Überadri Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Du må slå på vis alle utenlandske aksenter ellerno i innstillingene 1 Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er forskjellige apps til forskjelige kamera typer, bruker selv IP Cam Viewer, men så bruker jeg også et IP kamera og ikke "web kamera" da - Hvordan web kamera har ? Har vanlig logitech på stasjonære og innebygget på laptopen... Noen som vet om hvordan jeg kan se cammene på mobilen? evt en guide på hvordan man gjør det i ip cam viewer Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Du må slå på vis alle utenlandske aksenter ellerno i innstillingene Takkér. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Android på steroider? Spørs om det er verd 17 $ Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 HHmm, funket på mobilen... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 HHmm, funket på mobilen... man må vel ha roota eller hva det heter først vel? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Trenger ikke root nei, er vel bare en vanlig launcher. Men den koster deg 93 kroner i Market. https://market.android.com/details?id=com.tsf.shell Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke verdt den summen, nei. Lenke til kommentar
dice89 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet om en app hvor man kan legge til egne oppskrifter? Liker veldig godt Evernote til dette, det at man kan legge til bilder og tekst med forskjellig format/punkter/nummerert osv. Men har lagt til så mange oppskrifter der nå, at jeg synes det blir litt rotete. Vil egentlig ha kun rene notater der, og kunne derfor tenkt meg en egen, liknende app til oppskrifter. Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil anbefale Kalkuler.no app! https://market.android.com/details?id=no.kalkuler Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil anbefale Kalkuler.no app! https://market.android.com/details?id=no.kalkuler hvorfor? Hva er så eget med det, egne meninger er også fint ... Lenke til kommentar
sallexandar Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 finnes det reader program på android som kan lese MS reader format? Hvilken reader er best å bruke penger på? Jeg bruker free versjonene av både Moon reader og Cool reader og sliter en del med store CHM filene (content fungerer sjeldent). e pub fungerer bra som regel men det er lite fag literatur i det formatet kanskje er alt dette så tregt fordi jeg bruker den gamle galaxy tabben 7 med en kjernprocessor på 1 ghz? takk for svar Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 SPB Shell 3D Denne er nokså smud! Den er ganske dyr, though, men min mening er at den er verdt summen! Har brukt den selv i 1-2 måneder og er godt fornøyd Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Finnes det noen lekre launchere for ICS? Har Nova nå, den er forsåvidt helt grei, men føler ikke appskuffen er helt egnet for padder. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Er det fortsatt support for LauncherPro? Brukte den fast på min HTC Desire, men gikk lei etterhvert pga manglende oppfølging. Når er det en god stund siden jeg har brukt den kan du si. Endret 6. mars 2012 av Mala Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det fortsatt support for LauncherPro? Brukte den fast på min HTC Desire, men gikk lei etterhvert pga manglende oppfølging. Når er det en god stund siden jeg har brukt den kan du si. Ingen updates på flere mnd.. men jeg bruker forsatt LPro på min Desire for den duger til sitt formål, selvsagt synd at den ikke kommer med forbedringer og nye funksjoner. Holder nok på den en stund til for å så se etter en ny mobil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det vet jeg ikke noe om...men jeg er veldig fornøyd i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå