Bytex Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Alle som reiser med tog regelmessig eller innimellom bør hvertfall hente NSB-appen. Etter 2.februar kan vi bestille billett på mobilen. Slipper å stå i kø foran billettautomaten. Pengene blir trekt rett fra visa-kortet når det er lagt inn. Kvitteringa er på mobilen da, som du må vise til konduktøren. Endret 5. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Sente mail til Logitech, og fikk lastet ned siste version av Harmony Link programmet til mobilen Men nå sier Harmony Link programet at passordet feil(på mobilen), og får ikke komme inn på programmet på mobilen. Men det vet jeg skal være likt. Har nå lastet inn gamle apk til mobilen igjen, og testet. Uten hell. Har og testet med å lage meg en ny konto, og fortsatt problemer med passord på mobilen.Når jeg er i web, og legger opp nye komponenter / forandrer på oppsettet går alt bra. Har og forandret passordet flere ganger og testet på web, og der fungere alt ok. WiFi nettet er oppe og går på samme nett, uten problem. MEN ikke på mobilen, der stopper det opp uansett, om jeg har byttet til gamle apk, forandret passordet, laget ny konto, alt feiler. Programmet & boksen finner hverandre, men når jeg skal legge inn passordet, stopper det opp.Slik som det er nå er det ubrukelig Noen som har noen ide om hva det kan være som er galt? Endret 5. februar 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvilke kontroller funker denne logitech saken sammen med (når man blir kvitt alle problemene da vel og merke? Har en Harmony 900. Konge. Elsker den! Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg synkroniserer kontakter med GoContacts? Når jeg trykker på "merge" og "search by name" kommer det ikke opp noe Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er det nokon som har tips til ein app eg kan høyre på radiokanaler som P3, RNorge, P1 osv? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kan høre alt med TuneIn Radio. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Takker, den viker super! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvilke kontroller funker denne logitech saken sammen med (når man blir kvitt alle problemene da vel og merke? Har en Harmony 900. Konge. Elsker den! Alt!Samme funksjon som fj.kontroll. Styre ifra andriod / ifone. Vel og merke når d virke. Noe som det har gjort. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Dette skal prøves! Jeg har en 900 jeg og, og den er lagt til sides, og blir ikke brukt. Jeg synes denne er geinal. Men den har jo ikke alle dem funksjonene som 900 har da, men det er jaggu meg ikke lagt ifra heller. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kvar får de tak i den Harmony Link senderen? Finner ingen forhandlere i Norge. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kvar får de tak i den Harmony Link senderen? Finner ingen forhandlere i Norge. Jeg kjøpte den på Bestbuy når jeg var i USA i sommer. Denne er(eller var) kanskje mitt "beste kjøp", hadde den bare fungert nå. Kanon fornøyd tidligere, løp og kjøp sier jeg. Dette er vel og merke om du har android eller ifone. Jeg har android, og d fungerte der iallefall... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har android telefon, men planen var å bruke iPaden, da den er på stoverbordet til alle døgnets tider uansett :-) Får ha meg ein tur på ebay å kikke litt :-) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har fått det til(problemet med Harmony Link). Er usikker på hva som var utslaget, men jeg testet med min ASUS Transformer, kom inn på med den, så testet jeg med SGS2 igjen, da var alt ok. Er usikker på det var det som var utslaget, men nå ser det ut til å fungere igjen :-) Kan som sakt anbefalle denne saken :-) Trenger noen Logitech Harmony Link apk (v.1.3.0) til android så har jeg :-) For en får ikke kjøpt denne i butikken enda, og dermed så trengs SW til mobilen. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som vet om et program for å scanne visittkort og legge til kontakter? Jeg hadde et slikt på min tidligere mobiltelefon med Symbian, Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som har forslag til app for nettbrett for å holde orden på basket og håndball resultater når man sitter sekretariat i kampene? Gjerne slik at den kan brukes for å vise stillingen for de som sitter/står rundt på tribunen? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som vet om et program for å scanne visittkort og legge til kontakter? Jeg hadde et slikt på min tidligere mobiltelefon med Symbian, http://bit.ly/wZjUyA Lenke til kommentar
flekken Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ønsker meg en god klokke widget til min Galaxy Note. alla den som finnes til htc telefonene. Ønsker også en god vær app/widget, annet enn accuweather. Noen som har noe å anbefale eller tips. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Trenger et nytt SMS-tastatur. Liker ikke at komma ikke er på samme side som punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå