Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om Kingsoft Office har topptekst eller bunntekst, men det erden desidert beste office appen jeeg har testet så langt. Mest btukbar på tblet (De få andre er bra nok), men absolutt brukbarpå telefon og. Også har den rdigeringsfunksjon gratis. Den mangler dessverre støtte for odt og odx, men det gjør jo alle ofice-apps...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Harmony kontroll en gang. Så fort jeg skulle programmere den, oppdaget jeg at de hade pakket en pakkke ubehjelpelig udugelige html-sider inn i en .exe-fil og kalt det programvare. Etter det bestemte jeg meg for å aldri kjøpe et logitech harmonyprodukt igjen. Etter ett og et halvt år oppdaterte de hjemmesiden pakket i en .exe-fil og kalt programvare slik at det faktisk ble mulig å bruke fjernkontrollen i det hele tatt, men fortsatt var det noe særdeles stusselige greier de tilbød. Det forsterket bare inntrykket av at man ikke kjøper Harmony-proukter med mindre man vil ha noe som kanskje blir delvis brukbart om halvannet år, og nøyer seg md det.

 

Crappy dritselskap/crappy dritunderavdeling av ellers greit selskap pleier som regel å fortsette å være crappy dritselskap/crappy dritunderavdeling av ellers greit selskap, uten de store forbedringene. Kondolerer så meget med et etter all sannsynlighet rimelig dårlig kjøp. Se ellers svarene over for noe som i det minste lar deg laste ned oppdateringen som kanskje gjør at produktet fungerer om halvannet år.

 

Anbefaler deg ellers å goggle "use US tor endpoint" om hidemyass ikke fungerer. Hidmyass er veldig ofte blokkert av de fleste som bruker ip/landbasert-filtrering, men man finner som regel en US tor-procy/endpoint som fungerer.

Lenke til kommentar

Finnes det en slags movie maker til android, noe ala iMovie til iPhone?

 

Jeg har hvertfall, den heter movie maker. Men meget mulig den bare finnes til samsung telefoner på samsung market.

Ja, har hørt at det skal finnes en til Samsung. Synd jeg har en HTC da...

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...