en oversiktlig måte i ett og samme program. Prøv Plex. Helt kanon! Plex er vel til sreaming er det ikke? Jeg vi helst ha filene lokalt på nettbrett beregnet til turer, tilkobling til tv på hytten osv. Stemmer. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 På S2 så la jeg inn noe som gjorde at windgeter ble gruppert i menyene. Altså når en skal legge til en widget, så ble de grupperte og ikke en evig lang liste. Nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde dette, så om noen vet hadde jeg satt pris på det. Flere forskjellige home replacements som gjør dette, bla Launcher Pro og ADW Launcher Fult mulig det finnes egne apper for å gjøre kun det du ber om og. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flere forskjellige home replacements som gjør dette, bla Launcher Pro og ADW Launcher Det har jeg aldri opplevd på mine enheter.AppWidgetPicker kan hjelpe deg: http://forum.xda-dev...ad.php?t=780828 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hmm kanskje jeg tar feil? Kanskje det er CyanogenMod Edit: OT: Xda har de aller beste disclaimers-ene: "everytime someone don't follow the instructions and get a FC afterwards a kitten dies!" Endret 6. juni 2012 av Überadri Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg bruker Wavesecure som tyverisikring av mobiltelefonen min. Ut ifra det jeg har lest virker det ikke som det programmet krypterer minnekortet. Har dere noen anbefalinger av slik programvare? Any1? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg har umoddet SGS2 og bruker youtube-appen for å høre på musikk. Men den slutter å spille hvis jeg prøver å surfe på nettet og youtube ikke fyller skjermen. Jeg kan heller ikke skru av skjermen. Da stopper musikken. Hvordan Får jeg youtube til å fortsette å spille? Endret 6. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flere forskjellige home replacements som gjør dette, bla Launcher Pro og ADW Launcher Det har jeg aldri opplevd på mine enheter.AppWidgetPicker kan hjelpe deg: http://forum.xda-dev...ad.php?t=780828 Der var den ja, perfekt:-) Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Finnes det noen kalender som kan synkronisere med Facebook og bursdager/events? Har skjønt at det er kraftig redusert Facebook-tilgjengelighet med ICS. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er jo bare å synke Facebook med Google Calendar? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 brukt både Logmein og Teamviewer og det har gått fint. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Men de støtter vel ikke remote desktop som er innebygget i windows? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Artig sak i fra Microsoft til Android telefoner. http://www.dinside.no/896870/microsoft-med-android-automatisering Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig. Har brukt denne, fungerer greit til enkle ting: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wyse.pocketcloudfree Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig. Jeg bruker denne: Remote Desktop Client Fjernstyrer serveren(Windows 7) min med den, fungerer knallbra og er absolutt verdt penga. De har en gratis prøveversjon for skeptiske og gjerrige Android-brukere Endret 7. juni 2012 av Khaffner Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Artig sak i fra Microsoft til Android telefoner. http://www.dinside.n...-automatisering De gir det ut på Android, MS som er så anti-android? Ble WP for begrenset for å kunne kjøres på det på deres egen platform? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Artig sak i fra Microsoft til Android telefoner. http://www.dinside.n...-automatisering De gir det ut på Android, MS som er så anti-android? Ble WP for begrenset for å kunne kjøres på det på deres egen platform? Tipper de heller vil nå flest mulig brukere i betaperioden, så kommer det nok garantert på WP også. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tipper de heller vil nå flest mulig brukere i betaperioden, så kommer det nok garantert på WP også. Ja, ser ut som MS bruker android som test platform for apps pga åpenheten i android, de hadde vist laget en versjon til WP også, men den er ikke like "kraftig" / funksjonell, men når android versjonen vil være ute av beta, så vil de nok bytte ut den som alt eksisterer på WP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå