Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, noen som har fått Snowstorm til å virke? Forstod det sånn at man måtte bruke mappingfilen som ligger på hjemmesiden deres, men hvor skal den egentlig legges?

Lag en mappe på sdkortet som heter snowstorm. I den mappa legger du denne fila.

Men så skulle jeg legge det inn på mamma sin telefon i norge, og skjønte ikke bæra av at jeg ikke kunne få lov til å fortelle den at den manuelt skulle bruke trondheim som location.

Du kan ikke bare skrive Trondheim. Du må skrive: /Norway/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim

Lenke til kommentar
Du kan ikke bare skrive Trondheim. Du må skrive: /Norway/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim

Vet det. har prøvd. Funket ikke.

Prøvde også med de merkelige tegnene som kommer opp og erstatter ø i sør-trøndelag (noe sånn som %8b3 eller hva det nå er).

Får prøve neste gang jeg er hjemme, med den lokasjonsfila.

Funker dog glimrende med /Denmark/Capital/Copenhagen :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Noen som vet om en applikasjon som sletter all unødvendig historikk etc.?

Marked har en historikk over alt man søker på og etter kun 3 søk (lastet ikke ned noe) tok dette 1,5MB diskplass. Det er irriterende. Evt om noen veit hvordan man nekter applikasjoner å lagre historikk etc?

Lenke til kommentar

Til dere som bruker Dolphin Browser (og ikke har oppdatert), den beste nettleseren for Android ble nettopp enda bedre. Den er nå raskere, mer responsiv, og har i tillegg fått en overhaling av utseendet.

Og til dere som av andre grunner ikke bruker Dolphin, det skader ikke å prøve. :wee:

Lenke til kommentar
Thomware har oppdatert sin Yr.no widget i dag, og inkluderer nå blant annet en 4x2 widget med flipoverklokke, og muligheten for manuelle oppdateringer. Synes denne er kjempebra og er nå på min home-screen :D

Funker bra på HTC Hero. Anbefales!

Yr.no

post-15502-1264176800.png

Da er denne lastet ned og lagt på home- screen! Takk for supert tips!

Lenke til kommentar
Thomware har oppdatert sin Yr.no widget i dag, og inkluderer nå blant annet en 4x2 widget med flipoverklokke, og muligheten for manuelle oppdateringer. Synes denne er kjempebra og er nå på min home-screen :D

Funker bra på HTC Hero. Anbefales!

Yr.no

post-15502-1264176800.png

Bedre enn Snowstorm?

Lenke til kommentar
Nokon som veit om det finnest eit program som lar det bruke qr koda rett I frå nettlesaren på mobilen?

Om du mener å kunne klikke på qr koden i nettleseren på mobilen har jeg ikke noen løsning, funker i alle fall ikke på yr widgeten, men om du sitter på en pc og surfer kan barcode scanner være kjekk å ha...

Lenke til kommentar
Til dere som bruker Dolphin Browser (og ikke har oppdatert), den beste nettleseren for Android ble nettopp enda bedre. Den er nå raskere, mer responsiv, og har i tillegg fått en overhaling av utseendet.

Og til dere som av andre grunner ikke bruker Dolphin, det skader ikke å prøve. :wee:

Nå ble den fin. Likte måten de la til enkel tilgang til gestures rett i menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...