Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit om et bra avspillingsprogram for lydbøker? Et absolutt krav er at den HUSKER hvor den stoppet sist... Det funker meget dårlig med den "Music"-app'n som fulgte med Samsung Galaxy S2. Den begynner bare på nytt hver gang jeg stenger ned avspillingen.

 

Filene er i MP3, og er fra 10-30 min pr fil

 

Jeg bruker Mortplayer Audio Books og er godt fornøyd med den. Mortplayer Audio Books

Lenke til kommentar

etter at jeg oppdaterte Spotify i helgen har den kuttet kontakt med internet. den står derfor i Offline modus og har disablet/slettet alle offline spillelistene mine. noen som har det samme problemet?

nei, men har hatt det problemet på min Desire for ca et halvt år siden, da måtte jeg laste ned alle spillelistene på nytt igjen når det kom en ny oppdatering.

har du prøvd å evt. avinstallere og installere igjen?

Lenke til kommentar

det skjer ingen ting og jeg får ingen feilmelding når jeg prøver å avinstallere. prøvd å avinstallere fra Marked men å avinstallere fra applikasjonsmenyen?

på hjemmeskjermen trykk: menyknappen->innstillinger->applikasjoner->installerte applikasjoner->velg spotify fra listen->avinstallér

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

To spørsmål:

 

1. Gmail-appen (den offisielle) vil ikke la meg laste ned eller forhåndsvise bilder når de kommer som vedlegg. Jeg får ganske enkelt ingen valg, selv om jeg ser at det fulgte med et vedlegg. Vet ikke om dette også gjelder andre vedlegg.

Noen som har løsninger på dette?

 

2. Noen som har enkle forslag/apps til automatisk å skru av autosync på natta (off-peak)?

Lenke til kommentar

på hjemmeskjermen trykk: menyknappen->innstillinger->applikasjoner->installerte applikasjoner->velg spotify fra listen->avinstallér

 

fikk avinstallert det men fikk samme problem igjen når jeg installerte på nytt. sitter med Android 2.1 så vurderer å legge inn 2.3 og håper det gjør susen. synes 2.1 fungerer greit så ser egentlig ikke helt poenget med oppgraderingen.

Lenke til kommentar

på hjemmeskjermen trykk: menyknappen->innstillinger->applikasjoner->installerte applikasjoner->velg spotify fra listen->avinstallér

 

fikk avinstallert det men fikk samme problem igjen når jeg installerte på nytt. sitter med Android 2.1 så vurderer å legge inn 2.3 og håper det gjør susen. synes 2.1 fungerer greit så ser egentlig ikke helt poenget med oppgraderingen.

hvilken enhet har du?

2.3 fikser en del bugs som lå i 2.1 og 2.2

Lenke til kommentar

i 2.1 var det en bar hvor en kunne skru av/på nettverkstilkobling, bluetooth, GPS og lignende men jeg finner ikke dene noe sted i 2.3. noen som har noen tips? har blitt litt overrasket over responstiden til 2.3 etter at jeg installerte det i går.

 

Trykk på en ledig 4x1-flate.

Velg widget: Power Control (heter Strømkontroll på min).

Lenke til kommentar

To spørsmål:

 

1. Gmail-appen (den offisielle) vil ikke la meg laste ned eller forhåndsvise bilder når de kommer som vedlegg. Jeg får ganske enkelt ingen valg, selv om jeg ser at det fulgte med et vedlegg. Vet ikke om dette også gjelder andre vedlegg.

Noen som har løsninger på dette?

 

2. Noen som har enkle forslag/apps til automatisk å skru av autosync på natta (off-peak)?

 

 

Bumper denne - ingen som har noen svar/erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...