Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes der en form for mediacenter til Android?

Gjern slik som mediaportal og xbmc er til pc, men bare til Android.

Hadde vært helt suverent å få satt opp filmer, tv-serier og annen media med cover og info om filmene på en oversiktlig måte i ett og samme program.

Prøv Plex. Helt kanon!

Plex er vel til sreaming er det ikke?

Jeg vi helst ha filene lokalt på nettbrett beregnet til turer, tilkobling til tv på hytten osv.

Stemmer.

Lenke til kommentar

På S2 så la jeg inn noe som gjorde at windgeter ble gruppert i menyene. Altså når en skal legge til en widget, så ble de grupperte og ikke en evig lang liste.

Nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde dette, så om noen vet hadde jeg satt pris på det.

Flere forskjellige home replacements som gjør dette, bla Launcher Pro og ADW Launcher

Fult mulig det finnes egne apper for å gjøre kun det du ber om og.

Lenke til kommentar

Jeg har umoddet SGS2 og bruker youtube-appen for å høre på musikk.

Men den slutter å spille hvis jeg prøver å surfe på nettet og youtube ikke fyller skjermen.

Jeg kan heller ikke skru av skjermen.

Da stopper musikken.

Hvordan Får jeg youtube til å fortsette å spille?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Fjernstyring av pc, hva er beste program da? Vil helst bruke den som alt er innebygget i windows dersom det er mulig.

Jeg bruker denne: Remote Desktop Client

Fjernstyrer serveren(Windows 7) min med den, fungerer knallbra og er absolutt verdt penga.

De har en gratis prøveversjon for skeptiske og gjerrige Android-brukere :)

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Tipper de heller vil nå flest mulig brukere i betaperioden, så kommer det nok garantert på WP også.

Ja, ser ut som MS bruker android som test platform for apps pga åpenheten i android, de hadde vist laget en versjon til WP også, men den er ikke like "kraftig" / funksjonell, men når android versjonen vil være ute av beta, så vil de nok bytte ut den som alt eksisterer på WP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...