Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert feil tråd, men spør uansett. Får kun opp de programmene som ligger på mobilen og ikke de som ligger i minnekortet når jeg er inn på på mine apps i marked. Vet ikke hva jeg har trykket på å få til dette!

Hvis de appsa som ligger på minnekorter er installert utenom Android market vil de ikke vises. Har du installert de gjennom market vet desverre ikke jeg hva som kan være problemet. Kanskje en restart kan hjelpe?

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Sikkert feil tråd, men spør uansett. Får kun opp de programmene som ligger på mobilen og ikke de som ligger i minnekortet når jeg er inn på på mine apps i marked. Vet ikke hva jeg har trykket på å få til dette!

Hvis de appsa som ligger på minnekorter er installert utenom Android market vil de ikke vises. Har du installert de gjennom market vet desverre ikke jeg hva som kan være problemet. Kanskje en restart kan hjelpe?

 

Vet du hva? Plutselig dukket de opp igjen i marked alle sammen. Aner ikke hva som har skjedd eller hva som fikk de til å komme tilbake. Ble fryktelig frustrert av å gå fra 166 apps til 60.

Lenke til kommentar

Så jeg ved en feiltakelse postet denne i feil tråd, så poster den her i stedet:

 

Noen som bruker Go SMS, eller Go Conatacts? Evt andre varianter? Sliter litt med de to, fordi jeg ikke finner noe særlig dokumentasjon på nett. På førstnevnte, og generelt, så kunne jeg gjerne tenke meg å kunne markere ett eller annet sted hvilke numre det er mulig å sende sms til. Altås om man har en favoritt, og velger å sende sms, så må man velge nummer, og jeg har bare ett nummer jeg ønsker å sende sms til, istedet for å manuelt måtte velge mobilnummeret.

 

På Go contacts (eller annen manager om noen har noe å anbefale), så ønsker jeg å ha en annen ringelyd på folk som ikke er i telefonlista, noen tips angående dette?

 

AtW

Lenke til kommentar

Sikkert feil tråd, men spør uansett. Får kun opp de programmene som ligger på mobilen og ikke de som ligger i minnekortet når jeg er inn på på mine apps i marked. Vet ikke hva jeg har trykket på å få til dette!

Hvis de appsa som ligger på minnekorter er installert utenom Android market vil de ikke vises. Har du installert de gjennom market vet desverre ikke jeg hva som kan være problemet. Kanskje en restart kan hjelpe?

 

Vet du hva? Plutselig dukket de opp igjen i marked alle sammen. Aner ikke hva som har skjedd eller hva som fikk de til å komme tilbake. Ble fryktelig frustrert av å gå fra 166 apps til 60.

Flotte greier! Da var den saken fiksa :)

 

Fin widget for norsk fotball:

 

https://market.andro...=kveld.kristian

 

Lyser reklame lang vei. Så ikke den helt store verdien, og jeg ville jobbet mer med designet også.

 

Noen som har brukt Read It Later? Skal det ikke gå an å lese artiklene man har lagret når man er offline?

 

Bumper denne, noen som vet hvordan jeg får lest artikler offline?

 

Hva er poenget med den første kommentaren om reklame? Det er jo bare bra at man gir forslag om apps, selv om de er selvproduserte. Og det burde hvertfall ikke være noe problem når den er gratis for brukeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...