DJViking Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som kan gi en anbefaling til meg hvordan jeg kan få streame videofiler fra en filtjener på mitt eget nettverk? Ser etter en løsning som vil spille av filene som de ligger på filtjeneren.Vil ikke måtte nedlaste filen først for så å spille den av. VLC Direct Pro ser ut til å kunne gjøre dette. Noen som har prøvd det? Finnes det noe bedre? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Installer et program på filtjeneren som deler ut filene via DLNA (feks. Tversity). Deretter installerer du et program på Android-enheten din som støtter DLNA (Samsung enheter har dette innebygd i Allshare). Da kan du streame filer direkte. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Selv bruker jeg EStrong File Explorer i kombinasjon med MX Player, enkelt og greit. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Litt usikker om det var lov å diskutere emulatore? Just in case, noen anbefalinger til en gameboy advanced emulator? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Det er vel lovlig så lenge du eier spillene selv. Emulatorer og ROM's kan du finne på www.roms4droid.com Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som har prøvd SPB shell 3d? Lurer på om jeg skal kjøpe denne for min sgII og min kommenr Asus eee Prime. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 SPB shell 3d er fin og blir bedre. Men den ble kjedelig til slutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 SPB shell 3d er fin og blir bedre. Men den ble kjedelig til slutt. Enig, og slenger med at den er ganske kostbar i tillegg. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som har erfaringer med appen på tablet da? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Den kan vel bare brukes i portrett så vidt eg vet, så da blir den ganske ubrukelig på Prime. Edit: My bad. Skal visst funke i landskap også. Husker bare en video eg har sett tidligere med en 7 tommer hvor den bare funket i portrett. Her er video med spb 3d og prime. http://www.youtube.com/watch?v=8kXGR-pyfnc Endret 18. januar 2012 av Swome Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Har ikke prøvd den, men ser ut som ubrukelig bloatware og 84(!!) spenn ut av vindu imo. Finnes masse bra home replacements (mange gratis, og flere med 3d effekter om man av en eller annen grunn vil ha det). Skjønner ikke greia med å ha widgets for kalkulator, bilder, detaljert værvarsel osv; masse (gratis) bra apps for alt dette. Undrer bare på hvorfor denne er populær, egner seg litt bedre for tablets kasnkje? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Klarte ikke å ty meg lenger, da jeg sikkert uansett kommer til å bruke den til tabben når den kommer. Førsteinntrykket var: Fantastisk grensesnit. Andreinntrykket var: Fantastisk grafikk Tredjeinntrykket var: 84 spenn? Kjørte selv GoLauncher før jeg prøvde denne, og den var helt OK, men det manglet noe. Jeg følte ikke at jeg holdt dagens smoothe teknologi i en mobil verdt 4k. Nå derimot, passer alt. Dette er en launcher selv bestefar kunne brukt like enkelt som meg, det er ingen avanserte innstillinger, men behovet er faktisk ikke der. For med gode startskjermer, enkel men god visning blant programmer og kule animasjoner er ikke dette annet enn en "Classy" app. Den største "featuren"/opplevelsen er jo selvsagt visningen av alle startskjermene og at widgets passer godt inn med godt grensesnitt. Likevel så koster det litt, MEN - når jeg kjøper en telefon til 4k vil jeg at telefonen skal se godt ut også, bak skjermen. Derfor blir dette bare småpenger ift. opplevelsen for meg. Som utgiveren selv sier så er dette "fremtidens launcher", som jeg godt kan forstå. Dette er ikke en launcher for de som vil har total kontroll og avanserte launcher funksjoner, men for de aller fleste fungerer denne som hånd i hanske. Utklasserer både TWlauncher og GoLauncher på nesten samtlige områder for min del. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 MEN - når jeg kjøper en telefon til 4k vil jeg at telefonen skal se godt ut også, bak skjermen. Derfor blir dette bare småpenger ift. opplevelsen for meg. skal den se bra ut. 2 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 MEN - når jeg kjøper en telefon til 4k vil jeg at telefonen skal se godt ut også, bak skjermen. Derfor blir dette bare småpenger ift. opplevelsen for meg. skal den se bra ut. Det er det indre som teller Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Det skal også følge med når man kjøper en ding på 120g til 4000 NOK Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Det skal også følge med når man kjøper en ding på 120g til 4000 NOK Det finnes nesten alltid tredjepartsprogrammer som kan gjøre opplevelsen bedre. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Noen app som lar meg se iphone smileys? Tekster ofte med en person som bruker iphone smileys, og jeg er så lei av å ikke få se dem, så jeg må sende dem til en annen venn med iphone som forteller hva det er. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Go SMS. Last så ned en plugin så har du det Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Isj, håpløse folk som ikke har fått med seg at sms er tekst, og at man faktisk ikke kan sende disse smileyene i en tekstmelding. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Isj, håpløse folk som ikke har fått med seg at forumposter er tall, og at man faktisk ikke kan sende disse bokstavene i en post. (Standarder for digital representasjon er en fin ting da.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå