Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi en anbefaling til meg hvordan jeg kan få streame videofiler fra en filtjener på mitt eget nettverk?

Ser etter en løsning som vil spille av filene som de ligger på filtjeneren.Vil ikke måtte nedlaste filen først for så å spille den av.

VLC Direct Pro ser ut til å kunne gjøre dette. Noen som har prøvd det? Finnes det noe bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd den, men ser ut som ubrukelig bloatware og 84(!!) spenn ut av vindu imo. Finnes masse bra home replacements (mange gratis, og flere med 3d effekter om man av en eller annen grunn vil ha det). Skjønner ikke greia med å ha widgets for kalkulator, bilder, detaljert værvarsel osv; masse (gratis) bra apps for alt dette.

Undrer bare på hvorfor denne er populær, egner seg litt bedre for tablets kasnkje? :p

Lenke til kommentar

Klarte ikke å ty meg lenger, da jeg sikkert uansett kommer til å bruke den til tabben når den kommer.

Førsteinntrykket var: Fantastisk grensesnit.

Andreinntrykket var: Fantastisk grafikk

Tredjeinntrykket var: 84 spenn?

Kjørte selv GoLauncher før jeg prøvde denne, og den var helt OK, men det manglet noe. Jeg følte ikke at jeg holdt dagens smoothe teknologi i en mobil verdt 4k. Nå derimot, passer alt. Dette er en launcher selv bestefar kunne brukt like enkelt som meg, det er ingen avanserte innstillinger, men behovet er faktisk ikke der. For med gode startskjermer, enkel men god visning blant programmer og kule animasjoner er ikke dette annet enn en "Classy" app.

Den største "featuren"/opplevelsen er jo selvsagt visningen av alle startskjermene og at widgets passer godt inn med godt grensesnitt. Likevel så koster det litt, MEN - når jeg kjøper en telefon til 4k vil jeg at telefonen skal se godt ut også, bak skjermen. Derfor blir dette bare småpenger ift. opplevelsen for meg.

Som utgiveren selv sier så er dette "fremtidens launcher", som jeg godt kan forstå. Dette er ikke en launcher for de som vil har total kontroll og avanserte launcher funksjoner, men for de aller fleste fungerer denne som hånd i hanske. Utklasserer både TWlauncher og GoLauncher på nesten samtlige områder for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...