Hoel Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har sett en widget som gir deg muligheten til å ha SMS samtaler på en homescreen i "boble" format. Noen som vet hva denne heter? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg bruker Pure Messenger som viser sms-er og gmail (valgfritt) på homescreen. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Forresten, noen som har fått Snowstorm til å virke? Forstod det sånn at man måtte bruke mappingfilen som ligger på hjemmesiden deres, men hvor skal den egentlig legges? Lag en mappe på sdkortet som heter snowstorm. I den mappa legger du denne fila. Men så skulle jeg legge det inn på mamma sin telefon i norge, og skjønte ikke bæra av at jeg ikke kunne få lov til å fortelle den at den manuelt skulle bruke trondheim som location. Du kan ikke bare skrive Trondheim. Du må skrive: /Norway/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Du kan ikke bare skrive Trondheim. Du må skrive: /Norway/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim Vet det. har prøvd. Funket ikke. Prøvde også med de merkelige tegnene som kommer opp og erstatter ø i sør-trøndelag (noe sånn som %8b3 eller hva det nå er). Får prøve neste gang jeg er hjemme, med den lokasjonsfila. Funker dog glimrende med /Denmark/Capital/Copenhagen Endret 18. januar 2010 av bufodill Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Et tips til Snowstorm er å først gå på yr.no og finne stedet man skal legge til, f.eks Oslo S http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo_S/ Så tar man adressen etter (...)sted/ og skriver inn i Snowstorm, med andre ord: /Norge/Oslo/Oslo/Oslo_S/ Tror den er følsom for små og store bokstaver. Og bruk Norge, ikke Norway. Endret 18. januar 2010 av awesnes Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvilken app er best til å bruke med Skype? Så ikke ut som man kunne ringe med Skype sin egen applikasjon. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet om en applikasjon som sletter all unødvendig historikk etc.? Marked har en historikk over alt man søker på og etter kun 3 søk (lastet ikke ned noe) tok dette 1,5MB diskplass. Det er irriterende. Evt om noen veit hvordan man nekter applikasjoner å lagre historikk etc? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 settings --> applications --> manage applications --> *program det gjelder* --> Clear cache Dette sletter innstillinger, historikk og andre småting. Sikkert ikke den beste måten, men den eneste jeg vet om Lenke til kommentar
fifl Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Leter etter en app som gjør det mulig for meg å sortere bildene mine i mapper. Har noen av dere peiling? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvilken musikk spiller er best synes dere? Trenger en avspiller hvor jeg kan få alle sangene mine i en liste hvor de er plassert alfabetisk etter artist Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Til dere som bruker Dolphin Browser (og ikke har oppdatert), den beste nettleseren for Android ble nettopp enda bedre. Den er nå raskere, mer responsiv, og har i tillegg fått en overhaling av utseendet. Og til dere som av andre grunner ikke bruker Dolphin, det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og du får opp gestures-området når du trykker menytasten! Gestures ble plutselig brukenes! Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Thomware har oppdatert sin Yr.no widget i dag, og inkluderer nå blant annet en 4x2 widget med flipoverklokke, og muligheten for manuelle oppdateringer. Synes denne er kjempebra og er nå på min home-screen Funker bra på HTC Hero. Anbefales! Yr.no Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Thomware har oppdatert sin Yr.no widget i dag, og inkluderer nå blant annet en 4x2 widget med flipoverklokke, og muligheten for manuelle oppdateringer. Synes denne er kjempebra og er nå på min home-screen Funker bra på HTC Hero. Anbefales! Yr.no Da er denne lastet ned og lagt på home- screen! Takk for supert tips! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nokon som veit om det finnest eit program som lar det bruke qr koda rett I frå nettlesaren på mobilen? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Thomware har oppdatert sin Yr.no widget i dag, og inkluderer nå blant annet en 4x2 widget med flipoverklokke, og muligheten for manuelle oppdateringer. Synes denne er kjempebra og er nå på min home-screen Funker bra på HTC Hero. Anbefales! Yr.no Bedre enn Snowstorm? Lenke til kommentar
jorgefisk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nokon som veit om det finnest eit program som lar det bruke qr koda rett I frå nettlesaren på mobilen? Om du mener å kunne klikke på qr koden i nettleseren på mobilen har jeg ikke noen løsning, funker i alle fall ikke på yr widgeten, men om du sitter på en pc og surfer kan barcode scanner være kjekk å ha... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Til dere som bruker Dolphin Browser (og ikke har oppdatert), den beste nettleseren for Android ble nettopp enda bedre. Den er nå raskere, mer responsiv, og har i tillegg fått en overhaling av utseendet. Og til dere som av andre grunner ikke bruker Dolphin, det skader ikke å prøve. Nå ble den fin. Likte måten de la til enkel tilgang til gestures rett i menyen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nokon som veit om det finnest eit program som lar det bruke qr koda rett I frå nettlesaren på mobilen? QR Code for Mozilla Firefox Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bedre enn Snowstorm? Jeg synes i allefall at den er bedre enn Snowstorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå