Zomb Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er ute etter en musikkwidget som jeg kan ha på fremsiden, som husker hvor langt jeg har kommet. Musikkspilleren som følger med min Galaxy Note har ikke denne funksjonen, og det er irriterende når man hører på lydbøker. Noe bra som finnes? Audio Book Player 2 er ganske grei, men den har ingen widget... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Pappa kom inn døra nå og spurte om jeg viste om noen app for å sjekke helsa til batteriet (om det yter bra/dårlig i forhold til fabrikk). Kjenner dere til noe slikt? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Pappa kom inn døra nå og spurte om jeg viste om noen app for å sjekke helsa til batteriet (om det yter bra/dårlig i forhold til fabrikk). Kjenner dere til noe slikt? Battery Doctor funker kanskje. https://market.android.com/details?id=com.androiddoctor.battery&hl=no Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 K9 epost-klienten har endelig kommet i v4.0, men ble ikke så klok på changeloggen, er det sånn at det faktisk fortsatt ikke støtter exchange 2010? AtW Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Prøvde nettopp et veldig enkelt program, for å automatisk sette tlf. i Airplane mode, day, night osv. Veldig enkel å bruke. Phoneweaver: https://market.android.com/details?id=net.sbsh.phoneweaver&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5zYnNoLnBob25ld2VhdmVyIl0. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Uff. Er hekta på Wordfeud...Anbefales, men ikke dersom man lett blir hekta på slikt. Endret 29. desember 2011 av Ratleto 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Uff. Er hekta på Wordfeud...Anbefales, men ikke dersom man lett blir hekta på slikt. samme her. Lenke til kommentar
Znerox Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har brukt android i 2 år, og har nettopp kommet over 2 helt geniale programmer. Det første er Locate My Droid som du kan bruke for å spore telefonen hvis den blir stjelt. Du kan låse den, sette på alarm, wipe alt, skru på GPS og få opp plassering i kart, og til og med få opp bilde av tyven hvis han/hun taster inn feil kode! Og alt uten at det er noen tegn til at appen kjører i bakgrunnen. Unlimited versjonen koster 9.95$, men det er verdt det!. Den andre er Skifta - skifta.com som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! Endret 30. desember 2011 av Znerox Lenke til kommentar
gwh Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Har brukt android i 2 år, og har nettopp kommet over 2 helt geniale programmer. Det første er Locate My Droid som du kan bruke for å spore telefonen hvis den blir stjelt. Du kan låse den, sette på alarm, wipe alt, skru på GPS og få opp plassering i kart, og til og med få opp bilde av tyven hvis han/hun taster inn feil kode! Og alt uten at det er noen tegn til at appen kjører i bakgrunnen. Unlimited versjonen koster 9.95$, men det er verdt det!. Noe bedre enn det man får på: www.samsungdive.com men om det er verdt det lurer jeg litt på. Viktigste er å wipe/låse/spore imo. Skifta skal sees på, men meste parten av mkv filene mine ligger på 20-30gb, så lukter litt problemer der... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Den andre er Skifta som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! hvordan fungerer denne på streamingtjenester som feks Youtube og Spotify? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Er det noen gode ordbøker på markedet? Kunne tenkt meg en norsk for kryssordavhengigheten min. Evt. en god oversetter mellom norsk, engelsk, spansk, fransk og tysk. Siterer meg selv her ... Noen som vet av noen? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om et gratis tastatur? Lenke til kommentar
Znerox Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Den andre er Skifta som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! hvordan fungerer denne på streamingtjenester som feks Youtube og Spotify? Jeg tror ikke det fungerer med de, det er først å fremst beregnet på å dele dine egne media. Men du kan legge til "kanaler" som Revision3, TED, egne RSS feeds osv. Når du installerer programmet på en pc tar den også å deler lokale media servere videre via skifta. Så hvis du har en annen media server installert, så kan skifta gjøre så du får tilgang til den rett på telefonen. Serviio funker forresten veldig bra som media server i tillegg til skifta (eller alene på lan). Da får du opp all video sortert etter film/tv, kategori, skuespiller osv. Serviio server vist i Skifta. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Den andre er Skifta som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! hvordan fungerer denne på streamingtjenester som feks Youtube og Spotify? Du kan jo eventuelt bruke mediaavspillingssoftware, mange støtter DLNA out of the box, og kan du streame i programmet kan du bruke det med DLNA mot mobilen også. AtW Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om et gratis tastatur? Ice Cream Sandwich Keyboard. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Den andre er Skifta som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! hvordan fungerer denne på streamingtjenester som feks Youtube og Spotify? Jeg tror ikke det fungerer med de, det er først å fremst beregnet på å dele dine egne media. Men du kan legge til "kanaler" som Revision3, TED, egne RSS feeds osv. Når du installerer programmet på en pc tar den også å deler lokale media servere videre via skifta. Så hvis du har en annen media server installert, så kan skifta gjøre så du får tilgang til den rett på telefonen. Serviio funker forresten veldig bra som media server i tillegg til skifta (eller alene på lan). Da får du opp all video sortert etter film/tv, kategori, skuespiller osv. Serviio server vist i Skifta. Vet du hvilke billige mediaspillere som støter 1080p mkv som lar deg bruke denne upnp-dlna teknologien? Og finnes det noe telefon app som kan feks scanne biblioteket ditt opp mot IMDB, slik at du kan se info om de forskjellige filmene osv på telefonen? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om et gratis tastatur? Fordi du ikke har konto/kort å betale med? Swiftkey er betalt, men fortsatt nesten gratis, og et must. 2 Lenke til kommentar
Znerox Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Den andre er Skifta som ganske enkelt gjør at du kan koble sammen alt av DLNA/UPnP kompatible dingser over både lan og nettet, og spille video/musikk/bilder på kryss og tvers. Du kan for eksempel bruke telefonen til å velge h264/MKV filer fra en pc/media server som skal vises på en smart-tv/PS3. Eller streame film hjemmefra rett til telefonen, eller en TV/PS3 osv. på samme nettverk som telefonen når du er ute av huset. Must have!! hvordan fungerer denne på streamingtjenester som feks Youtube og Spotify? Jeg tror ikke det fungerer med de, det er først å fremst beregnet på å dele dine egne media. Men du kan legge til "kanaler" som Revision3, TED, egne RSS feeds osv. Når du installerer programmet på en pc tar den også å deler lokale media servere videre via skifta. Så hvis du har en annen media server installert, så kan skifta gjøre så du får tilgang til den rett på telefonen. Serviio funker forresten veldig bra som media server i tillegg til skifta (eller alene på lan). Da får du opp all video sortert etter film/tv, kategori, skuespiller osv. Serviio server vist i Skifta. Vet du hvilke billige mediaspillere som støter 1080p mkv som lar deg bruke denne upnp-dlna teknologien? Og finnes det noe telefon app som kan feks scanne biblioteket ditt opp mot IMDB, slik at du kan se info om de forskjellige filmene osv på telefonen? Jeg bruker det bare direkte på tv'n, så det vet jeg ikke. Kanskje noe sånt som WD TV? Jeg tviler på at det finnes en app som automatisk henter info, man må nok bruke IMDb appen og søke selv Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 K9 epost-klienten har endelig kommet i v4.0, men ble ikke så klok på changeloggen, er det sånn at det faktisk fortsatt ikke støtter exchange 2010? Den støttet vel det tidligere, men bare ikka lle mulige opsett? Ellers tror jeg fortsatt ikke den støtter IMAP-søk. Er det noe epostprogram som støtter IMAP-søk? Det er jo fulstendig basic, men noe ANdroid-programmr ser ut til å bomme på, sikkrt fordi standardklienten mange baserer seg på ikke har det.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 K9 epost-klienten har endelig kommet i v4.0, men ble ikke så klok på changeloggen, er det sånn at det faktisk fortsatt ikke støtter exchange 2010? Den støttet vel det tidligere, men bare ikka lle mulige opsett? Ellers tror jeg fortsatt ikke den støtter IMAP-søk. Er det noe epostprogram som støtter IMAP-søk? Det er jo fulstendig basic, men noe ANdroid-programmr ser ut til å bomme på, sikkrt fordi standardklienten mange baserer seg på ikke har det.. K9 har ikke støttet Exchange 2010 tidligere ihvertfall. Men blir ikke helt klok på den gjør det fra v4. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå