Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en applikasjon eller lignende som kan holde skjermen våken når man kjører div. applikasjoner? Har en Galaxy S2 og funnet ut at om jeg f.eks har Google Maps åpent så slår skjermen seg av etter x antall sekunder(kommer an på hva jeg har satt under settings-display).

Tasker. Er ikke gratis, men er vel verd pengene.

Lenke til kommentar

På min gamle HTC win mobile, så kunne jeg få den til å blinke med noen lys når jeg hadde mottatt en melding, er det noe tilsvarende på SGS2? Noe som gir en visuell indikator på at en melding er mottatt uten at skjermen er på? Virker som det er begrenset med dioder på skjermen, kanskje noe som får "back" eller "settings"knappen til å lyse opp?

AtW

Lenke til kommentar

Ja. Du har NoLED. Kun til I9000 dessverre.

@Nitrius: Ikke helt hva du er på utkikk etter, men jeg har stilt inn skjermen på å slå seg selv av etter 10 min. Dog, har jeg vendt meg til å slå den av manuelt hver gang jeg legger telefonen fra meg.

Tasker funker sikkert, men fant "Screen On" gratis og gjør hva jeg er ute etter. Greia er at man kan sette screen timeout under setting, og det er greit, skjermen slår seg av etter x antall sekunder/minutter om den ikke brukes, men hadde trodd at spill, google maps og lignende gjorde slik at skjermen ikke skrudde seg av så lenge programmet var åpent, da jeg ikke ser noe god grunn for hvorfor en skjerm skal skru seg av midt i et spill f.eks.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har ikke samsung sine androidtelefoner "notification light" i motsetning til bl.a. htc.

Det er en så utrolig åpenbar mangel, samtidig som det er så fantastisk enkelt å implementere, at det er helt merkelig.

Faktisk en av de ting jeg savnet da jeg endte opp med en iphone etter å ha hatt en htc. Og jeg savnet det fortsatt da jeg kvittet meg med Apple til fordel for Samsung. Hvor lang tid skal det ta for andre enn htc for å implementere denne enkle funksjonen??

Lenke til kommentar

Jeg har nå gjort et forsøk på å styrke Det beste fra Android Market litt ved å gi alle en mulighet til å stemme på sine favorittapps. Gi din stemme og jeg vil legge til antall stemmer på hver app ved siden av navnet så vi kan se hvilke apps som skiller seg spesielt ut.

Stem her

Jeg har et par app som jeg synes burde bli med her, jeg synes dem er meget bra ihvertfall.

- Norsk Tipping. Norsk tippe program rett ifra mobilen.

- Logmein:Remote program for å komme inn på PCen du innstallert Logmein på.

- SpeedTestKjekt teste program for å sjekke linje hastigheten på mobil & wifi nett.

- CoPilotGenialt navigasjon program.

- Fasterfix- Om du reiser mye, og bruker GPS i forskjellige kontigenter, så er denne nesten et must

- DreamDroid.Perfekt app for Dreambox. F.eks starte opptak anywhere.

- DishPointer. Finne satelitter for parabol verden.

- Norsk TV-program. Kjekt program for TV verden. Kan sette opp husk på kalenderen på mobilen.

- OnkyTroller. Kjekt om du har forsterker som støtter dette. Dette til Onkyo, men finnes andre til Denon og.

- Zedge. Kjekt program, for å laste ned bilder, lyder og sanger som notifiksjons lyder og ringe lyder osv...

- Chess FreeKjekt og bra sjakk spill.

- Photobucket. Dele / lagre bilder på nett rett ifra mobilen.

Dem som jeg ikke har linker på

- TrueCaller. Finner navn og adresse på mobil/hus nummer og navn.

- Movies. Kjekt program, holder oversikten på alle mine bluray filmer.

- iGO- Genialt navigasjon program. Kanskje en av dem bedre? Raskt og enkelt.

Lenke til kommentar

Noen anbefaling til musikkavspiller med crossfade? Testa PowerAmp, crossfade funka bra, men likte ikke UIet noe særlig, liker musikk spilleren som fulgte med telefonen(Galaxy S2), men den har jo ikke crossfade, prøvd å lete etter en mulighet for å legge det til, men ser ikke ut som det er mulig så langt...

Edit: Kan hende jeg greier å vende meg til PowerAmp etterhvert, men skulle virkelig ønske musikk avspilleren som kom med telefonen hadde mulighet for crossfade.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...