greenman Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har brukt emulatoren SuperGNES Lite? Prøver å få spilt spillene på en Galaxy S II. Jeg la inn en mappe med .smc-filer, altså spillene, på telefonen. Først på intern lagring, tror jeg, og deretter i mappa som heter external sd eller noe. Men jeg får ikke søkt opp spillene når jeg velger "scan for games". Hva kan være galt? Vet ikke om det er en mulighet, men har du prøvd å velge filene manuelt? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har brukt emulatoren SuperGNES Lite? Prøver å få spilt spillene på en Galaxy S II. Jeg la inn en mappe med .smc-filer, altså spillene, på telefonen. Først på intern lagring, tror jeg, og deretter i mappa som heter external sd eller noe. Men jeg får ikke søkt opp spillene når jeg velger "scan for games". Hva kan være galt? Vet ikke om det er en mulighet, men har du prøvd å velge filene manuelt? Har ikke funnet noen mulighet for det. Men gikk inn på settings og rom directory for å legge inn path. Fant Snes-mappa, som jeg kaller den, men det hjalp ikke. Trodde uansett at appen ville klare å søke opp spillene uavhengig av hvor de ligger. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg trodde ikke Google music var tilgjengelig i Norge. Men det er det altså? Egentlig ikke Selv fulgte jeg denne guiden. Tok ca 10 min og nå har jeg hele musikkbiblioteket mitt tilgjengelig hvor enn jeg går, lager bare en offline-spilleliste når jeg er på WIFI Har dog ikke tilgang til music store uten Tor, og med Tor går det sinnsvakt tregt! Du kan også bruke hidemyass.com, men selv hadde jeg problemer med å logge på google-kontoen min herfra. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tror Llama har vært nevnt tidligere her og at det er derfor jeg har den, men gud bevares. Den fortjener såfall en omtanke ekstra. Som tasker, bare mye mer brukervennlig. Forskjellige ting utløses av f.eks. lokasjon eller tidspunkt. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) andre som har problemer med at Spotfy står i Offline modus? har SE Xperia x10. edit: fant ut av det. selv om jeg tastet feil kombinasjon av brukernavn/passord så kom jeg meg inn. jeg resatte passordet og fikk synkronisert. Endret 7. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Digitally importet appen anbefales for alle oss som liker orntlig musikk. Her får du utallige radiokanaler som spiller Trance, House osv. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Aha, så for folk som IKKE liker ordentlig musikk, altså. Det manglet visst et ord i innlegget ditt, å jeg fikk det ikke helt til å henge på greip. 5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Aha, så for folk som IKKE liker ordentlig musikk, altså. Det manglet visst et ord i innlegget ditt, å jeg fikk det ikke helt til å henge på greip. smaken er heldigvis som baken når det gjelder musikksmak; den er delt. 3 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 smaken er heldigvis som baken når det gjelder musikksmak; den er delt. Heldigvis. Men trance og house er likevel IKKE musikk. Det er udiskutabelt! 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 vi kan sikkert diskutere det opp og ned men i bunn og grunn tar du feil 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, la oss ta diskusjonen om hva som er bra musikk i "anbefalte programmer for android"-tråden, dere. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hvordan i all verden får man lukket NRK TV-appen? Føler at jeg har prøvd det meste bortsett fra å slå av telefonen. Hvis det har noen betydning så har jeg en hengelås oppe til høyre. Har en Galaxy S II. Endret 7. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Lastet ned GoLauncher i går, med en theme som passet perfekt til noen widgets.. Satt i natt og fikset og ordnet på designet mtp. snarveier, widgets osv. Men i dag morres, når jeg åpnet telefonen igjen så kom kun den default themen til GoLauncher opp, med en tom side. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Wordfeud, noen som spiller det? Installerte det nå, men får mye connection error selv om mobilen er på wifi og nettet er der... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 spilt det en del ja Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har vært mye connection error de siste dagene på wordfeud... 1 Lenke til kommentar
Znerox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Og finnes det noe telefon app som kan feks scanne biblioteket ditt opp mot IMDB, slik at du kan se info om de forskjellige filmene osv på telefonen? Jeg fant akkurat noe som gjør det! . Sjekk ut Plex Installer serveren på pc'n, og appen på telefonen så ser du info om filmen/serien. Har du en smart-tv så skal det også være mulig å bruke telefonen som fjernkontroll, ellers så er det også mulig å streame fra serveren til en annen pc/telefon. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har vært mye connection error de siste dagene på wordfeud... Jeg har også slitt med det de siste dagene. Men det pleier å ordne seg etter noen minutter. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jobber i Forsvaret og sliter mye med å huske gradene i Sjøforsvaret for ikke å snakke å kjenne igjen distinksjonene til Tyskerne (jobber mye med dem). Så slo deg med at det må da finnes apps til dette? Og det gjør det gitt.. Global Military Ranks Tilgjengelig på Android Market Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Untouchab1e: Rekker du å slå opp i appen før du må bestemme deg for om du skal hilse eller ikke? Endret 11. januar 2012 av NgZ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå