TMB Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Men du kjører kanskje ikke ICS, TMB? Den har jo ikke vært oppdatert på 10 måneder, så selv om det er en god launcher så finnes det andre gode launchere der ute som du sikkert ikke har prøvd Jo, jeg kjører ICS. Har prøvd ADW, GoLauncher, Apex osv. Men de er for trege for min del, og ser ikke fine ut synes jeg. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen her som har Navigon, eventuelt tillegsappene til den, ossen er de? er de verdt det for oss utenfor storbyene? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva er det beste Aksjeprogrammet du kan laste ned, den på Iphone likte jeg med priser opp/ned og graf Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som kan anbefale et program til å streame film fra min Windows 2008 Server til Andriod? Skal i utgangspungtet bare bruke det til å se på TV-serier som The simpsons osv mens jeg pusser tennene/ordner ting på badet på morgenen. Serviio er en java-basert DLNA-server som kjører på alle OS og kan streame film, musikk og bilder til mobilen (og TV) din dersom du har en DLNA-klient på den. Kan du anbefale en DLNA klient for Andriod da`?Har installert serveren, men kommer liksom ikke lenger uten en klient. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvilken enhet har du? Samsung enheter kommer med "Allshare" ferdig installert, som både fungerer som DLNA klient og server. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Samsung, og AllShare fungerte utmerkte Prøvde noen klienter på android Markedet, dem sugde i forhold (virker ikke i det heletatt) Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 DLNA funker knall. Har du TV med DLNA kan du spille det samme på denne uten å ha egen mediaboks. Eller du kan vise bilder/filmer/musikk direkte fra Allshare på mobilen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har nok ikke DLNA på min TV, dog ikke noe problem da den er min PC skjerm. Men jeg misstenker stert at TV-en i stua støtter DLNA, noe som kan være en veldig greit da det ikke er noen PC knyttet opp mot den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 DLNA funker knall. Har du TV med DLNA kan du spille det samme på denne uten å ha egen mediaboks. Eller du kan vise bilder/filmer/musikk direkte fra Allshare på mobilen. men hvordan funker detet hvis du feks streamer musikk fra spotify? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det fungerer helt uproblematisk så lenge DLNA-serveren din har stltte for å publisere Spotify-lyd ovr DLNA-protokollen. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Bruker selv https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bubblesoft.android.bubbleupnp&hl=no og den fungerer utmerket som DLNA/UpnP klient Endret 20. mars 2012 av Nixie Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det fungerer helt uproblematisk så lenge DLNA-serveren din har stltte for å publisere Spotify-lyd ovr DLNA-protokollen. forslag til slike servere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Finnes det noen streaming muligheter opp mot Apple sin Airport Express for Android? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) forslag til slike servere? Kjenner ikke til noen, dessverre. Ville bare få frem at det ikke er noe problem for klienten hvor lydsignalet kommer fra. Mulig DLNA server spotify kan gi deg noen brukbare google-resultat, har ikke prøvd å sette opp det der selv. Mala: Ja, har testet en tidligere som fungerte fint. Har ikke tid å finne det frem nå, men søk ettr Airport stream i market. Endret 20. mars 2012 av NgZ Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hva er det beste Aksjeprogrammet du kan laste ned, den på Iphone likte jeg med priser opp/ned og graf Bloomberg har laget en veldig bra app, hvor du kan legge inn kjøpskurs og antall aksjer, slik at du får frem snittkurs og avkastning 1 Lenke til kommentar
eik Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Før brukte jeg "Missed it!" til å varsle på lockscreen om tapte anrop etc. Noen god erstatning for denne, da den ikke kommer med støtte for 4.0 enda Lenke til kommentar
eik Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Missed it! er tilbake, og har forøvrig tilgode og se noen andre apps som gjør den samme jobben like bra! Love it Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Finnes det en app som blokkerer for datatrafikk, men som samtidig åpner for MMS? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Så vidt jeg vet, så kan du skru av datatrafikk uten at det påvirker mms. Denne kommer igjennom uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå