greenman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Aha. Jeg vet det finnes flere biler (bl.a pappa sin) som finner telefoner via blåtann og kan spille av musikk trådløst. EDIT: Du kan evt kjøpe en blåtann adapter, så kan du plugge jacken fra fm-senderen i den. Da blir det "nesten" trådløst Endret 7. desember 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 FM-sender krever hardware, ikke software. Ikke bare å installere en app for dette Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det en god app som gjør at jeg kan skifte sang på f.eks. WinAmp med mobilen som fjernkontroll? Lette litt på Market i natt, men fant hovedsaklig for HTPC-er og for ting fra spesifikke produsenter, men er overbevist om at jeg leste en artikkel et sted tidligere i høst om at det nå ville være mulig å bruke mobilen som fjernkontroll for "alt", og jeg hadde et program på min gamle Symbian-baserte Nokia 5800XM som gjorde at jeg kunne det. Alt det krevde var at jeg satte meg "litt" inn i Python. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Unified remote kan fjernstyre det meste på pcen. Tror du trenger fullversjonen for winamp. Bruker selv gratisversjonen til vlc, wmp, Spotify og som mus når maskinen er koblet opp mot tv. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 FM-sender krever hardware, ikke software. Ikke bare å installere en app for dette Det var det jeg fryktet Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Ikke prøvd selv, men denne så lovende ut: Air HID :WiFi Mouse & KeyBoard Den gjør kort sagt mobilen til et trådløst tastatur. Så kan du konfigurere (globale) tastatusnarveier for diverse programmer på pcen. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 På gamle sony ericsson mobiler kunne man skifte sang ved å holde nede volumtastene. Er dette en mulighet for Android? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 På gamle sony ericsson mobiler kunne man skifte sang ved å holde nede volumtastene. Er dette en mulighet for Android? Jeg hadde den muligheten når jeg brukte CynagoenMod7 (custom ROM) men har ikke sett det i standard Android (men det er en god stund siden jeg har brukt standard Android så..) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 FM-sender krever hardware, ikke software. Ikke bare å installere en app for dette Det var det jeg fryktet Det er jo akkurat samme greia med den dingsen du har postet bilde av til iPhonen. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet noe om star chart? Vs Google sky feks? AtW Star chart er omtrent som Google sky. Det eneste ekstra den har er at du kan trykke på en stjerne og få frem litt mer info og et lite bilde. Jeg vil anbefale mobile observatory i stedet? Den koster litt mer men har flere funksjoner som kalender over hva som skjer på nattehimmelen som meteorsvermer mm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Unified remote kan fjernstyre det meste på pcen. Tror du trenger fullversjonen for winamp. Bruker selv gratisversjonen til vlc, wmp, Spotify og som mus når maskinen er koblet opp mot tv. Takker. Gratisversjonen fungerte utmerket med WinAmp! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 FM-sender krever hardware, ikke software. Ikke bare å installere en app for dette Det var det jeg fryktet Det er jo akkurat samme greia med den dingsen du har postet bilde av til iPhonen. Jeg hadde et vagt håp om at mobilen kunne sende fm-signaler, ikke bare motta.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Noen (Nokia) mobiler har muligheten, men det krever en dedikert FM-sender. Tror at noe av grunnen til at det ikke er i så mange mobiler er fordi det er restriksjoner på sending på FM-båndet i mange land, blandt annet Norge. Lenke til kommentar
simson Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Det er forøvrig Flick Golf også, er et godt spill som jeg kjøpte for fullpris for 2 dager siden Fant det ut fordi den lå på forsiden. Ble litt satt ut da jeg så at spillet tar hele 25mb... Beautiful Widgets er også til 1 krone i dag. Anbefales, gir mange muligheter for klokke+vær-widgets av ulike størrelser og masse ulike skins, fonts (for klokke/vær-widgetene). Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hvor henter Beautiful widgets værdata fra? Kan være det samme hvor pent det ser ut dersom varselet er feil... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hvor henter Beautiful widgets værdata fra? Kan være det samme hvor pent det ser ut dersom varselet er feil... Accuweather eller Google. AtW Lenke til kommentar
simson Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hvor henter Beautiful widgets værdata fra? Kan være det samme hvor pent det ser ut dersom varselet er feil... Som står over, du kan velge mellom accuweather eller google. MEner jeg har den på accuweather. På 5-dagers varsel mener jeg den treffer OK. Om jeg vil vite time-for-time for akkurat i dag, sjekker jeg pent.no-appen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Da tror jeg at jeg holder meg til Weather Widgets fortsatt. Hos meg er det kun yr.no og storm som klarer å levere tålig greie varsler. Husker når jeg brukte klokka/varsel i HTC Sense, så hang det ikke helt på greip. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Da er det ny facebook app ute på market Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Edit: Svart på for leeeeenge siden gitt! Endret 8. desember 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå