Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finnes det reader program på android som kan lese MS reader format?

Det finnes ikke ett enkelt ms-reader-format. Er det LIT-filer du vi lese? I tilfelle, konverter dem til epub. Er det chm-filer? I tilfelle - kan ikke disse også konverteres til epub? Calibre takler det meste uten DRM, og du finner et utall ulike DRM-fjenrings-løsninger med noen google-søk.
Lenke til kommentar

Fikk helt fnatt av Launcherpro når jeg kjørte det første gang og det fucka opp ALLE ikonene på skjermene på xperiaen min.

Gadd overhodet ikke å sitte og legge programmene tilbake der de lå, så jeg deaktiverte hele skiten. De var plutselig spredd utover alle 5 skjermene istedet for å ligge pent på 2. Og bakgrunnen ble endra til noe psykedelisk tull.

 

Jeg "måtte" laste det ned for å få en kalender-widget jeg ville teste til å funke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, det eneste jeg så var at den endret masse ting jeg ikke ville endre, fordi jeg ville teste ut en kalender.

Som om jeg ble tvunget til å laste ned en helt ny skin til Windows for å prøve ut en kalkulator.

 

Hva "skal" jeg bruke det til, da? Educate me.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det fortsatt support for LauncherPro? Brukte den fast på min HTC Desire, men gikk lei etterhvert pga manglende oppfølging. Når er det en god stund siden jeg har brukt den kan du si.

 

Ingen updates på flere mnd.. men jeg bruker forsatt LPro på min Desire for den duger til sitt formål, selvsagt synd at den ikke kommer med forbedringer og nye funksjoner.

 

Holder nok på den en stund til for å så se etter en ny mobil.

Brukte LauncherPro tidligere jeg og, men har byttet til Go Launcher. Den har alle de samme features + et par til. Og så er den gratis.

Lenke til kommentar

Nei, det eneste jeg så var at den endret masse ting jeg ikke ville endre, fordi jeg ville teste ut en kalender.

Som om jeg ble tvunget til å laste ned en helt ny skin til Windows for å prøve ut en kalkulator.

 

Hva "skal" jeg bruke det til, da? Educate me.

Du lastet ned et "skin til Windows" og klager over at et er "et skin til WIndows" Npr det gjelder hva et "skin til Windows" skal brukes til - hva tror du?

 

Det er forøvrig ikke et skin, det er helt separate programmer som bytter ut all hjemmeskjermfunksjonaliteten. Noe som stort sett trengs.

Lenke til kommentar

I tilfelle noen ikke allerede har oppdaget det, World of Goo og en rekke andre aspps er nå satt ned til kr. 3 :)

 

Snublet forøvrig en ganske rar bug i "nye" market. Etter å ha oppdatert market på den ene telefonen min, ble appsene vesentlig dyrere (type fra 10-30 % ) på den oppdaterte. F.eks. koster Poweramp 6 kr mer på den oppdaterte telefonen enn hva den gjør på den ikke-oppdaterte, samt på play.google.com

 

Edit; etter å ha oppdatert begge telefonene er det fortsatt forskjellige priser. Merkelig :/

Endret av CptAwesome
Lenke til kommentar

TED Talks har kommet med offisiell app for Android. Mye spennende og avhengighetsskapende å se på, samtidig som man kan lære noe nytt!

 

Riveting talks by remarkable people, free to the world TED's official Android app presents talks from some of the world's most fascinating people: education radicals, tech geniuses, medical mavericks, business gurus, and music legends. Find more than 1200 TEDTalk videos and audios (with more added each week) on the official TED app.

 

Link til appen

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er en slik prisøkning i % et tema når eneste forskjell på app er at google har omstrukturert. Om det er økning innenfor hva folk har råd til/vil bruke har ingenting med saken å gjøre - det er det prinsipielle.

 

Er det blitt dyrere å utvikle appene, eller er det google som tar 30% oppå tidligere pris som ekstrainntekt til seg selv - da blir en slik 'liten' sum pr app (dog mye i %) ganske mye totalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det gjør jeg ikke. For hver enkelt kjøper er de "gratis" og det burde ikke være noe tema.

Vel hvis du ikke gjør det, da er du ikke spesielt oppegående. "Er det ok at alt jeg kjøper i Market skal 35% dyrere for nordmenn?" er *litt* mer problematisk enn "er det greit å betale 4kr for denne appen"?

 

la oss håpe det var en bug, og ikke en etablert Steam-svindel. :)

Lenke til kommentar

Men det gjør jeg ikke. For hver enkelt kjøper er de "gratis" og det burde ikke være noe tema.

Vel hvis du ikke gjør det, da er du ikke spesielt oppegående. "Er det ok at alt jeg kjøper i Market skal 35% dyrere for nordmenn?" er *litt* mer problematisk enn "er det greit å betale 4kr for denne appen"?

 

la oss håpe det var en bug, og ikke en etablert Steam-svindel. :)

 

Prisdiskriminering er ikke uvanlig, og helt kurant i mine øyne. Jeg kommenterte uansett prisdifferansen, ikke årsaken/bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Finnes det en bra opp som lar deg ta backup av alt på telefonen? Ved bytte av telefon er det greit å flytte over alt innhold ink brukerdata. Vil ha med angry birds stjernene mine over til ny tlf:-D

Titanium Backup anbefales.

 

Merk at du for funksjonaliteten du beskriver må ha root. Det er ikke mulig for en app å lese dataene til andre apps uten root.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

finnes det reader program på android som kan lese MS reader format?

Det finnes ikke ett enkelt ms-reader-format. Er det LIT-filer du vi lese? I tilfelle, konverter dem til epub. Er det chm-filer? I tilfelle - kan ikke disse også konverteres til epub? Calibre takler det meste uten DRM, og du finner et utall ulike DRM-fjenrings-løsninger med noen google-søk.

 

tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...