Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Ha ha Iris var jo kjempemorsomt!

Jeg: What is the best soccerteam in the world?

Iris: What do you think is the best band in the world?

Jeg: I think Def Leppard...

Iris: That doesn't make any sense.

Jeg: Why doesn't that make any sense?

Iris: You tell me.

Jeg: OK, you're pretty funny!

Iris: What's your name?

Jeg: Why do you want my name?

Iris: I don't. I want your soul.

:new_woot:

2. forsøk:

Jeg: What is the best soccer team in the world?

Iris: Detroit.

Jeg: No its Liverpool.

Iris: Really?

Jeg: Of course.

Iris: Of Course is the album by Make Believe

Jeg: Don't change subject.

Iris: OK

Jeg: Liverpool is the best team in the world.

Iris: I think Barcelona is better.

Jeg: Why do you think Barcelona is better?

Iris: I don't know you very well.

Jeg: I don't know you very well either.

Iris: Are you alive?

Jeg: Yes I am alive

Iris: I don't believe you!!

Dette var jo kjempemoro!

Hvor fant du Iris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker en home replacement som Launcher Pro kan du gjemme apps i drawer via instillingene.

Hmm, ok, får bare til å lage/forrandre icon som man legger på en av hjemme skjermene, og ikke på der som alle programmene ligger.

er noe feil jeg gjør?

Har pro utgaven av launcher pro.

Trykk menu -> Prefrences -> General settings -> Hidden Apps -> Så huker du av for de appsene du vil gjemme fra app draweren.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker en home replacement som Launcher Pro kan du gjemme apps i drawer via instillingene.

Hmm, ok, får bare til å lage/forrandre icon som man legger på en av hjemme skjermene, og ikke på der som alle programmene ligger.

er noe feil jeg gjør?

Har pro utgaven av launcher pro.

Trykk menu -> Prefrences -> General settings -> Hidden Apps -> Så huker du av for de appsene du vil gjemme fra app draweren.

1000 takk, d funket :-)
Lenke til kommentar

Skulle hatt en enkel måte for å skru av og på lockscreen password. Enten vedhjelp av en widget på homescreen eller at jeg kunne lagt inn dato og tidspunkt for når den ikke skal være på. Noen ideer?

Anyone?

Du kan prøve: Unlock with WiFi - https://market.android.com/details?id=com.benhirashima.unlockwithwifi&feature=order_history

Vet ikke om det passer for deg, men den er i hvert fall en mulighet.

Atrixet!

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med Small Agenda Widget? Finner den ikke lenger i Market. Finnes det andre som ligner på denne?

En annen ting, hvordan får jeg bruke et bilde som wallpaper på alle skjermene uten at det scrolles, med Go Launcher?

Du kan prøve Android Agenda Widget. Den har ulike skins, et av dem er vel omtrent så minimalt. Gratis.

Mens vi snakker om widgeter: Er det noen som kjenner til noen 4x1-klokke i den gamle yr.no-widget-stilen som er gratis. 4x1 med flipclock til venstre, og vær, eller gjerne valgfri info, til høyre.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på Agenda Widget, men fikk ikke til å få den tilnærmet som vist ovenfor.

Du har ikke prøvd veldig hardt hvis du ikke engang har testet de fem-seks temaene i appearance-settings, synes jeg. ;)

Bonustips: Huk av "Top row is tpdays date" under "Row.." undermenyen, så slipper du dagens dato i toppen. (Jeg synes det er kjekt å ha dagens dato, dag og ukenummer der. Husker aldri de fordømte ukenumrene.)

Akkurat de småinnstillingene er det sant nok at kan vre litt vanskelige å finne, men du får ikke lov å være så udugelig at du ikke klarer å finne tema.instillingene og teste ut alle på under tretti sekunder. I call lie. "prøvde meg på", du liksom. :tease:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg påstod ikke at jeg hadde lagt sjela mi i det, men innstillingene var unøvendig knotete.

Ingen av temaene kan brukes sånn de ser ut, og jeg orker ikke å sette av hele natta på å se på innstillingene.

Jeg vil bare ha en helt enkel, minimalistisk agenda widget uten den stygge bakgrunnen. Bakgrunnen skal være transparent.

Lenke til kommentar

Jeg påstod ikke at jeg hadde lagt sjela mi i det, men innstillingene var unøvendig knotete.

Ingen av temaene kan brukes sånn de ser ut, og jeg orker ikke å sette av hele natta på å se på innstillingene.

Jeg vil bare ha en helt enkel, minimalistisk agenda widget uten den stygge bakgrunnen. Bakgrunnen skal være transparent.

1: Gå inn på Appearance. 2: Velg themes. 3: Velg #Nuthin but Nebula".

Var det virkelig så vanskelig? Eller var det bonustipset mitt som ble for vanskelig? Med de to relativt enkle operasjonene, blir det *identisk* med screenshotet ditt...

red: Forøvrig fin instilling du har når du får tips. Må skaffe deg mye godvilje her i verden. :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

1: Gå inn på Appearance. 2: Velg themes. 3: Velg #Nuthin but Nebula".

Var det virkelig så vanskelig? Eller var det bonustipset mitt som ble for vanskelig? Med de to relativt enkle operasjonene, blir det *identisk* med screenshotet ditt...

red: Forøvrig fin instilling du har når du får tips. Må skaffe deg mye godvilje her i verden. :)

Du kan umulig ha det greit med deg selv :)

Lenke til kommentar

Skulle hatt en enkel måte for å skru av og på lockscreen password. Enten vedhjelp av en widget på homescreen eller at jeg kunne lagt inn dato og tidspunkt for når den ikke skal være på. Noen ideer?

Anyone?

Du kan prøve: Unlock with WiFi - https://market.andro...e=order_history

Vet ikke om det passer for deg, men den er i hvert fall en mulighet.

Atrixet!

Takk takk!

Men har endt opp med tasker istedet, må bare lære meg å bruke det skikkelig nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

Du kan umulig ha det greit med deg selv :)

Joda, det er deg og andre utakknemlige, giddalause, kravstore, tafatte småbeist med puter under armene jeg har problemer med. :)

Det her vil jo fort kunne skli helt ut, men blar man igjennom samtlige av dine poster så er det noen varsellamper som vil begynne å blinke.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...