Swome Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Hvilken mediespiller er det folk foretrekker? Vil kjøpe dice, men er jo bare prøveversjonen i market nå. Skal brukes til honeycomb tablet (huawei mediapad). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Hvilken mediespiller er det folk foretrekker? Vil kjøpe dice, men er jo bare prøveversjonen i market nå. Skal brukes til honeycomb tablet (huawei mediapad). Til Video avspilling liker jeg MX Video Player. Den har spillt av alle videofiler jeg har matet den med. 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 MX Video Player, uten tvil. Spiller alt og ser lekker ut. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Mx ser bra ut så langt. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Den har deilige snarveier direkte på skjermen også. Dra frem, den spoler, tilbake, spoler tilbake. Opp/ned på høyre siden er volum, opp/ned på venstresiden er lysstyrke (eller motsatt). Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som vet om en Twitter app som har mulighet for gjennomsiktig widget? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Plume? Er litt gjennomsiktig i hvert fall. Beste Twitter-widget som er, etter min mening Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Er det noen gode ordbøker på markedet? Kunne tenkt meg en norsk for kryssordavhengigheten min. Evt. en god oversetter mellom norsk, engelsk, spansk, fransk og tysk. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Finnes det et 3x4 tastatur som er tilgjengelig for alle Android mobiler? Jeg vet at Samsung tilbyr slikt tastatur i sine mobiler, men skulle gjerne ha hatt et i en Motorola telefon. Ingen som har noen tips om 3x4 tastatur? Har lett en god del nå, men finner null komma niks. Vet ikke hvilken telefon du har, men på XDA ligger det en modifisert versjon av HTCs tastatur som bl.a. gir deg T9. Dette er per dags dato definivt det beste tastaturet jeg har testet på Android, synd det enda ikke er kompatibelt med Android 4.0. Søk på google etter "HTC IME MOD" så finner du det. Og ikke la deg lure av navnet, det fungerer på en rekke telefoner, selv om det heter HTC... Hvilken mediespiller er det folk foretrekker? Vil kjøpe dice, men er jo bare prøveversjonen i market nå. Skal brukes til honeycomb tablet (huawei mediapad). MOBOPlayer er et alternativ, i tillegg til MX som folk her nevner... /Espen Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Finnes det en app for å slå av og på mobilt internett? Bør helt se ut som et valg ikon. Er for knotete å gå inn på innstillinger, trådløs og nettverk, mobilnettverk og bruk pakkedata. Endret 16. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Finnes det en app for å slå av og på mobilt internett? Bør helt se ut som et valg ikon. Er for knotete å gå inn på innstillinger, trådløs og nettverk, mobilnettverk og bruk pakkedata. Har brukt flere, DataSwitch er den som har fungert best - aldri opplevd at den har kuka Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Takk for forslaget, men jeg har S II og launcherpro og fant ikke noe tilsvarende. Men fant nettopp svaret i S II-tråden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Finnes det en app for å slå av og på mobilt internett? Bør helt se ut som et valg ikon. Er for knotete å gå inn på innstillinger, trådløs og nettverk, mobilnettverk og bruk pakkedata. APNdroid Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Takk for forslaget, men jeg har S II og launcherpro og fant ikke noe tilsvarende. Men fant nettopp svaret i S II-tråden. Er den ikke i notificationbaren som du trekker ned? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Takk for forslaget, men jeg har S II og launcherpro og fant ikke noe tilsvarende. Men fant nettopp svaret i S II-tråden. Er den ikke i notificationbaren som du trekker ned? Nope, bare wi-fi, bluetooth, gps, lyd og autorotasjon. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Beklager, jeg som blingset. Trodde autorotasjon var mobilt, det er det på min. Det er en LG, men trodde det var samme på alle. Nå har du vel fått svar, men hadde en gang en app som la alt du ville av snarveier i nedtrekksbaren, men husker desverre ikke hva det heter. Kan poste om jeg kommer på det og det skulle vise seg interessant. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Takk for forslaget, men jeg har S II og launcherpro og fant ikke noe tilsvarende. Men fant nettopp svaret i S II-tråden. Er den ikke i notificationbaren som du trekker ned? Nope, bare wi-fi, bluetooth, gps, lyd og autorotasjon. Hold inne av/på-knappen til du får opp en meny. Der kan du slå av mobil data. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Min HTC har innebygget widget for dette (Incredible S). Legg til widget - Innstillinger - Mobil Takk for forslaget, men jeg har S II og launcherpro og fant ikke noe tilsvarende. Men fant nettopp svaret i S II-tråden. Er den ikke i notificationbaren som du trekker ned? Nope, bare wi-fi, bluetooth, gps, lyd og autorotasjon. Hold inne av/på-knappen til du får opp en meny. Der kan du slå av mobil data. Hehe, jeg vet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er ute etter en musikkwidget som jeg kan ha på fremsiden, som husker hvor langt jeg har kommet. Musikkspilleren som følger med min Galaxy Note har ikke denne funksjonen, og det er irriterende når man hører på lydbøker. Noe bra som finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå