ilpostino Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen her som har erfaring med Doubletwist? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Bare start installasjon av appen, så vil den erstatte nåværende versjon. Liten, men kjekk sak jeg nettopp fant ut, er at ved å fjerne hurtiglager så får du opp widget på lockscreen. Fjernet du cachen på Spotify? Jeg har prøvd, men får den ikke på lockscreenen Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Bare start installasjon av appen, så vil den erstatte nåværende versjon. Liten, men kjekk sak jeg nettopp fant ut, er at ved å fjerne hurtiglager så får du opp widget på lockscreen. Fjernet du cachen på Spotify? Jeg har prøvd, men får den ikke på lockscreenen Svart deg i One X tråden og. Fungerte for meg å fjerne cache. Du må høre på musikken for at det skal komme opp på lockscreen. Stopper du musikken forsvinner den fra lockscreen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kan man ikke få 50gb på box.com nå lenger? Er jeg for sen? Eller er det noe jeg må gjøre for å få det til? Hjelp mottas med stor TAKK :-) EDIT Annet spørsmål og; Om jeg ønsker å dele en mappe med bilder, kan denne som jeg deler med og legge til bilder i samme mappe? Må den som jeg deler med og ha box.com konto? Samme funksjon som på dropbox.com? Hvordan er box.com iforhold til dropbox.com? Er det ikke noen som vet?Er det slik at man må få "Invite" fra andre??? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 aCalendar Ser helt ut som calendar.google.com i månedsview, full overiskt. hvordan blar du egentlig fra måned til måned i den kalenderen egentlig? synes det virker vedlig tungvindt. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 aCalendar Ser helt ut som calendar.google.com i månedsview, full overiskt. hvordan blar du egentlig fra måned til måned i den kalenderen egentlig? synes det virker vedlig tungvindt. Brukt som widget, blar man med piler. Svært enkelt. Inne på selve kalenderen, drar man bare med fingeren. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Noen her som har erfaring med Doubletwist? Jeg har. Det er et veldig godt/pent program for dem som har mye musikk liggende på pcen. Det at man har mulighet til å synkronisere trådløst via "airsync" er flott (tilleggstjeneste til 50kr). Men det skal sies at den airsync er litt treg av seg og ikke helt stødig, føler jeg, den gir ofte duplikater eller ikke skikkelig navngivning på filer. Denne appen virker litt rettet mot for som ripper fra youtube eller er litt pirat, siden de har "få albumsarten" sømløst over internett på nye sanger. Alt i alt et relativt greit app. Fins 2 utvidelser også, albumart, podcasts, disse koster rundt 50kr hver å utvide til. - frikish Endret 25. april 2012 av frikish Lenke til kommentar
laurell Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som har forslag til gode alternativ til Google Reader? Lenke til kommentar
frikish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) hm. Endret 27. april 2012 av frikish Lenke til kommentar
frikish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som har forslag til gode alternativ til Google Reader? Pulse News Mener du har mulighet til å legge in Google Reader Accounten din under Settings > + > Social > Google Reader - frikish Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Leter etter to apper: - En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine - En contact-widget lik SPB sin versjon Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Leter etter to apper: - En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine <snip> Altså volum du mener? og i forhold til støy i dine omgivelser? Dårlig formulert? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Leter etter to apper: - En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine <snip> Altså volum du mener? og i forhold til støy i dine omgivelser? Dårlig formulert? Dårlig formulert? Du skjønte jo det du :-) Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Leter etter to apper: - En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine Du kan prøve den: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kebab.Llama&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5rZWJhYi5MbGFtYSJd har ikke brukt den selv, men har hørt mye positivt om den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Noen som kan anbefale noen alternativer til stock galleriet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Noen som kan anbefale noen alternativer til stock galleriet? Quicpic er et ålreit alternativ. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Noen som kan anbefale noen alternativer til stock galleriet? QuickPic https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alensw.PicFolder&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbGVuc3cuUGljRm9sZGVyIl0. Smart Gallery: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sp.smartgallery.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zcC5zbWFydGdhbGxlcnkuZnJlZSJd Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Leter etter to apper: - En som automatisk justerer ringelyd og meldingslyd etter omgivelsene dine Ringdimmer: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.michaelpardo.ringdimmer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5taWNoYWVscGFyZG8ucmluZ2RpbW1lciJd Jeg har ikke prøvd denne selv og er usikker om det funker på meldinger, men den skal iallefall justere ringelyden etter omgivelsene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Kjempe greier folkens, skal ta en kikk på begge to Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Vekerklokke, anyone? Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det. Bare den har gått vekk fra market. Og mattestykker funker dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå