Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til app for nettbrett for å holde orden på basket og håndball resultater når man sitter sekretariat i kampene?

Gjerne slik at den kan brukes for å vise stillingen for de som sitter/står rundt på tribunen?

Flipscore kanskje?

Går bare til 99, kan vel kanskje være litt snaut til basket kanskje. Funker veldig bra til volleyball i allefall.

 

Evt søk på scoreboard i market så finner du flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et program for å scanne visittkort og legge til kontakter? Jeg hadde et slikt på min tidligere mobiltelefon med Symbian,

 

 

http://bit.ly/wZjUyA

 

Hva ellers har man denne tråden for å slippe å google det. Dog har jeg gjort det, men fant flere forskjellige apps. Hadde ikke særlig lyst å prøve ut alle. Muligens jeg prøver ut Google Googles.

 

Det skulle vært et valg under Contacts å scanne visittkort for å enten legge til en eksisterende kontakt eller opprette ny.

 

 

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsker meg en god klokke widget til min Galaxy Note. alla den som finnes til htc telefonene. Ønsker også en god vær app/widget, annet enn accuweather. Noen som har noe å anbefale eller tips. :dontgetit::thumbup:

 

for tiden bruker jeg HD widget som klokke- og vær widget :)

 

https://market.android.com/details?id=cloudtv.hdwidgets&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNsb3VkdHYuaGR3aWRnZXRzIl0.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et program for å scanne visittkort og legge til kontakter? Jeg hadde et slikt på min tidligere mobiltelefon med Symbian,

 

 

http://bit.ly/wZjUyA

 

Hva ellers har man denne tråden for å slippe å google det. Dog har jeg gjort det, men fant flere forskjellige apps. Hadde ikke særlig lyst å prøve ut alle.

Det er jeg fullstendig enig med deg i! Greit nok at enkelte ting er enklest å bruke Google til, men jeg er rimelig lei alle som på død og liv skal understreke hvor dum du er som ikke klarer å google deg fram til det man måtte lure på. Slik som i dette tilfellet forstår jeg godt hvorfor noen spør i denne tråden istedenfor å google. Her kan man få brukernes erfaring, istedenfor en lang liste med forskjellige apps som man ikke vet noe om.

Lenke til kommentar

Ja swiftkey kan anbefales av så mange grunner. Ganske enkelt genialt :)

samtidig som det finnes grunner til å holde seg unna: privatliv + paranoia, at man gir enda et selskap adgang til private data. Tillatelser til swiftkey (fjernet de mer rimelige imho):

Your messages: read SMS or MMS

Network communication: full Internet access, view network state

Phone calls: read phone state and identity

Lenke til kommentar

Ja swiftkey kan anbefales av så mange grunner. Ganske enkelt genialt :)

samtidig som det finnes grunner til å holde seg unna: privatliv + paranoia, at man gir enda et selskap adgang til private data. Tillatelser til swiftkey (fjernet de mer rimelige imho):

Your messages: read SMS or MMS

Network communication: full Internet access, view network state

Phone calls: read phone state and identity

Dette er nok det største problemet ja.

Lenke til kommentar

Ja swiftkey kan anbefales av så mange grunner. Ganske enkelt genialt :)

samtidig som det finnes grunner til å holde seg unna: privatliv + paranoia, at man gir enda et selskap adgang til private data. Tillatelser til swiftkey (fjernet de mer rimelige imho):

Your messages: read SMS or MMS

Network communication: full Internet access, view network state

Phone calls: read phone state and identity

Dette er nok det største problemet ja.

 

men swiftkey trenger disse tilatelsesene for å skrive sms og mms og du trenger et tastatur for å taste telefonnummer, internett trenger det får bugsreport , kontakte utvikler, faq, eller dele appen med andre, det er bygd opp slik i fra google sin side

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...