Swome Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 De fleste her inne visste det sikkert allerede, men task killers er unødvendig: http://www.droid-life.com/2011/11/18/task-killers-put-to-the-test-do-they-actually-extend-battery-life-as-expected-they-most-certainly-do-not/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Merkelig artikkel. De tester 6 telefoner, 4 av de får lengre batteritid, men konklusjonen er at det IKKE forlenger batteritiden? Men utenom det. De har sikkert rett. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Nå får vi kanskje hele 48 timer på å teste ut apps før vi kan be om pengene tilbake. De 15 minuttene vi har i dag er alt for lite, mens 48 timer virker litt i overkant mye. Er sikkert mange som går lei av et spill innen 48 timer og avinstallerer. Kanskje ikke så bra fra en utviklers synspunkt. Hadde holdt med et par timer. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Du har helt rett. Jeg bare trykker på start knappen for å stoppe motoren. Man slår vel egentlig aldri tenningen helt fullstendig av. Testet igjen nå. Dersom man slår av motoren fortsetter mediaspilleren. Dersom jeg slår av lyden i bilen fortsetter mediaspilleren når jeg skrur på lyden igjen. Er ikke lenger sikker på hva jeg gjorde sist som fikk mediaspilleren til å stoppe og ikke starte igjen uten at jeg måtte trykke på selve telefonen. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Finnes det en "tekst-siri" for oss som er så vaskeekte nordmenn at vi snakker engelsk med norsk aksent?! -_- Innser at jeg spør etter en nettbasert robot å chatte med.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Innser at jeg spør etter en nettbasert robot å chatte med.. http://cleverbot.com/ Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Noen som kan anbefale en (gratis) app som kan nekte WIFI tilgangen på enkelte apps, slik som MIUI kan? Spotifyen går ut 25. og ønsker å ha det litt lenger Endret 19. november 2011 av skifyr Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Nå får vi kanskje hele 48 timer på å teste ut apps før vi kan be om pengene tilbake. De 15 minuttene vi har i dag er alt for lite, mens 48 timer virker litt i overkant mye. Er sikkert mange som går lei av et spill innen 48 timer og avinstallerer. Kanskje ikke så bra fra en utviklers synspunkt. Hadde holdt med et par timer. Nei, 48 timer høres veldig lenge ut... Et par timer burde være nok, også kan applikasjoner som må ha lengre prøvetid (eks GPS-navigasjonsprogrammer) lage egne trialversjoner. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som kan anbefale en (gratis) app som kan nekte WIFI tilgangen på enkelte apps, slik som MIUI kan? Spotifyen går ut 25. og ønsker å ha det litt lenger programmet merker at den ikek får tilgang til nettet og det er begrenset hvor lenge du får brukt den uten nett-tilgang. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som kan anbefale en (gratis) app som kan nekte WIFI tilgangen på enkelte apps, slik som MIUI kan? Spotifyen går ut 25. og ønsker å ha det litt lenger Bare velg force offline i settings i Spotify. Da kan du være offline i 30 dager før appen krever at du logger inn for å verifisere abonnementet ditt. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Nå får vi kanskje hele 48 timer på å teste ut apps før vi kan be om pengene tilbake. De 15 minuttene vi har i dag er alt for lite, mens 48 timer virker litt i overkant mye. Er sikkert mange som går lei av et spill innen 48 timer og avinstallerer. Kanskje ikke så bra fra en utviklers synspunkt. Hadde holdt med et par timer. Nei, 48 timer høres veldig lenge ut... Et par timer burde være nok, også kan applikasjoner som må ha lengre prøvetid (eks GPS-navigasjonsprogrammer) lage egne trialversjoner. Nå viser det seg at det med 48 timer bare var bs. Noen som hadde mistolket det. http://www.androidcentral.com/android-market-app-uninstall-refund-window-still-15-minutes Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Mulig å fjerne "glow" på ikonene i dock'en med Go Launcher? Ser litt dumt ut når ikonene er transparente. Lenke til kommentar
hanspeei Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Er det OK å legge inn linker til egenutviklede apps som koster penger i denne posten? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Er det OK å legge inn linker til egenutviklede apps som koster penger i denne posten? Det synes jeg det bør være. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Har vært en del diskusjoner om dette og tidligere har slike innlegg blitt fjernet grunnet annonse greier osv. Gratis apps tror eg har vært ok før. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Det synes jeg det bør være. Det er det dessverre ikke. All form for reklamering er forbudt, med mindre det er godkjent på forhånd av våre eiere. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hva med å lage en sticky tråd med brukernes egenutviklede apps? Så lenge dette gjøres ryddig og i en egen tråd, ser jeg ikke noe problem med dette. Da unngår man "falske" brukeranmeldelser, samt at utviklerene kan få promotert seg og få credit for arbeidet de har gjort. 3 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Har prøvd å finne en app som nekter andre apps å starte automatisk,men uten hell. Har app killer på telefon, men da må jeg manuelt stoppe appsene å enkelte starter igjen kort tid etter. Noen som vet om en sånn app? Nå kom jeg på det. Startup Manager Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Finnes det en app som kan gjøre slik at den låser enkelte Apps med passord eller kode eller lignende. Så for å åpne den appen, må du taste koden først ? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Er på jakt etter en bra streaming audio avspiller for Android med tilhørende server for Linux. Det finnes flere å velge mellom (mpd/MPDroid osv.), men jeg har ikke lyst til å teste ut ting som andre vet funker dårlig. Ønsker å bruke telefonen/hodetelefoner som en trådløs hodetelefon. Jeg sender ut audio fra tv/media-center via media-center PC'en som kjører en streaming server og bruker en klient på Android med hodetelefoner. Det er selvsagt viktig at det er lav forsinkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå