ilpostino Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 prøvd JuiceDefender på nummer to? Lenke til kommentar
simson Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 prøvd JuiceDefender på nummer to? Takk for forslaget, skal teste den ut nå. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som har noe bra forslag? Hei, Er det noen bra app organisatorer eller lignende som kan legge apps i mapper eller buttons, med f.eks. de 10 mest brukte apps, eller innenfor en kategori? Skal brukes på galaxy s2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som har noe bra forslag? Folder Organizer Finnes også i gratisversjon med begrensninger. Gjør det du vil i alle fall. Alternativt kan du jo lage mapper med Android (hold inne på startskjermen) og flytte apps dit. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg vurderer å prøve meg på Skype premium eller en månedlig betaling av Skype. jeg har installert programmet på telefonen min (SE Xperia X10 med Android 2.3) men det jeg lurer på er om det er mulig å ringe kontaktene sine fra Skype når en er tilknyttet et WLAN, feks i utlandet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Iris (Siri) for androide kanskje? ^^ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg vurderer å prøve meg på Skype premium eller en månedlig betaling av Skype. jeg har installert programmet på telefonen min (SE Xperia X10 med Android 2.3) men det jeg lurer på er om det er mulig å ringe kontaktene sine fra Skype når en er tilknyttet et WLAN, feks i utlandet. Funker ikke Google Voice på Android slik den gjør i gmail? Jeg kuttet skype helt etter at Google Voice kom til Norge. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Google voice hadde jeg ikek hørt om før jeg leste det i posten din.. har iallefall ikke lagt merke til navnet før. edit: ser programmet kun er tilgjengelig for USA foreløbig. Hordan er integrasjonen opp mot PC (slik at jeg kan bruke samme program på pc og mobilen)? Endret 20. oktober 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som vet om en ok media-spiller til android? Tenker noe som støtter nettradio, musikk og noe video primært, den innbygde til galaxy s2 er ikke noe særlig. AtW Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Iris (Siri) for androide kanskje? ^^ Det fungerte rimelig DRIT da. "I'm to dum" Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Ha ha Iris var jo kjempemorsomt! Jeg: What is the best soccerteam in the world? Iris: What do you think is the best band in the world? Jeg: I think Def Leppard... Iris: That doesn't make any sense. Jeg: Why doesn't that make any sense? Iris: You tell me. Jeg: OK, you're pretty funny! Iris: What's your name? Jeg: Why do you want my name? Iris: I don't. I want your soul. 2. forsøk: Jeg: What is the best soccer team in the world? Iris: Detroit. Jeg: No its Liverpool. Iris: Really? Jeg: Of course. Iris: Of Course is the album by Make Believe Jeg: Don't change subject. Iris: OK Jeg: Liverpool is the best team in the world. Iris: I think Barcelona is better. Jeg: Why do you think Barcelona is better? Iris: I don't know you very well. Jeg: I don't know you very well either. Iris: Are you alive? Jeg: Yes I am alive Iris: I don't believe you!! Dette var jo kjempemoro! Endret 21. oktober 2011 av Superparanoid Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 jeg vurderer å prøve meg på Skype premium eller en månedlig betaling av Skype. jeg har installert programmet på telefonen min (SE Xperia X10 med Android 2.3) men det jeg lurer på er om det er mulig å ringe kontaktene sine fra Skype når en er tilknyttet et WLAN, feks i utlandet. Funker ikke Google Voice på Android slik den gjør i gmail? Jeg kuttet skype helt etter at Google Voice kom til Norge. Hmm, Google Voice i Norge? How? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg bruker skandinavisk skjermtastatur, men i går fikla naboen med telefonen og jeg endte opp med et annet tastatur. Skandinavisk skjermtastatur er jo huket av, så hva er feil? Jeg skal jo ha æ, ø og å, og sorte taster. Telefonen er en HTC Desire med Froyo. Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Prøv long-press på et felt som du skal skrive i (med tastaturet lukket fra før av), velg inndatametode og Skandinavisk Skjermtastatur. 2 Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 innstallerte ghosttown tidligere, men nå virker det kun å søke på sanger.. når man vil høre sangen får man feilmelding... finnes det alternative apps som er like gode som ghosttown eller som ligner veldig? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det noen apps som kan skjule / gjemme iconer(app`er) på mobilen? Tenker ikke på bilder og video, kun app`er/programer. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis du bruker en home replacement som Launcher Pro kan du gjemme apps i drawer via instillingene. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis du bruker en home replacement som Launcher Pro kan du gjemme apps i drawer via instillingene. Hmm, ok, får bare til å lage/forrandre icon som man legger på en av hjemme skjermene, og ikke på der som alle programmene ligger. er noe feil jeg gjør? Har pro utgaven av launcher pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå