NothingForever Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Noen som kan anbefale en app for å følge med på aksjer? Spesielt da en med støtte for Oslo Børs som Google Finance ikke har.. Jeg bruker Watch List Mania.. Oslo børs er ".ol", så om du f.eks skal følge med på Statoil-aksjen på Oslo børs, så heter den STL.OL i programmet.. 1 Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Er ganske ny på dette, men verdt å spørre. Finnes det en app som enkelt gjør at man kan følge med på tråder her inne/andre forum. F.eks ved at man får en notification når det er lagt til nye innlegg i en tråd? Leste litt om Tapatalk, men det var visst ikke så populært her inne. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Er ganske ny på dette, men verdt å spørre. Finnes det en app som enkelt gjør at man kan følge med på tråder her inne/andre forum. F.eks ved at man får en notification når det er lagt til nye innlegg i en tråd? Leste litt om Tapatalk, men det var visst ikke så populært her inne. Tapatalk har heller ikke notification Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Er på jakt etter en app som kan ta 360graders bilde(flere bilder etterhverandre til en har helt rundt). Hvilke anbefales det? Lenke til kommentar
ogp Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Finnes det bra gratis apps som er lik Tapatalk? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 noen tips til god offline ordbøker ala Clue? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Er på jakt etter en app som kan ta 360graders bilde(flere bilder etterhverandre til en har helt rundt). Hvilke anbefales det? Du kan jo teste Photaf. Jeg har ikke fått til noen perfekt bildeovergang, men kanskje du klarer det med masse trening og feiling. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Er på jakt etter en app som kan ta 360graders bilde(flere bilder etterhverandre til en har helt rundt). Hvilke anbefales det? Du kan jo teste Photaf. Jeg har ikke fått til noen perfekt bildeovergang, men kanskje du klarer det med masse trening og feiling. Den Photaf Panorama Pro var virkelig dårlig kvalitet / oppløsning på bildene, eller akkurat som det var all for mye støy i bilde. Det må nesten ha vært en allvorlig feil en eller annen plass. Pano var en del bedre ja. Får sjekke litt til, men tror faktisk det faller på Pano :-) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Finnes det en app for Diskusjon.no? Ting blir så smått uansett hvilken nettleser jeg bruker. Må bruke zoom, men da må jeg scrolle til sidene for å lese hele teksten noe som er forferdelig irriterende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Hva slags nettleser bruker du da? Teksten skal jo "reflowes" automatisk når du zoomer inn, og det fungerer fint hos meg både i Opera Mobile, Dolphin HD og den innebygde nettleseren. I tillegg har de en egen mobilside som faktisk er ganske god, som du automatisk skal bli sendt til. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Har prøvd den innebygde, Firefox(som låser seg hele tiden)Og Opera mini som jeg bruker nå. Synes Opera fungerer ypperlig til alle andre sider enn her Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Veldig fornøyd med Dolphin jeg da. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Bruker du mobiltema her på forumet da? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Veldig fornøyd med Dolphin jeg da. Helt enig. Har testet de fleste nettleserne, men syns helt klart at Dolphin kommer best ut av det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Bruker du mobiltema her på forumet da? ja nå bruker jeg det takk for tips. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Nå får jeg ikke opp mine innlegg. satt på ip board mobile. Edit: Jeg fant ut av det. Endret 10. november 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 hvordan fant du ut av det? Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Appen som heter tek.no synes jeg fungerer bra. Til diskusjon.no altså Endret 10. november 2011 av Ron Burgundy Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 hvordan fant du ut av det? Øverst til høyre har du en knapp som er lys blå med to piler. Ser omtrent slik ut: >>. Der får du tilgang til mine innlegg, samt en del annet. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Finnes det noen app'er som tilsvarer den forbrukerrådet har lansert for iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå