NgZ Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Du kan laste ned offline data på forhånd med google maps, og dette fungerer nå til og med med den offisielle versjonen. Men den er i hovedsak lagt opp til at man skal bruke den online. Det er jo ikke noe problem så lenge man ikke er utenlands - data,engden er ganske liten, og man bør i hvert fall ha en minimal mengde data inkludert i abonnementet om man har en androidtelefon. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Noen tips til bra Navigasjonsprogram for Bilkjøring? Tomtom har vel ingen enda. Bruker man kun gps på tlf'n ved navigering? Eller må man bruke nettet som i 3G? Jeg bruker/tester CoPilot, men har jo Navigon og(likte jeg best Navigon når jeg hadde iPhone). Ellers så har du Sygic og Google Maps. Google Maps er IKKE så bra i utlandet, da det koster med datatrafikk CoPilot funker fint i USA, Frankrike og her i Norge(der jeg har vært siste året) Lenke til kommentar
ogp Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) AirDroid er helt tåpelig, kan bare laste opp en og en fil. Hvis jeg overfører filer til telefonen over Airdroid så kan jeg ta så mange filer jeg vil samtidig... Edit: Eller mener du fra telefon til maskin? Fra pc til tlf, prøvde å merke mange filer med både shift og ctrl tasten. Men går ikke. Ser ikke vitsen i programmet da det Kies greia er bedre til å overføre filer. Noen tips til bra Navigasjonsprogram for Bilkjøring? Tomtom har vel ingen enda. Bruker man kun gps på tlf'n ved navigering? Eller må man bruke nettet som i 3G? Jeg bruker/tester CoPilot, men har jo Navigon og(likte jeg best Navigon når jeg hadde iPhone). Disse trenger ikke nett? Kun aktivere gps. Ser den koster kroner, laster jeg nedel shiten da? Om man kjøper med kredittkort, taster inn nr'et...blir den infoen lagret for neste gangs kjøp da? Endret 6. desember 2011 av ogp Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) De har flere apps, så kanskje være litt mer spesifikk? Hormon-app'en, så klart Den har visstnok kommet nå Edit: Beklager - står at den er tilgjengelig tidlig i 2012 Endret 6. desember 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) AirDroid er helt tåpelig, kan bare laste opp en og en fil. Ikke tar den .flac heller. Fra pc til tlf, prøvde å merke mange filer med både shift og ctrl tasten. Men går ikke. Ser ikke vitsen i [AirDroid] da det Kies greia er bedre til å overføre filer. Overså du posten min om en alternativ metode for filoverføring som løser disse problemene, eller skulle du bare klage litt på AirDroid uansett? Hvis man ikke vil sende filene gjennom en tredjepartsnettside kan man bruke FTPDroid, som gjør mobilen til en ftp-server du kan logge deg på fra pcen Endret 6. desember 2011 av Überadri Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Så akkurat at førstepost i denne tråden ikke har blitt oppdatert siden 2010. Noen som har lyst til å få gang i denne tråden igjen? Genialt konsept med en slik tråd, men det er utrolig mye som har skjedd siden 2010 i Android-verden. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Siden det ikke er nevnt kjører nå Google tilbud på ti apper pr. dag i ti dager. Plukket med meg Asphalt 6 HD, Soundhound, Fieldrunners HD, SketchBook Mobile og Paper Camera til totalt 5kr. Minecraft er også blandt de utvalgte i dag, men det hadde jeg fra før. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Siden det ikke er nevnt kjører nå Google tilbud på ti apper pr. dag i ti dager. Plukket med meg Asphalt 6 HD, Soundhound, Fieldrunners HD, SketchBook Mobile og Paper Camera til totalt 5kr. Minecraft er også blandt de utvalgte i dag, men det hadde jeg fra før. Du kom meg visst i forkjøpet med å tipse fellesskapet om dette, men jeg slenger et screenshot av alt som er på tilbud i dag.. Skal definitivt kjøpe meg Soundhound og Paper Camera.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hvor finner jeg tilbudene i market-appen? Finner de på websiden, men ikke via telefonen Og er det 10 dager fra i dag? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Du kan kjøpe de på websiden om du logger inn med samme Google-konto som på telefonen (de blir da lasta ned til telefonen automagisk). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Var da ikke det jeg spurte om? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Nei, sorry. Tenkte det kunne løse problemet ditt for det. For meg ligger det en banner som dekker 1/3 av skjermen øverst på featured-taben i appen. Edit: Noen som vet hvorfor apputvalget på supertilbud ikke samsvarer med ikonene i banneren? Savner ReadItLater bla. Blir de «utsolgt»? Endret 6. desember 2011 av Überadri Lenke til kommentar
frowen Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Edit: Noen som vet hvorfor apputvalget på supertilbud ikke samsvarer med ikonene i banneren? Savner ReadItLater bla. Blir de «utsolgt»? Spekuleres ute på det store internett om at de kanskje endrer app'ene som skal være på tilbud Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Slik jeg forstår det skal det være ti ulike hver dag. Det finner vi ut i morgen ihvertfall. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vi kan nok forvente oss de appene senere i uka ja Kommer 10 apps hver dag, så 100 totalt. Se her for mer info Feirer altså 10 milliarder nedlastede apps (4mrd siste 6mnd!) 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Aha, rene julekalendern det her da! Hadde vært interessant å vite hvorvidt Google «subsidierer» utviklerne eller ikke. Altså om utviklerne får mer enn en krone, selv om du ikke betaler mer. Eller kanskje de rett og slett håper så sinnssykt mange skal kjøpe at de faktisk tjener på det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Uuuups, burde visst oppdatert siden før jeg svarte Endret 6. desember 2011 av -Tommy Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde vært interessant å vite hvorvidt Google «subsidierer» utviklerne eller ikke. Altså om utviklerne får mer enn en krone, selv om du ikke betaler mer. Eller kanskje de rett og slett håper så sinnssykt mange skal kjøpe at de faktisk tjener på det? Ja, det lurer jeg på også. Soundhound koster vel ca 30 kr til vanlig, mens Paper Camera koster 15 kr.. Hvordan dette fordeles mellom Google og utvikler vil jeg ikke spekulere i, men jeg håper inderlig at utvikleren får det samme som før. Ellers antar jeg at utviklerne har "godkjent" at app'ene deres selges med minimal fortjeneste.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Typisk. Dagen etter at jeg kjøper swiftxkey så blir den satt til 1 krone Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde vært interessant å vite hvorvidt Google «subsidierer» utviklerne eller ikke. Altså om utviklerne får mer enn en krone, selv om du ikke betaler mer. Eller kanskje de rett og slett håper så sinnssykt mange skal kjøpe at de faktisk tjener på det? Ja, det lurer jeg på også. Soundhound koster vel ca 30 kr til vanlig, mens Paper Camera koster 15 kr.. Hvordan dette fordeles mellom Google og utvikler vil jeg ikke spekulere i, men jeg håper inderlig at utvikleren får det samme som før. Ellers antar jeg at utviklerne har "godkjent" at app'ene deres selges med minimal fortjeneste.. På nettsiden lenket til rett over, så står det at google har avtalt med de. AtW Typisk. Dagen etter at jeg kjøper swiftxkey så blir den satt til 1 krone Surt, men det er jo bare ett par tiere AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå