learntofly Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg bruker RunKeeper. Var den appen jeg var mest fornøyd med når jeg testet de forskjellige i fjor. Det har helt sikkert skjedd veldig mye utvikling siden den gang, så jeg anbefaler deg å prøve litt forskjellige. Endomondo var den nest beste etter min mening. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Yo, leste for en tid tilbake siden på mobilen.no om en app som gjorde at man kunne komme seg inn på låste wifi-forbindelser, bluetooth osv. Er det noen som vet hva jeg mener? Husker ikke hva appen het og klarer heller ikke finne artikkelen som omhandler den. http://twitter.com/#!/zImperium Hmm ble litt nysgjerrig nå, finnes det noe mer info rundt dette? Fungere det faktisk eller er det bare tull? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Og en til: Finnes det noen app for videoredigering for Android? en slags enkel moviemaker? Vet iPhone har en. Det følger jo med et på mobiltelefonen. Har ikke brukt det selv, men det burde vel fungere... Uten at han har fortalt deg hilken telefon han bruker, og uten at du sier hvilken du bruker. Fantastisk. 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Yo, leste for en tid tilbake siden på mobilen.no om en app som gjorde at man kunne komme seg inn på låste wifi-forbindelser, bluetooth osv. Er det noen som vet hva jeg mener? Husker ikke hva appen het og klarer heller ikke finne artikkelen som omhandler den. http://twitter.com/#!/zImperium Hmm ble litt nysgjerrig nå, finnes det noe mer info rundt dette? Fungere det faktisk eller er det bare tull? Har ikke lest så mye info om den, men ifølge Twitter siden deres har de drevet med betatesting en stund nå, og det virker som om det ikke bare er skrønemakeri. Du kan jo høre med dem så kanskje du får en betanøkkel. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Og en til: Finnes det noen app for videoredigering for Android? en slags enkel moviemaker? Vet iPhone har en. Det følger jo med et på mobiltelefonen. Har ikke brukt det selv, men det burde vel fungere... Uten at han har fortalt deg hilken telefon han bruker, og uten at du sier hvilken du bruker. Fantastisk. Ops... Mente egentlig å si at det kommer som regel med Android. I alle fall HTC og Samsung som jeg har sett har et videoredigeringsprogram. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Vet ikke om noen app for det, men nettsiden MyEpisodes.com lar deg gjøre nettopp dette. I tillegg får du varsler når en ny episode er tilgjengelig for nedlasting. Genialt. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Og en til: Finnes det noen app for videoredigering for Android? en slags enkel moviemaker? Vet iPhone har en. Det følger jo med et på mobiltelefonen. Har ikke brukt det selv, men det burde vel fungere... Hva heter dette programmet? Jeg kan ikke finne noe på min HTC Incredible S..... Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Er forsåvidt ikke det du spør etter, men jeg vil uansett nevne xbmc media center. Det er et media center -program til windows linux og mac, som automatisk krysser av det du har sett. I tillegg har det evig med annen funksjonalitet. Blant annet automagisk nedhenting av imdb-score og annen info. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 har så vidt vært borti xbmc, men jeg ser ikke vitsen med å bruke det mtp at jeg sitter på pcen når jeg skal se film og bruker 1 skjerm til film/serier og 1 skjerm til annet Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Sjekk ut SeriesGuide.. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Sjekk ut SeriesGuide.. Genialt! Takk =) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Vet noen om en app der du kan krysse av hvilke episoder i serier du har sett? Synes det er irriterende glemme hvor du er i en serie når du ikke har sett det på en stund. Sjekk ut SeriesGuide.. Genialt! Takk =) tvshowfavs Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 tvshowfavs har du prøvd begge? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 tvshowfavs har du prøvd begge? Nei, kun tvshowfavs Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Med tanke på facebook og twitter, finnes jo en del applikasjoner som gjør at du får disse på telefonen, begge har også en offisielle klient. Så jeg lurer, er de offisielle klientene mer en bra nok? Eller burde man ty til noen av de ikke offisielle? Virker som de fleste er fornøyd med den offisielle facebook klienten, men når det kommer til twitter virker det som en del ikke helt liker den offisielle klienten. Finnes jo også applikasjoner hvor man får med begge disse nettverkene i en og samme applikasjon, så blir litt mye å velge mellom syns jeg, har egentlig lite lyst til å feie igjennom alle, så hadde håpet noen her hadde anbefalinger til hva som funker. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 De fleste liker den offisielle facebook-klienten? Det har jeg vanskelig for å tro på, den er fantastisk ræva, og inneholder en halv funksjon. Mobilnettsidene deres er uendelig mye bedre. Selv tester jeg ut FreindCaster for tiden. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Okay tar det tilbake, må ha blingsa eller noe, tok utgangspunkt i reviews på market, men ser nå at en god del ikke ser ut til å like den offisielle facebook klienten heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Den offisielle facebook-klienten har da forbedret seg noe fryktelig. Er det noen andre som har like mye funksjonalitet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 I frendcaster fungerer ihvertfall events g groups, i stedet for å kun vise en eler to eller tre, slik den ofiselle gjør. Fullstendig nytteløst å prøve og administrere events eller grupper/sider med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå