Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et enkelt og greit treningsprogram? Der jeg bare skriver opp de øvelsene jeg har første gangen med antall sett, reps og kilo. Der jeg bare trenger føre på kilo f.eks. for hver trening så registrerer den når det er og jeg kan se framgangen i programmet? Altså en slags treningslogg ;)

Har prøvd WorkItOut og workout buddy, men de er litt for tungvinne og avanserte syntes jeg.

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
For gjøremål/todo er Astrid super.

Skal du se hva du har planlagt framover i kalenderen kan du jo velge Agenda i Calendar. Hvis du vil ha en widget med framtidige kalender-events, så er Pure Calendar flott.

Cyrket er oppe igjen!
Herlig! Liker virkelig Cyrket bedre enn androlib.

Er det noen som vet om et program, som lar deg sette opp mange events, og lister de nedover? Så jeg slipper å gå inn i kalenderen for å sjekke gjøremål. Som en slags agenda.

Har HTC hero, om det har noe å si.

Kalenderen har jo agenda-visning, men hvis du tenker på Widget, anbefaler jeg Pure Calendar.

Takk for svar :) Jeg fant Andrid på market, men ikke Pure Calendar. Hvordan kan jeg få lastet ned et program jeg ikke finner på market?

Lenke til kommentar
@grim123: Jeg vet ikke helt hva du mener med å overføre bilder fra facebook til chomp. Mener du for å sende de videre med mms, eller sånn at de skal komme opp som profilbilde på de som skriver sms til deg? Hvis det er sistnevnte, så vil jeg si det ikke er særlig bra hvis den ikke kan det fra før av, det kan man jo gjøre med den vanlige telefonlisten som brukes i det vanlige sms-programmet.

Og nummer to forstår jeg heller ikke hva du mener. Hva mener du med å velge hvem man vil ringe til? Det er akkurat det jeg gjør med min telefonliste. Det er ikke sånn at den ringer tilfeldige numre, den ringer akkurat det nummeret jeg velger...

Edit: måtte legge til hvem posten var ment for, noen la inn en post i mellom :)

Ja jeg mener å legge til bilder til personene jeg ringer, som det kan gjøres i den vanlige, og mtp telefonlista synes jeg den som ligger på telefon fra før er bare latterlig uhåndterbar og ekkel å bruke. Vil ha en mer oversiktlig en.

Viser ikke Chomp profilbildet? Bytt heller til HandcentSMS. Jeg bruker det og alle kontaktene i kontaktlisten som er koblet opp mot Facebook kommer opp i med bilder.

Lenke til kommentar
Smart Alarm Clock

Legg telefonen på hjørnet av senga om natta. Appen bruker bevegelsessensoren til å gjette hvilke søvnfaser du går igjennom og vekker deg når du lettest våkner. Mer om hvordan den funker

Rapport på smart alarm clock: Jeg våkna til riktig tid hvertfall, kanskje 3min før. Om ikke så tror jeg den bare ringte på det tidspunktet jeg satte den på for å ringe på..

Noen andre som testet?

Lenke til kommentar

Dersom jeg skal installere et program som ikke finens på Market, hvordan kan jeg gjøre dette?

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan dette er mulig, jeg finner ingen download-links på Cyrket. Er det en .exe fil jeg må laste ned, legge over på telefonen for så å kjøre?

Lenke til kommentar

Kan du laste ned apk filer fra cyrket da?

Tror du må bruke Market Enabler, eller sette operator manuelt.

Du kan f.eks. gjøre dette, dersom du har root og en terminal emulator:

su

setprop gsm.sim.operator.numeric 310260

setprop gsm.operator.numeric 310260

og så går du inn i applikasjoner -> behandle søknader (!) og terminerer og sletter temp. minnet for market applikasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...