Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Noen som har brukt emulatoren SuperGNES Lite? Prøver å få spilt spillene på en Galaxy S II.

 

Jeg la inn en mappe med .smc-filer, altså spillene, på telefonen. Først på intern lagring, tror jeg, og deretter i mappa som heter external sd eller noe.

 

Men jeg får ikke søkt opp spillene når jeg velger "scan for games". Hva kan være galt?

Vet ikke om det er en mulighet, men har du prøvd å velge filene manuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har brukt emulatoren SuperGNES Lite? Prøver å få spilt spillene på en Galaxy S II.

 

Jeg la inn en mappe med .smc-filer, altså spillene, på telefonen. Først på intern lagring, tror jeg, og deretter i mappa som heter external sd eller noe.

 

Men jeg får ikke søkt opp spillene når jeg velger "scan for games". Hva kan være galt?

Vet ikke om det er en mulighet, men har du prøvd å velge filene manuelt?

 

Har ikke funnet noen mulighet for det.

 

Men gikk inn på settings og rom directory for å legge inn path. Fant Snes-mappa, som jeg kaller den, men det hjalp ikke.

 

Trodde uansett at appen ville klare å søke opp spillene uavhengig av hvor de ligger.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke Google music var tilgjengelig i Norge. Men det er det altså?

 

Egentlig ikke :p

 

Selv fulgte jeg denne guiden. Tok ca 10 min og nå har jeg hele musikkbiblioteket mitt tilgjengelig hvor enn jeg går, lager bare en offline-spilleliste når jeg er på WIFI :) Har dog ikke tilgang til music store uten Tor, og med Tor går det sinnsvakt tregt!

 

Du kan også bruke hidemyass.com, men selv hadde jeg problemer med å logge på google-kontoen min herfra.

Lenke til kommentar

Lastet ned GoLauncher i går, med en theme som passet perfekt til noen widgets.. Satt i natt og fikset og ordnet på designet mtp. snarveier, widgets osv. Men i dag morres, når jeg åpnet telefonen igjen så kom kun den default themen til GoLauncher opp, med en tom side. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Og finnes det noe telefon app som kan feks scanne biblioteket ditt opp mot IMDB, slik at du kan se info om de forskjellige filmene osv på telefonen?

Jeg fant akkurat noe som gjør det! :new_woot:. Sjekk ut Plex Installer serveren på pc'n, og appen på telefonen så ser du info om filmen/serien. Har du en smart-tv så skal det også være mulig å bruke telefonen som fjernkontroll, ellers så er det også mulig å streame fra serveren til en annen pc/telefon. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...