Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvordan ser man om man beveger seg nok? Hele grafen min er blå.. Lenke til kommentar
kanord Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 For helsepersonell anbefaler jeg Skyscape. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Da er det nok noe feil - da ser det ut som du beveger deg hele tiden. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som vet om et enkelt og greit treningsprogram? Der jeg bare skriver opp de øvelsene jeg har første gangen med antall sett, reps og kilo. Der jeg bare trenger føre på kilo f.eks. for hver trening så registrerer den når det er og jeg kan se framgangen i programmet? Altså en slags treningslogg Har prøvd WorkItOut og workout buddy, men de er litt for tungvinne og avanserte syntes jeg. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 For gjøremål/todo er Astrid super.Skal du se hva du har planlagt framover i kalenderen kan du jo velge Agenda i Calendar. Hvis du vil ha en widget med framtidige kalender-events, så er Pure Calendar flott. Cyrket er oppe igjen!Herlig! Liker virkelig Cyrket bedre enn androlib. Er det noen som vet om et program, som lar deg sette opp mange events, og lister de nedover? Så jeg slipper å gå inn i kalenderen for å sjekke gjøremål. Som en slags agenda. Har HTC hero, om det har noe å si. Kalenderen har jo agenda-visning, men hvis du tenker på Widget, anbefaler jeg Pure Calendar. Takk for svar Jeg fant Andrid på market, men ikke Pure Calendar. Hvordan kan jeg få lastet ned et program jeg ikke finner på market? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 @grim123: Jeg vet ikke helt hva du mener med å overføre bilder fra facebook til chomp. Mener du for å sende de videre med mms, eller sånn at de skal komme opp som profilbilde på de som skriver sms til deg? Hvis det er sistnevnte, så vil jeg si det ikke er særlig bra hvis den ikke kan det fra før av, det kan man jo gjøre med den vanlige telefonlisten som brukes i det vanlige sms-programmet. Og nummer to forstår jeg heller ikke hva du mener. Hva mener du med å velge hvem man vil ringe til? Det er akkurat det jeg gjør med min telefonliste. Det er ikke sånn at den ringer tilfeldige numre, den ringer akkurat det nummeret jeg velger... Edit: måtte legge til hvem posten var ment for, noen la inn en post i mellom Ja jeg mener å legge til bilder til personene jeg ringer, som det kan gjøres i den vanlige, og mtp telefonlista synes jeg den som ligger på telefon fra før er bare latterlig uhåndterbar og ekkel å bruke. Vil ha en mer oversiktlig en. Viser ikke Chomp profilbildet? Bytt heller til HandcentSMS. Jeg bruker det og alle kontaktene i kontaktlisten som er koblet opp mot Facebook kommer opp i med bilder. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjekket nettopp ChompSMS selv, og det har da såvisst mulighet til å vise bilder i conversation-listen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da er det jo bare for grim123 å linke kontaktene sine med facebook så skal de komme opp. Hadde vært merkelig om ChompSMS ikke kunne vise bildene. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Finnes det en alarm som tilsvarer iPhones Sleep Cycle til Android? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Høres ut som noe som er beskrevet på forrige side. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fant ikke noe om alarm hverken 1 eller 2 sider tilbake. Kan du linke? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Smart Alarm ClockLegg telefonen på hjørnet av senga om natta. Appen bruker bevegelsessensoren til å gjette hvilke søvnfaser du går igjennom og vekker deg når du lettest våkner. Mer om hvordan den funker Rapport på smart alarm clock: Jeg våkna til riktig tid hvertfall, kanskje 3min før. Om ikke så tror jeg den bare ringte på det tidspunktet jeg satte den på for å ringe på.. Noen andre som testet? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Takker. Hørte noe om at den ikke fungerer med Hero. Noen som be- eller av-krefte? EDIT: Ja, står i Marked at den ikke fungerer på Hero. Endret 31. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Finnes det en alarm som tilsvarer iPhones Sleep Cycle til Android? Hva med Gentle Alarm? Gentle Alarm Endret 31. januar 2010 av bushwacker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 EDIT: Ja, står i Marked at den ikke fungerer på Hero. Possible workaround: You can go to Settings - Applications - Development, enable Stay awake option and use phone charger during the night. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 En annen måte: Settings --> Sound & display --> Screen timeout --> Never timeout Fungerte på min Hero Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg sletta det. Funka ikke tror jeg. Den grafen var jo blå hele veien da jeg testet den i natt igjen! :| Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dersom jeg skal installere et program som ikke finens på Market, hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan dette er mulig, jeg finner ingen download-links på Cyrket. Er det en .exe fil jeg må laste ned, legge over på telefonen for så å kjøre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Android bruker .apk filer. Last de ned til minnekortet og åpne de. Men først må du gå inn på settings --> applications --> Unknown sources og godta. Tror det var slik, kan ikke kontrollere nå. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan du laste ned apk filer fra cyrket da? Tror du må bruke Market Enabler, eller sette operator manuelt. Du kan f.eks. gjøre dette, dersom du har root og en terminal emulator: su setprop gsm.sim.operator.numeric 310260 setprop gsm.operator.numeric 310260 og så går du inn i applikasjoner -> behandle søknader (!) og terminerer og sletter temp. minnet for market applikasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå