Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig på noen måte å omgå sperren man får i Market som sier at enheten din ikke er kompitabel med appen?

På noen Gameloft spill må jeg endre build.prop for å få de til å virke.

Eksempel på hvordan den kan se ut (jeg har huawei u8800):

ro.product.model=Desire HD
ro.product.brand=htc_wwe
ro.product.name=htc_ace
ro.product.board=ace
ro.product.manufacturer=HTC

Så nå tror appen at jeg har Desire HD, som den er kompatibel med.

Lastet ned Order and chaos til min huawei mediapad på den måten, men lyden virker ikke. Er vel fordi den ikke er offisielt støttet?

Lenke til kommentar

Har en philips 42 tommers skjerm uten lan utgang til nettet så er det mulig og slippe lan da?

Leste du ikke hva han skrev?

Hvis du tenker litt over dette selv, slipper du å spørre andre om det, fordi det er ganske åpenbart:

Hvilke metoder har TVer for å ta inn kontrollsignaler? Infrarød fjernkontroll er det vanligste. Androidtelefoner har som regel ikke infrarød sender. Jeg håper det er unødvendig å si at infrarød dermed ikke kan benyttes. Noen kan bruke nettverk, men det sier du selv at TVen din ikke har. Ellers nevner du ikke engang hvilken TV du har. Det kan være ulike TVer rundt omkring som har bluetooth eller andre mindre vanlige funksjoner, men det er også åpenbart umulig for oss å vite om er tilfellet for deg.

Når du spør om hjelp på et forum er du nødt til å gi elementær nødvendig informasjon som:

-Hva vil du få til.

-Hva slags utstyr har du

--Hva slags mobil, og hvilke specs har denne

--Hva slags TV, og hva slags specs har denne

-Hva har du prøvd foreløpig

--Hva funket ikke, og hvorfor

At andre er nødt til å dra denne informasjonen ut av deg er respektløst av deg som forumbruker. Hvorfor skal tilfeldige folk på et forum bruke mer tid enn deg selv på å løse ditt problem? Du vil finne at folk generelt er mye mer villig til å hjelpe deg dersom man ikke er nødt til å starte med å bruke 2-3 innlegg på å spørre og grave om hva du egentlig prøver å oppnå, og hva slags utstyr du har for å nå målet.

Slik innleggene dine er nå, fremstår de for meg som spam, og jeg får mye mer lyst til å bruke mye tid på skrive gretne innlegg (som dette) enn å faktisk hjelpe deg. På denne tiden kunne jeg ha googlet og kanskje funnet en god løsning. Eller enda bedre: Du kunne ha gjort det. Ser du hvordan jeg opplever det som respektløst at du forventer at jeg skal bruke mer tid enn deg på ditt problem?

On topic: NgZ har allerede sagt at det ikke lar seg gjøre.

Endret av madsc90
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er bare imponert over at han ikke gadd å svare på om han faktisk HADDE irsender i/til telefonen samtidig som han quotet innlegget. I tillegg er jeg ekstremt imponert over at telefonen hans har lan! Dæven, det er en ganske stor plugg å ha på telefonen... :wee:

Fint tips om RedEye, bortsett fra at RedEye-appen til Android (som er i beta) ikke støtter dingsen den artikkelen handler om.

Sannsynligvis er det billigere å skaffe seg en billig ir-sender som kan kobles til en htpc, laptopen eller en annen pc, som da må stå på samtidig, enn å kjøpe en RedEye pro.

Lenke til kommentar

Glemte en ting

Da jeg prøver og koble meg til adronoid marked på internett (PC alså) så klarer jeg ikke og logge meg på den kontoen jeg har registert meg på med mobilen for markede

Har en mobil ZTE blade heter den

Jeg er bare imponert over at han ikke gadd å svare på om han faktisk HADDE irsender i/til telefonen samtidig som han quotet innlegget. I tillegg er jeg ekstremt imponert over at telefonen hans har lan! Dæven, det er en ganske stor plugg å ha på telefonen... :wee:

Fint tips om RedEye, bortsett fra at RedEye-appen til Android (som er i beta) ikke støtter dingsen den artikkelen handler om.

Sannsynligvis er det billigere å skaffe seg en billig ir-sender som kan kobles til en htpc, laptopen eller en annen pc, som da må stå på samtidig, enn å kjøpe en RedEye pro.

Nei telefonen har ikke LAN! Jeg mente TV hadde ikke LAN port laugh.gif

Greit da veit jeg det :)

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...