Konto brukes ikke Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Dette varierer tror jeg. På min S2 kommer en sms med *Last ned* når datatrafikk er slått av, så må slå på datatrafikk for å laste ned. (perfekt for meg, for jeg vil bestemme selv fra hvem jeg vil bruke trafikk på), mens damens HTC laster MMS uansett om datatrafikk er slått av. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Min er også en Galaxy S2, og jeg mener å ha lest at datatrafikk måtte være påslått for at MMS skulle fungere. Men så leste jeg ett eller annet sted at det skulle finnes en app som blokkerte for data samtidig som MMS fungerte. Hvilken app er det i så fall? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Finnes det en "Band of the Day"-app til Android? Pappa briefa sånn med sin til IOS, og så lette jeg etter en på market, men fant ikke noe lignende. Genialt konsept, så jeg synes det burde være noe sånt for oss som liker litt friere mobil-OS også. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det var en artikkel tidligere i år på tek/amobil om en app som viste oversikt over rettigheter og hvilke apps som la reklame inn i notifications. Hva heter denne? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Bil og henger - Kjekk og gratis app fra Statens vegvesen som gir deg kjapp info om bien din (og andresl og hvilken vekt du kan trekke med henger. Har og snarvei til oppslag av eier basert på regnr, men denne tjenesten koster penger (kr 3,-). Endret 25. mars 2012 av learntofly Lenke til kommentar
flekken Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Er ute etter en god kamera app som tar sekvens bilder, slik at man er sikret et godt bilde ? (for ting som beveger seg.) Trenger også et godt kompass, hvilken bør jeg velge ? tar gjerne tips om en god klokke widget også. :-) Syns det er så vanskelig å finne rette program inne på google play (market) så håper noen her har noen tips. :-) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som har spotify på mobil her og merker at den logger seg ut/avsluttes automatisk, ossen telefon/android verson har du? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg har slitt veldig mye med det siste tiden. Jeg har SE Xperia x10 med Android 2.3.3. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg har aldri vært fornøyd med Spotify. Alltid hatt problemer med at det avsluttes/sletter lokalt innhold slik at det må lastes ned på nytt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 det er kun den siste tiden jeg har hatt problemer med Spotify ved at den logger seg ut og kræsjer flere ganger om dagen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som har spotify på mobil her og merker at den logger seg ut/avsluttes automatisk, ossen telefon/android verson har du? Den gjør det på ALLE telefoner og OS dersom du trenger telefonminnet (RAM) til andre ting i mellomtiden. Spotify har ENDA ikke klart å få på plass den FULLSTENDIG ELEMENTÆRE funksjonaliteten save state, som er det mest basic, grunnleggende som finnes innen applikasjonslaging for Android. Well done. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 det er kun den siste tiden jeg har hatt problemer med Spotify ved at den logger seg ut og kræsjer flere ganger om dagen. jepp, sliter med det samme. Clear app data har pleid å fungere. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! Jeg har problemer med min Gmail app. Den ser ikke ut til å ville oppdatere da nyeste mail i innboksen min er fra 24. mars enda jeg har mottatt flere mail siden den gang. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Er det noen gode youtube download app som det var tidligere som tubex og tubegod? Har sgs2 med siste android Endret 28. mars 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det noen gode youtube download app som det var tidligere som tubex og tubegod? Har sgs2 med siste android Sjekk denne linken. 1 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Har et problem med Go Contacts og Go Calender, de lar seg ikke synkronisere med Facebook. Det gjelder Viber også, var ikke sånn før. Lurte også på hva som var den beste appen til å sjekke bruken av mobilnettet? Endret 29. mars 2012 av Fredrinco Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det noen gode youtube download app som det var tidligere som tubex og tubegod? Har sgs2 med siste android Sjekk denne linken. takker Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Lurte også på hva som var den beste appen til å sjekke bruken av mobilnettet? Har brukt 3G Watchdog veldig lenge, til jeg nå fant et nytt program som het Onavo som jeg skal prøve ut. Fordelen med 3G Watchdog vil jeg si, er at det kommer en icon oppe ved "oppgavelinjen" som har fargeindikasjon som viser når du begynner å fylle opp kvoten du har skrevet inn, f.eks 1G. Dette har ikke Onavo så du må skjekke widgeten/programmet hver gang du skal se hvor mye du har brukt over mobilnett. Så jeg holder en knapp på 3G Watchdog. Endret 1. april 2012 av Lami Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 For oss med ICS så er dette innebygd, mtp datatrafikk og kvote. Før ICS så brukte eg alltid 3g Watchdog, og har vært veldig fornøgd. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Instagram har kommet til Android. https://play.google....stagram.android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå