Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det blir. Hvis du sender for 10 kroner dagen. Noe som er basically Bibelen sendt over Huddle ca 252365 ganger.

 

Kjør en test: skriv en tekstmelding i Notepad, lagre den, og se hvor stor plass den txt-filen tar. Det er så mye du bruker av mobilnettet for å sende.

 

Ca 13 bytes for en melding. De 10 kronene dine er... hva.... 10mb? 20? Aner ikke hva MBprisen er.

 

Men iallefall, du skal skrive JÆVLIG mye sms for å fylle månedskvoten din.

Lenke til kommentar

Når de man sender til også må ha appen syntes jeg poenget blir borte. :hmm:

 

Finnes haugevis av måter og komunisere over (epost,facebook,google osv..), mer eller mindre gratis, i alerede ekisterende tjenester som jeg da syntes er enklere enn og få folk til og bruke enda en slik tjeneste.

 

Edit: For ordens skyld, så svarte på post fra forige side, hadde vist ikke oppdatert browseren og la ikke merke til at tråden hadde gått videre.. :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Tja folk bør etter min mening ha google+ uansett, så what the hell :) .

 

Facebook... har ikke denne smsgreia. Men de stjeler den vel straks som med alt annet bra fra g+ siden det er en god ide :) .

 

Greia med Google+/Huddles er at du får pushmeldinger på iphone og android. Noe som er veldig greit. De har vel ingen app for Symbian3 men hvem har symbian3 uansett ;) . WhatsApp derimot har alle tre, men blir igjen en app som KUN brukes til det, noe jeg syntes er tungvindt.

 

Derfor jeg liker google+. Jeg bruker såklart g+ uansett, og har appen på mobilen. Så da er det liksom rett der uten noe mer effort.

Lenke til kommentar

Synes nå 10 kroner dagen * 30 dager i en måned blir litt mye hver måned jeg, da

Med et abonnement med en eller annen fastpris for databruk, så koster ikke dette (omtrent) noe som helst. Alle med en android telefon burde uansett ha noe databruk inkludert i abonnementet, ellers er halve poenge med en slik telefon borte syntes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å fjernstyre Vuze/bittorrent fra mobilen? Si hvis jeg er ute og går og på vei til en fest, og tenker "damn, jeg har dritlyst å se Over The Hedge i morgen, men DVDen ligger på hytta!", så kan jeg gjøre dette fra mobilen slik at det lastes ned på hjemmepcn min mens jeg er borte?

Lenke til kommentar

Samme med transmission/rtorrent og de fleste andre velutviklede cross-platform torrentklienter. Både transmission-ademon og rtorrent brukes på ulike seedboxer, og har mange tlgjengelige programmer for fjernstyring. Torrent-fu er vel et godt alternativer for begge programmer. Vuze er ganske crappy g er vel derfor ganske lite utbredt.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en NRK app. for å se nett tv. Den som ligger i market, funker ikke.

Når jeg skal se vg tv etc står det at den ikke er optimalisert for dette. Dette var skuffende for jeg trodde denne skulle være bedre enn iPhone.

Ser også etter et program som kan konvertere til filer som min samsung kan lese, (tenker spes på video snutter.)

noen tips. anyone ? :-)

Lenke til kommentar

Har sikkert blitt spurt om før, men kan jo hende folk har gjort seg nye meiningar sidan den tid.

Kva er det beste treningsprogrammet med tanke på GPS målingar?

Går veldig mykje på fjellet, so det hadde vore interessant om den fekk med høgdemeter opp og ned? Og sjølvsagt at turen blir plottet inn på eit kart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...