MooseOnTheRun Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Dagens 1. kr Blue skies donation wallpaper Homerun battle 3d Reckless getaway Talking Tom kat 2 Kids learn to read ADW Launher EX Space physics Toki Tori Can Touchdown 2 Tetris Endret 8. desember 2011 av MooseOnTheRun 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Lurer på om kanskje dette er spurt om før, men kan man laste ned kart til Google så man kan bruke Gps offline. Bruker mobilen nå så får ikke søkt her på forumet om det finnes svar på dette. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Da har Google kommet med en ny veldig nyttig app, Google Current. Den er riktignok ikke tilgjengelig utenfor US. Dersom noen ønsker den allikevel, er det en guide her 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Lurer på om kanskje dette er spurt om før, men kan man laste ned kart til Google så man kan bruke Gps offline. Bruker mobilen nå så får ikke søkt her på forumet om det finnes svar på dette. Du må aktivere "google labs" som er eksprimentelle funksjoenr i maps, den lar deg hente ned kart til offlinebruk uten så mye hokus pokus. AtW Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Da har Google kommet med en ny veldig nyttig app, Google Current. Den er riktignok ikke tilgjengelig utenfor US. Dersom noen ønsker den allikevel, er det en guide her Takk for link, den var neat! Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Digger Currents, men av en eller annen grunn vises ikke bilder i offline-modus, selv om jeg har valgt sync images for offline use både for library og trending og synkronisert appen. Ikke noe stort problem, men det ødelegger litt av helhetsinntrykket appen gir. Noen andre som opplever dette, evt har en løsning? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Flere som har problemer med å få installert dagens 1 kroners apper? Har prøvd på mobilen og to forskjellige nettlesere på datamaskinen. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Får feilmeldinger når jeg skal laste ned GDS, så du er ikke alene med å oppleve problemer. Kan virke som om problemet ligger hos utvikler... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Problemer med nedlasting er nok utelukkende googles/Markets feil. Problmer med installeringen derimot, kan vel også skyldes utvikler. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Funket ikke med noen apper istad, men nå funket det igjen med alle jeg ville ha Så da ble det kjøp for hele 5-6kr! :O Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Noen andre som har opplevd problemer med EA games sin titler på market? Lastet ned Sim City, men når jeg starter appen får jeg ikke lastet ned de 50 mb med data som spillet krever for å fungere. Edit; hadde visst aktivert brannmuren i MIUI Endret 12. desember 2011 av CptAwesome Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Det er skikkelig teit at 1,- tilbudene på Market er dominert av spill. Hadde de enda gitt oss noe produktivt der.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Litt enig der. Idag er til og med de to appene som ikke er spill «reprise» fra noen dager siden. Rant: Hvorfor i helevete er det enkle 2d-spillet «Flight Control» på 27MB?? Da ble det ikke en eneste 1kr-app idag. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Enig Ingen app'er idag som jeg ville laste ned Kjedelig! Lenke til kommentar
simson Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Kan være at program-utviklerne er vanskeligere å overtale til å gi den nødvendige rabatten, enn det spill-utviklerne er? (Aner ikke om det stemmer, men er jo en mulighet) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Er det mulig på noen måte å omgå sperren man får i Market som sier at enheten din ikke er kompitabel med appen? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Kan være at program-utviklerne er vanskeligere å overtale til å gi den nødvendige rabatten, enn det spill-utviklerne er? (Aner ikke om det stemmer, men er jo en mulighet) Slik ser jeg det også. Blant annet Asphalt 6 HD mener jeg har sett 3 av dagene siden tilbudene startet. Men dette stemmte ikke: Fant nyhetside med artikler på alle apps som er blitt lansert i kampanjen. The *sett inn dato* list of 10 cent Android Market apps ~ www.afterdawn.com Alle apps lansert: 6 Desember: SoundHound Asphalt 6: Adrenaline HD Minecraft - Pocket Edition Swiftkey X Endomondo Sports Tracker Great Little War Game Sketchbook Movile Fieldrunners HD Color & Draw for Kids (Phone) Paper Camera 7 Desember: Beautiful Widgets Flick Golf! Fruit Ninja Reckless Racing AirSync by doubleTwist Christmas HD Star Chart Read It Later Pro NFL Rivals BB-Bedtime Battle 8 Desember: Talking Tom Cat 2 Reckless Getaway ADW EX Launcher Tetris Space Physics Can Knockdown 2 Homerun Battle 3D Toki Tori Kids Learn to Read Blue Skies Donation Wallpaper 9 Desember: Spirit HD Shazam Encore Sentinel 3: Homeworld Farm Frenzy Toddler Spanish Need for Speed Shift Jelly Defense Game Dev Story Baseball Superstars 2011 My Beach HD 10 Desember: Pano Apparatus The Sims 3 Age of Zombies Drop7 by Zynga Season Zen HD Snowfall Live Wallpaper SlidelT Keyboard Kids Connect the Dots Asphalt 6: Adrenaline HD 11 Desember: Captain America - Sentinel of Liberty Raging Thunder NFL 3D Live Wallpaper Backbreaker Football Jenga Just Me and My Mom BackStab HD Sim City Deluxe Edmondo Sports Tracker GLWG 12 Desember: Doodle Jump SoundHound ∞ Roll in the Hole Other Locale: Roll in the Hole Flick Soccer Flight Control Beautiful Widgets Blow Up Block Breaker 3 Unlimited HD When I Get Bigger SUPER KO BOXING! 2 Endomodo Sports Tracker, Beautiful Widgets og Soundhound ser ut til å være de som har fått mer enn 1 dag på seg. Lite spm: Hvilke nettsider anbefaler dere til å se/lese om nye apps (hovedsaklig gode apps) reviews feks? Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som om det blir noen repriser på market idag og: Sketchbook, Flick Golf, Shazam, og Christmas HD Lw er alle satt ned til 1 kr. - igjen. Litt skuffet. Ellers er HD Widgets og Where's my water nedsatt nå, uten at de ligger under tilbudsfanen enda. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Er det mulig på noen måte å omgå sperren man får i Market som sier at enheten din ikke er kompitabel med appen? På noen Gameloft spill må jeg endre build.prop for å få de til å virke. Eksempel på hvordan den kan se ut (jeg har huawei u8800): ro.product.model=Desire HD ro.product.brand=htc_wwe ro.product.name=htc_ace ro.product.board=ace ro.product.manufacturer=HTC Så nå tror appen at jeg har Desire HD, som den er kompatibel med. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Er det mulig på noen måte å omgå sperren man får i Market som sier at enheten din ikke er kompitabel med appen? Har du tele2? Jeg opplever det samme, men det er pga market tror telefonen min er svensk pga tele2. Jeg har løst det ved å sette telefonen i flymodus og laste ned via WiFi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå