Überadri Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Hvis du har root kan du prøve Market Enabler som lar deg late som om du har en annen operatør. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Finnes det et 3x4 tastatur som er tilgjengelig for alle Android mobiler? Jeg vet at Samsung tilbyr slikt tastatur i sine mobiler, men skulle gjerne ha hatt et i en Motorola telefon. Lenke til kommentar
simson Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan får du wifi til å funke i flight mode? Min fm skrur av alt nettverk... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 For min del er det bare å skru på igjen wifi etter at flymodus er aktivert. Bruker Miui, så vet ikke om dette går an på stock. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Er det mulig på noen måte å omgå sperren man får i Market som sier at enheten din ikke er kompitabel med appen? På noen Gameloft spill må jeg endre build.prop for å få de til å virke. Eksempel på hvordan den kan se ut (jeg har huawei u8800): ro.product.model=Desire HD ro.product.brand=htc_wwe ro.product.name=htc_ace ro.product.board=ace ro.product.manufacturer=HTC Så nå tror appen at jeg har Desire HD, som den er kompatibel med. Lastet ned Order and chaos til min huawei mediapad på den måten, men lyden virker ikke. Er vel fordi den ikke er offisielt støttet? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som veit om en app som jeg kan skifte kanaler på tv med? som en fjernkontroll som ikke trenger noe nettverk til det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvilken androidtelefon har du som har innebygd infrarød sender? Evt. hvilken tryllestav benytter du for å frakte signalene fra mobil til tv uten noen form for kommunikasjonsmedium? 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Smart-tv med wi-fi? Hehe. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Har du Samsung Smart-TV så kan du bruke AllShare. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Smart-tv med wi-fi? Hehe. I tilfelle kaller jeg det en ganske klar mangel på ino i førsteinnlegget. Jeg vil ha lys herifra til dit. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvilken androidtelefon har du som har innebygd infrarød sender? Evt. hvilken tryllestav benytter du for å frakte signalene fra mobil til tv uten noen form for kommunikasjonsmedium? Har en philips 42 tommers skjerm uten lan utgang til nettet så er det mulig og slippe lan da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, tuller du nå, eller er du HELT fjern? 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det finnes IR-sender du kan koble til telefonen: http://appadvice.com/appnn/2010/07/redeye-mini-headphone-jack-ir-adapter-iphone-ipod-touch-ipad Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, tuller du nå, eller er du HELT fjern? Nei Det finnes IR-sender du kan koble til telefonen: http://appadvice.com...ipod-touch-ipad Takk Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Har en philips 42 tommers skjerm uten lan utgang til nettet så er det mulig og slippe lan da? Leste du ikke hva han skrev? Hvis du tenker litt over dette selv, slipper du å spørre andre om det, fordi det er ganske åpenbart: Hvilke metoder har TVer for å ta inn kontrollsignaler? Infrarød fjernkontroll er det vanligste. Androidtelefoner har som regel ikke infrarød sender. Jeg håper det er unødvendig å si at infrarød dermed ikke kan benyttes. Noen kan bruke nettverk, men det sier du selv at TVen din ikke har. Ellers nevner du ikke engang hvilken TV du har. Det kan være ulike TVer rundt omkring som har bluetooth eller andre mindre vanlige funksjoner, men det er også åpenbart umulig for oss å vite om er tilfellet for deg. Når du spør om hjelp på et forum er du nødt til å gi elementær nødvendig informasjon som: -Hva vil du få til. -Hva slags utstyr har du --Hva slags mobil, og hvilke specs har denne --Hva slags TV, og hva slags specs har denne -Hva har du prøvd foreløpig --Hva funket ikke, og hvorfor At andre er nødt til å dra denne informasjonen ut av deg er respektløst av deg som forumbruker. Hvorfor skal tilfeldige folk på et forum bruke mer tid enn deg selv på å løse ditt problem? Du vil finne at folk generelt er mye mer villig til å hjelpe deg dersom man ikke er nødt til å starte med å bruke 2-3 innlegg på å spørre og grave om hva du egentlig prøver å oppnå, og hva slags utstyr du har for å nå målet. Slik innleggene dine er nå, fremstår de for meg som spam, og jeg får mye mer lyst til å bruke mye tid på skrive gretne innlegg (som dette) enn å faktisk hjelpe deg. På denne tiden kunne jeg ha googlet og kanskje funnet en god løsning. Eller enda bedre: Du kunne ha gjort det. Ser du hvordan jeg opplever det som respektløst at du forventer at jeg skal bruke mer tid enn deg på ditt problem? On topic: NgZ har allerede sagt at det ikke lar seg gjøre. Endret 14. desember 2011 av madsc90 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er bare imponert over at han ikke gadd å svare på om han faktisk HADDE irsender i/til telefonen samtidig som han quotet innlegget. I tillegg er jeg ekstremt imponert over at telefonen hans har lan! Dæven, det er en ganske stor plugg å ha på telefonen... Fint tips om RedEye, bortsett fra at RedEye-appen til Android (som er i beta) ikke støtter dingsen den artikkelen handler om. Sannsynligvis er det billigere å skaffe seg en billig ir-sender som kan kobles til en htpc, laptopen eller en annen pc, som da må stå på samtidig, enn å kjøpe en RedEye pro. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Glemte en ting Da jeg prøver og koble meg til adronoid marked på internett (PC alså) så klarer jeg ikke og logge meg på den kontoen jeg har registert meg på med mobilen for markede Har en mobil ZTE blade heter den Jeg er bare imponert over at han ikke gadd å svare på om han faktisk HADDE irsender i/til telefonen samtidig som han quotet innlegget. I tillegg er jeg ekstremt imponert over at telefonen hans har lan! Dæven, det er en ganske stor plugg å ha på telefonen... Fint tips om RedEye, bortsett fra at RedEye-appen til Android (som er i beta) ikke støtter dingsen den artikkelen handler om. Sannsynligvis er det billigere å skaffe seg en billig ir-sender som kan kobles til en htpc, laptopen eller en annen pc, som da må stå på samtidig, enn å kjøpe en RedEye pro. Nei telefonen har ikke LAN! Jeg mente TV hadde ikke LAN port Greit da veit jeg det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Finnes det et 3x4 tastatur som er tilgjengelig for alle Android mobiler? Jeg vet at Samsung tilbyr slikt tastatur i sine mobiler, men skulle gjerne ha hatt et i en Motorola telefon. Ingen som har noen tips om 3x4 tastatur? Har lett en god del nå, men finner null komma niks. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Finnes det et 3x4 tastatur som er tilgjengelig for alle Android mobiler? Jeg vet at Samsung tilbyr slikt tastatur i sine mobiler, men skulle gjerne ha hatt et i en Motorola telefon. Ingen som har noen tips om 3x4 tastatur? Har lett en god del nå, men finner null komma niks. Prøv XT9-tekstinnmating Lenke til kommentar
simson Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kunne tenkt meg Statoil sin app, men ser ikke ut som den er tilgjengelig for min mobil (htc desire s)? Finner den i hvert fall ikke i min market... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå