Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hvis du vil ha flere ikoner enn standard på hjemmeskjermen. (Noe alle med >3-5"-skjermer burde ha.) Bortsett fra det mener jeg å huske at dn var ganske grei. Litt tregere for min del o enn Adw.Launcher og LauncherPro, men det virker som om det er veldig individuelt. Har også masse themes, som de andre to. Selv er jeg godt fornøyd med ADW (betalingsversjonen EX)

Lenke til kommentar

Go Launcher kan da ha like mange ikoner som LP og ADW.

Ja, men da havner de oppå hverandre, spesielt om du har noen widgets også. L og ADW kan tilpasse ikoner/widgets slik at de ikke overlapper nr du endrer antallet rader/kolonner på hjemmeskjermen, det kan ikke GoLauncher. Noe som gjør de fullstendig ubrukelig å kunne endre det i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Synes det er veldig rart, egentlig. iom. at "alle andre" har det så kan det jo ikke være en veldig vanskelig funksjon å inkludere. Sendte dem en mail en gang, men hørte aldri noe tilbake. Synes det er rart at det ikke er en "must have"-funksjon for flere, er et virkelig noen som sitter med f.eks. en Galaxy S II og vet at man kan endre rutenettstørrelsen som ikke gjør det? Fire ikoner i høyden på den skjermstørrelsen er jo en vits. oO Seks er IMO passe, men kjører for tiden fem, etersom det kan gi litt for rart høyde/breddeforhold på en del widgets ellers.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har lastet ned spillet "Draw Something" og har hatt litt problemer med det. Det har seg slik at spillet klikker/fryser på forskjellige tider. Noen ganger 2 sekunder etter jeg har startet det mens andre ganger 2 minutter inn i spillet. Er det noen som sliter med dette problemet eller kan hjelpe meg å løse problemet på noen måte?

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Jo, jeg har også litt problemer med Draw Something på min Galaxy Nexus. Har også en iphone, og der virker den bedre, raskere og stabil. Så mye mulig at Android versjonen trenger en update.

 

Jeg har en LG Optimus 2X og det er på denne det fryser. Har en kompis som har det på sin SGSII og der funker den helt uten problemer. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...