Swome Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Du kan google den nyeste apk'en og laste den ned. Lenke til kommentar
simson Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva er poenget med den første kommentaren om reklame? Det er jo bare bra at man gir forslag om apps, selv om de er selvproduserte. Og det burde hvertfall ikke være noe problem når den er gratis for brukeren. Om man har produsert en app, bør man i hvert fall være ærlig om det. F.eks: Jeg har utviklet en app for blablabla, og tar gjerne imot innspill til forbedringer. Når de to første brukererfaringene i tillegg virker mistenkelig egenprodusert (lagt inn samme dag som appen ble lansert, med 5 stjerner og "kjempebra app!, osv), så blir det hele litt uryddig. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bumper denne, noen som vet hvordan jeg får lest artikler offline? Jo det stemmer. Det skal gå an å lagre artikler eller lignende, og så lese de offline. Får du det ikke til? Jeg har gått litt ut og inn av app'en, og til slutt fikk jeg opp en skjerm hvor alt var veldig greit å skjønne. Aner ikke hvorfor jeg ikke fikk opp den skjermen tidligere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Du kan google den nyeste apk'en og laste den ned. Vær obs på at du kan få en bug som dette her: Forced shutdown etter par sekunder og tømme cache hjelper heller ikke! FIX: Settings > Language & keyboard > Language > English (US). Select it again if that was already the selected language. Lenke til kommentar
yoman99 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hva er poenget med den første kommentaren om reklame? Det er jo bare bra at man gir forslag om apps, selv om de er selvproduserte. Og det burde hvertfall ikke være noe problem når den er gratis for brukeren. Om man har produsert en app, bør man i hvert fall være ærlig om det. F.eks: Jeg har utviklet en app for blablabla, og tar gjerne imot innspill til forbedringer. Når de to første brukererfaringene i tillegg virker mistenkelig egenprodusert (lagt inn samme dag som appen ble lansert, med 5 stjerner og "kjempebra app!, osv), så blir det hele litt uryddig. Jeg tror du har misforstått litt av hensikten med tråden når du kommer med denne kritikken. Det eneste jeg gjorde var å linke til en app som finnes fritt tilgjengelig på market. Om jeg har laget den selv eller om den er laget av noen andre står det ikke noe om, og det er jo fullstendig irrelevant for temaet i tråden. Brukererfaringene som ligger på market har enda mindre med saken å gjøre. Hvis du ikke likte app'en kan du skrive det, men det andre blir jo bare usaklig. Endret 6. oktober 2011 av kristioi 1 Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Etter at Gmail-appen oppdaterte seg, fungerer ikke Missed It lenger. Dvs den viser ikke uleste e-poster lenger. Er dette noe man kan ordne med noen innstillinger, eller må jeg vente på en Missed It oppdatering? Noen andre som opplevde dette? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva er poenget med den første kommentaren om reklame? Det er jo bare bra at man gir forslag om apps, selv om de er selvproduserte. Og det burde hvertfall ikke være noe problem når den er gratis for brukeren. Om man har produsert en app, bør man i hvert fall være ærlig om det. F.eks: Jeg har utviklet en app for blablabla, og tar gjerne imot innspill til forbedringer. Når de to første brukererfaringene i tillegg virker mistenkelig egenprodusert (lagt inn samme dag som appen ble lansert, med 5 stjerner og "kjempebra app!, osv), så blir det hele litt uryddig. Jeg tror du har misforstått litt av hensikten med tråden når du kommer med denne kritikken. Det eneste jeg gjorde var å linke til en app som finnes fritt tilgjengelig på market. Om jeg har laget den selv eller om den er laget av noen andre står det ikke noe om, og det er jo fullstendig irrelevant for temaet i tråden. Brukererfaringene som ligger på market har enda mindre med saken å gjøre. Hvis du ikke likte app'en kan du skrive det, men det andre blir jo bare usaklig. Nei, det er ikke irrelevant, det er i høyeste grad relevant. Hvorfor søker folk anbefalte apps? Jo fordi de ønsker at andre har gjort en kvalitetsvurdering av appen. Hvem som går god for appen er derfor i høyeste grad relevant. AtW Etter at Gmail-appen oppdaterte seg, fungerer ikke Missed It lenger. Dvs den viser ikke uleste e-poster lenger. Er dette noe man kan ordne med noen innstillinger, eller må jeg vente på en Missed It oppdatering? Noen andre som opplevde dette? Visstnk har google endret noe i API elelr noe, som brekker kompabilitet med omtrent alle slike applikasjoner. AtW 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Visstnk har google endret noe i API elelr noe, som brekker kompabilitet med omtrent alle slike applikasjoner. Google har fjernet gmail API-et i nyeste gmail-appen da det var veldig usikkert og generelt et dårlig og i følge google umoderne API. Eneste måte å fikse dette på er å nedgradere gmail til den gamle versjonen (eller aldri oppgradere). Det virker heller ikke som om google har noen planer om å tilby et alternativ senere. Dette API-et var udokumentert og ikke en del av det støttede standard-API-et til Android. Når slike ting benyttes kan man ikke annet enn forvente at det oppstår problemer senere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Visstnk har google endret noe i API elelr noe, som brekker kompabilitet med omtrent alle slike applikasjoner. Google har fjernet gmail API-et i nyeste gmail-appen da det var veldig usikkert og generelt et dårlig og i følge google umoderne API. Eneste måte å fikse dette på er å nedgradere gmail til den gamle versjonen (eller aldri oppgradere). Det virker heller ikke som om google har noen planer om å tilby et alternativ senere. Dette API-et var udokumentert og ikke en del av det støttede standard-API-et til Android. Når slike ting benyttes kan man ikke annet enn forvente at det oppstår problemer senere. Kanskje ikke, men hvorfor har de ikke lagd ett nytt API? Eller i det minste implmentert helt grunnleggende funksjonalitet i sin egen variant (som feks å vise antallet uleste mail på ikonet) AtW Lenke til kommentar
simson Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva er poenget med den første kommentaren om reklame? Det er jo bare bra at man gir forslag om apps, selv om de er selvproduserte. Og det burde hvertfall ikke være noe problem når den er gratis for brukeren. Om man har produsert en app, bør man i hvert fall være ærlig om det. F.eks: Jeg har utviklet en app for blablabla, og tar gjerne imot innspill til forbedringer. Når de to første brukererfaringene i tillegg virker mistenkelig egenprodusert (lagt inn samme dag som appen ble lansert, med 5 stjerner og "kjempebra app!, osv), så blir det hele litt uryddig. Jeg tror du har misforstått litt av hensikten med tråden når du kommer med denne kritikken. Det eneste jeg gjorde var å linke til en app som finnes fritt tilgjengelig på market. Om jeg har laget den selv eller om den er laget av noen andre står det ikke noe om, og det er jo fullstendig irrelevant for temaet i tråden. Brukererfaringene som ligger på market har enda mindre med saken å gjøre. Hvis du ikke likte app'en kan du skrive det, men det andre blir jo bare usaklig. Tråden heter "Anbefalte programmer til Android", underforstått at brukere anbefaler hva de er fornøyd med. Om det er utvikleren selv som er fornøyd med sitt produkt, er det mer reklame enn brukererfaring. Brukererfaringene som ligger på Market blir relevante nettopp fordi det virker som om man ikke helt kan stole på at produktet noensinne (her eller på Market) er anbefalt av en bruker, men snarere at det er utvikleren selv som står bak. 2 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Skulle hatt en enkel måte for å skru av og på lockscreen password. Enten vedhjelp av en widget på homescreen eller at jeg kunne lagt inn dato og tidspunkt for når den ikke skal være på. Noen ideer? Anyone? Noen har nevnt det tidligere, dog kan det være prakk å finne ut av ved første øyekast. Tasker eller Locale gjør akkurat dette pluss mye mer, som å slå av og på mobildata når du f.eks åpner nettleser. Bruker selv Tasker, så vet ikke om Locale gjør det enklere. Iallefall: Plusstegn for "New profile" --> State --> Phone --> Cell Near --> Scan og gå litt rundt. "New task" --> Display --> Keyguard --> Off. Har selv denne så lockscreen skrur seg av når jeg er hjemme. Kan evt sette den til å skru av lockscreen når du er kobla til kjente WiFi-nett. Evt sette tidspunkt, som skal være lett å finne ut av. Du får 7-dagers trial på sia til produsenten. Endret 6. oktober 2011 av Dummst Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje ikke, men hvorfor har de ikke lagd ett nytt API? Eller i det minste implmentert helt grunnleggende funksjonalitet i sin egen variant (som feks å vise antallet uleste mail på ikonet) AtW Fordi de ikke gidder? Aner ikke hvorfor, og det er det vell neppe noen som kan svare på enn google selv tenker jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje de venter litt med leveransen av nye ting til de får ut fingeren med "nexus prime" Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Endelig app til hotmail som de selv har gitt ut, bare å søke på hotmail i market Kunne du delt med oss dødelige hvilket som er det offisielle programmet? Et søk på hotmail i market gir 550 resultater... /espen Lenke til kommentar
simson Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Endelig app til hotmail som de selv har gitt ut, bare å søke på hotmail i market Kunne du delt med oss dødelige hvilket som er det offisielle programmet? Et søk på hotmail i market gir 550 resultater... /espen Hva med å prøve "Official Hotmail"...? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Tja, eller bare søke på hotmail og ta den øverste? Den er laget av Microsoft, og skryter av å være offisiell i alle fall... https://market.android.com/search?q=hotmail&so=1&c=apps Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Min lenke Denne er den offisielle Lenke til kommentar
neWhouZe Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Prøver igjen. Fins det noe program til android som kan sammenlignes med iphones siri? Syns det virker fett å stemmestyre telefonen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Prøver igjen. Fins det noe program til android som kan sammenlignes med iphones siri? Syns det virker fett å stemmestyre telefonen. Det er jo innebygd i systemet? Bare trykk på google voice search, og si feks "find me restaurants nearby", så kommer de opp i google maps. AtW Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Prøver igjen. Fins det noe program til android som kan sammenlignes med iphones siri? Syns det virker fett å stemmestyre telefonen. Sjekk ut Vlingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå