Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, mulig jeg forklarte meg dårlig. Jeg ønsker en kalender der jeg kan sette opp påminnelse ved en bestemt dato og klokkeslett. Ikke x ant timer/dager før men ved en bestemt dato.

 

Har prøvd den originale og jorte, kan ikke se at jeg kan sette opp påminnelse ved en bestemt dato (men det kan hende jeg er blind på begge øynene :roll: )

Lenke til kommentar

Ok, mulig jeg forklarte meg dårlig. Jeg ønsker en kalender der jeg kan sette opp påminnelse ved en bestemt dato og klokkeslett. Ikke x ant timer/dager før men ved en bestemt dato.

 

Har prøvd den originale og jorte, kan ikke se at jeg kan sette opp påminnelse ved en bestemt dato (men det kan hende jeg er blind på begge øynene :roll: )

Nokia hadde en slik funksjon.

Man lager en avtale, la oss si 29.12.2011 kl 2100, og kunne sette en påminnelse 24.12.2011 kl 1347. Det var en bra funksjon det, ganske irriterende slik det er nå, der du må velge hele dager eller timer før den aktuelle avtalen.

Har ikke funnet noen slike funksjoner/programmer ennå

Lenke til kommentar

Det er jo ikke veldig vanskelig å lage en ny kalenderoppføring, som du kan sette til akkurat den datoen og det tidspunktet du vil, som fungerer som påminnelse.

 

 

Klart det går an å "jukse" det til, med de kalenderne som finnes. Men det hadde vært bedre med en som man slapp å legge opp flere oppføringer bare for påminnelse.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg prøvde Opera Mini.

Men husker jeg fikk et dårlig helhetsinntrykk, virka som en standard Javaapplikasjon for andre mobil-OS som var porta til Android. Ingen fullskjermmodus såvidt jeg husker?

 

Opera Mini er sikkert også bra, men Dolphin Mini er den desidert raskeste browseren jeg har prøvd på telefonen min (og jeg har prøvd majoriteten)!

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Sitter her og skal velge mobil, men får ikke helt klarhet i en ting. På en pc er det nesten ingen grenser for hvilke videofiler man kan spille, bare man har riktig kodek. Det spiller ingen rolle hvilken produsent maskinen kommer fra, bare man har riktig programvare. Er det sånn på andriodtelefoner også? Hvilke er i så fall å anbefale?

 

Ser her at følgende kodeker er listet: MP4/H.263/H.264/WMV. Vil dette bety at filmene mine med xvid kodek ikke kan spilles av? Eller kan alle videofilmene på pc også spilles av uten konvertering?

Lenke til kommentar

Samtlige telefoner du får kjøpt i dag kn nok spille av xvid i relevant oppløsning med software på android market. Det som er mer interessant, er hvilke so kan spille av x/H.264 i high profile i 720p. Dessverre oppgir de sjelden hvilken H/X.264-profil de støtter. Det er jo DET som er interessant.

Lenke til kommentar

Er det et program som lar deg spille av musikken via Sgs2 som ligger lokal på pcen?

 

Evt et program som lar deg spille av musikken som en har på mobilen på spotify og ut anlegget?

Har onkyo 3008, den spiller av musikken som ligger lokal i mobilen, men da er det begrensa med musikk/plass.

Lenke til kommentar

Evt et program som lar deg spille av musikken som en har på mobilen på spotify og ut anlegget?

Har onkyo 3008, den spiller av musikken som ligger lokal i mobilen, men da er det begrensa med musikk/plass.

Ampache på pc-en, amdroid, songbird ellr et par andre alternativer på telefonen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...