Konto brukes ikke Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 De har flere apps, så kanskje være litt mer spesifikk? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 De har flere apps, så kanskje være litt mer spesifikk? Hormon-app'en, så klart Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Øverst til høyre har du en knapp som er lys blå med to piler. Ser omtrent slik ut: >>. Der får du tilgang til mine innlegg, samt en del annet. Bortsett fra at den knappen synes litt dårlig, synes jeg diskusjon.no er det forumet som har klart best mobilversjon. Lenke til kommentar
Martin Bergvill Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Øverst til høyre har du en knapp som er lys blå med to piler. Ser omtrent slik ut: >>. Der får du tilgang til mine innlegg, samt en del annet. Bortsett fra at den knappen synes litt dårlig, synes jeg diskusjon.no er det forumet som har klart best mobilversjon. Hei Denne innloggingsknappen har gått meg hus forbi. Det gleder meg at jeg nå har muligheten til å lese og ikke minst svare på et enkelt vis her på forumet også. bruker ellers Tapatalk og er godt fornøyd med det. Mvh Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Noen som har prøvd å spille ? Er et MMORPG som minner likner veldig på WOW. Ser utrolig bra ut og er definitivt noe eg kommer til å prøve når eg kjøper Transformer Prime. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) diskusjon.no fungerer svært bra på mobilen min (HTC hero med standard browser). Får et helt annet interface enn på PC'n bare ved å logge inn med mobilen. Har aldri endret noe tema selv. Det kjekkeste er at den oppdaterer Mine innlegg når jeg trykke Back-knappen for å gå ut av tråden jeg leser i. Slipper å update nettleseren selv hele tiden når jeg skriver i DNFK eller andre tråder med mye aktivitet. Prøvde opera mini fordi "det er opera" men likte ikke det på mobilen. Altfor små knapper og knot med zooming. Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 diskusjon.no fungerer svært bra på mobilen min (HTC hero med standard browser). Får et helt annet interface enn på PC'n bare ved å logge inn med mobilen. Har aldri endret noe tema selv. Det kjekkeste er at den oppdaterer Mine innlegg når jeg trykke Back-knappen for å gå ut av tråden jeg leser i. Slipper å update nettleseren selv hele tiden når jeg skriver i DNFK eller andre tråder med mye aktivitet. Prøvde opera mini fordi "det er opera" men likte ikke det på mobilen. Altfor små knapper og knot med zooming. Synes Opera er den beste nettleseren jeg har prøvd så langt. Du vet du kan gå på innstillinger å sette på stor skrift? 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Noen som har prøvd å spille ? Er et MMORPG som minner likner veldig på WOW. Ser utrolig bra ut og er definitivt noe eg kommer til å prøve når eg kjøper Transformer Prime. Spilte det en stund og det var artig det. Det er veldig likt WoW, så liker du WoW kommer du til å like dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Noen som har prøvd å spille ? Er et MMORPG som minner likner veldig på WOW. Ser utrolig bra ut og er definitivt noe eg kommer til å prøve når eg kjøper Transformer Prime. Jeg spiller det her spillet å synes det er helt supert. Har ikke begitt meg ut på MP enda, men tror nok det er rimelig heftig. http://www.youtube.com/watch?v=dhSlGm0QZZo Må være det beste mobilspillet som finnes Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Har prøvd å finne en app som nekter andre apps å starte automatisk,men uten hell. Har app killer på telefon, men da må jeg manuelt stoppe appsene å enkelte starter igjen kort tid etter. Noen som vet om en sånn app? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Prøvde en sånn app for en stund siden. der kunne man velge hvilke program som ikke skulle starte opp. Så det finnes. Skal se om jeg kommer på hva det heter... 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Finnes det et program som kontrollerer lydutgangen, slik at dersom ledningen tas ut, så pauses musikken eller at høyttaleren ikke blir koblet til? Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Har prøvd å finne en app som nekter andre apps å starte automatisk,men uten hell. Har app killer på telefon, men da må jeg manuelt stoppe appsene å enkelte starter igjen kort tid etter. Noen som vet om en sånn app? Android Assistant dreper hvertfall apps fra å starte når du skrur telefonen på. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 mandela: tasker under "hardware" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Har prøvd å finne en app som nekter andre apps å starte automatisk,men uten hell. Har app killer på telefon, men da må jeg manuelt stoppe appsene å enkelte starter igjen kort tid etter. er det for å spare batteri på grunn av datatrafikk kan du teste Juicedefender. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 mandela: tasker under "hardware" takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Har prøvd å finne en app som nekter andre apps å starte automatisk,men uten hell. Har app killer på telefon, men da må jeg manuelt stoppe appsene å enkelte starter igjen kort tid etter. er det for å spare batteri på grunn av datatrafikk kan du teste Juicedefender. Men ikke hvis du har HTC Hero JD fikk telefonen min til å gå så i sirup at jeg trodde den var ødelagt. Jeg tenkte ikke på at JD var det siste programmet jeg installerte før etter flere dager med supertrege menyer. Det tok flere sekunder fra telefonen ringte til Answer-knappen kom frem f.eks. Når jeg skrev var teksten ett sekund etter tastetrykkene. Fjerna JD, problem solved. Endret 18. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
asicman Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har en splitter ny 5-serie BMW med innebygget bluetooth. Jeg kan spille musikk fra telefonen (Galaxy SII) med den medfølgende mediaspilleren og får opp artistnavn osv. fra telefonet på consolet i bilen. Men når jeg har slått av tenninga så går mediaspilleren i pause slik at jeg må trykke på play på telefonen for å slå på musikken igjen. Det samme gjelder om jeg har vært i en telefonsamtale. Er det andre mediaspillere som er bedre når det gjelder dette samt har bedre mulighet for å velge fra spillelister enn den som er valgt for øyeblikket? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Det skyldes nok at bilBT-en din sender "stop" ellr "pause"-kommandoen når du slår av tenningen din, så da må du enten finne en medepiller der BT-fjernstyring kke fungerer, eller fikse bilsoftwaren din. Jeremy i Top Gear klager jo alltid på urskogen av menyer i nyere BMW-software, men det spørs vel om DET er en egen instilling. red: Regner med du mener skrur av motoren og ikke tenningen, forresten? Om d skrur av tenningen, er det jo ikke liv i stereoanlegget eller bil-blåtannen heller. Når det gjelder at den ikke starter igjen etter en samtale, er det vel flere musikkspillere som kan gjøre dette - når spotify får det til, regner jeg me at flere vanlige musikkspillere får det til også. Endret 18. november 2011 av NgZ Lenke til kommentar
asicman Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Det skyldes nok at bilBT-en din sender "stop" ellr "pause"-kommandoen når du slår av tenningen din, så da må du enten finne en medepiller der BT-fjernstyring kke fungerer, eller fikse bilsoftwaren din. Jeremy i Top Gear klager jo alltid på urskogen av menyer i nyere BMW-software, men det spørs vel om DET er en egen instilling. Sannsynligvis. Trodde kanskje det var fordi den bare sluttet å kommunisere og den ikke opprettet ny forbindelse. Ikke mye urskog når det gjelder BT, sparsomt med opsjoner virker det som. red: Regner med du mener skrur av motoren og ikke tenningen, forresten? Du har helt rett. Jeg bare trykker på start knappen for å stoppe motoren. Man slår vel egentlig aldri tenningen helt fullstendig av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå