NothingForever Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hihi, ja, sånn kan det gå. Jeg skal definitivt ikke kjøpe andre apps enn enkrones-apps de neste dagene.. 1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 1 kr stykke, ja.. Kjøpte like greit alle jeg ikke har. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 hmm, av en eller anen grunn får jeg ikke lov til å kjøpe Asphalt 6 fra Galaxt Tab'en min. Ei heller på nettet via pc'en. Kommer opp at det har skjedd en feil. Har fått kjøpt apps like før og like etter jeg prøvde Asphalt og de gikk gjennom uten problemer. Any solutions? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet om det går ann å kjøpe en app via android.market, men ikke installere den på telefonen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp den, installer den og fjern den etter angrefristen er gått ut. Da har du den lagret under dine kjøp. Alternativt kan det vel gå å kjøpe men avbryte nedlastingen kanskje? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Går også an å avinstallere fra Innstillinger -> Applikasjoner -> Installerte applikasjoner før angrefristen går ut, også.. Gjorde det med Paper Camera og andre som er "greie å ha", men som jeg ikke føler for å ha installert akkurat nå.. Jeg merker at jeg "gleder" meg til dagens billigapp'er blir offentliggjort på samme måte som at jeg gledet meg til adventskalenderen i barndommen.. xD Endret 7. desember 2011 av NothingForever 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Når i dag kommer neste bunke med apps? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Sikkert på kvelden en gang. Regner med at dette følger tiden et eller annet sted i USA. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Glad jeg gikk innom denne tråden i dag, tenkte jeg skulle si fra at Endomondo pro var på salg, lite viste jeg at det var så mange apper som bare skulle koste 1 kr. Angående når de blir lagt ut, endomondo twittret for 13 timer siden at de da startet salget sitt, så jeg vil anta at de nye appene som blir lagt ut for salg kommer rundt kl 20.00. Lenke til kommentar
yoman99 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Next Premier League Match Bra widget som viser kamper, resultater og tabell for engelsk Premier League. Vurdering: Veldig bra og funksjonelle widget'er for de som er interessert i engelsk fotball. Funker bra på tablet også. Pris: 7,50 kr (finnes også en gratis prøveversjon som er litt begrenset) Full versjon: https://market.android.com/details?id=kveld.kristian.pl Prøveversjon: https://market.android.com/details?id=kveld.kristian.nextmatch.pl.free Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Når i dag kommer neste bunke med apps? 19.00 norsk tid mener jeg å leste et sted... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Read It Later Pro er til 1kr i dag 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for tipset. Men hvordan fant du ut det? Ser ikke read it later pro på oversikten "10 billion apps" på market siden?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er forøvrig Flick Golf også, er et godt spill som jeg kjøpte for fullpris for 2 dager siden Fant det ut fordi den lå på forsiden. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Official XMBC Remote Styre XMBC via Android. Vurdering: Har installert XMBC på min stuepc som er tilkoblet flatskjermen. Men denne appen kan jeg styre XMBC via Wifi. Syntes den appen er rask og fungerer meget stabilt. Selve XMBC er en meget elegant media senter løsning. For de som ikke kjenner til XMBC sjekke denne linken: http://xbmc.org/skins/confluence/ Pris: Gratis URL: https://market.android.com/details?id=org.xbmc.android.remote&hl=en Endret 7. desember 2011 av Ali I Hagen Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Dagens 1-kroners Apps! Fruit Ninja Flick Golf Christmas HD Read It Later Pro BB - Bedtime Battle Star Chart NFL Rivals Airsync By Doubletwist Reckless Racing Beautiful Widgets 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet noe om star chart? Vs Google sky feks? AtW Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det en app som gjør telefonen om til en FM-sender? Slik at jeg kan tune meg inn på mobilen med cd-spillern ala funksjonen på denne: Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det en app som gjør telefonen om til en FM-sender? Slik at jeg kan tune meg inn på mobilen med cd-spillern ala funksjonen på denne: Du trenger ikke noen app for dette. Bare kjøp en FM-sender på feks clas ohlson eller teknikkmagasinet og koble til en telefon/mp3-spiller. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det en app som gjør telefonen om til en FM-sender? Slik at jeg kan tune meg inn på mobilen med cd-spillern ala funksjonen på denne: Du trenger ikke noen app for dette. Bare kjøp en FM-sender på feks clas ohlson eller teknikkmagasinet og koble til en telefon/mp3-spiller. Ideen var å unngå det med å gjøre telefonen om til en fm-sender.. En mindre dings i midtkonsollen liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå