Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare start installasjon av appen, så vil den erstatte nåværende versjon. Liten, men kjekk sak jeg nettopp fant ut, er at ved å fjerne hurtiglager så får du opp widget på lockscreen.

Fjernet du cachen på Spotify? Jeg har prøvd, men får den ikke på lockscreenen

Lenke til kommentar

Bare start installasjon av appen, så vil den erstatte nåværende versjon. Liten, men kjekk sak jeg nettopp fant ut, er at ved å fjerne hurtiglager så får du opp widget på lockscreen.

Fjernet du cachen på Spotify? Jeg har prøvd, men får den ikke på lockscreenen

Svart deg i One X tråden og. Fungerte for meg å fjerne cache. Du må høre på musikken for at det skal komme opp på lockscreen. Stopper du musikken forsvinner den fra lockscreen.

Lenke til kommentar

Kan man ikke få 50gb på box.com nå lenger? Er jeg for sen?

Eller er det noe jeg må gjøre for å få det til?

Hjelp mottas med stor TAKK :-)

EDIT

Annet spørsmål og;

Om jeg ønsker å dele en mappe med bilder, kan denne som jeg deler med og legge til bilder i samme mappe?

Må den som jeg deler med og ha box.com konto?

Samme funksjon som på dropbox.com?

Hvordan er box.com iforhold til dropbox.com?

Er det ikke noen som vet?

Er det slik at man må få "Invite" fra andre???

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Doubletwist?

Jeg har. Det er et veldig godt/pent program for dem som har mye musikk liggende på pcen. Det at man har mulighet til å synkronisere trådløst via "airsync" er flott (tilleggstjeneste til 50kr). Men det skal sies at den airsync er litt treg av seg og ikke helt stødig, føler jeg, den gir ofte duplikater eller ikke skikkelig navngivning på filer. Denne appen virker litt rettet mot for som ripper fra youtube eller er litt pirat, siden de har "få albumsarten" sømløst over internett på nye sanger.

Alt i alt et relativt greit app. Fins 2 utvidelser også, albumart, podcasts, disse koster rundt 50kr hver å utvide til.

- frikish

Endret av frikish
Lenke til kommentar

Leter etter to apper:

- En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine

<snip>

Altså volum du mener? og i forhold til støy i dine omgivelser? Dårlig formulert?

Dårlig formulert? Du skjønte jo det du :-)

Lenke til kommentar

Leter etter to apper:

- En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine

Ringdimmer: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.michaelpardo.ringdimmer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5taWNoYWVscGFyZG8ucmluZ2RpbW1lciJd

Jeg har ikke prøvd denne selv og er usikker om det funker på meldinger, men den skal iallefall justere ringelyden etter omgivelsene.

Lenke til kommentar

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

Og mattestykker funker dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...