LtdEdFred Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som vet om en barcode scanner-app som gjør det samme som ? Altså sender det som scannes til aktivt tekstfelt på pcen. Hvis du skal scanne strekkoder og få sifrene som koden representerer til PCen fungerer dette programmet glimrende PC_BCR. Har selv brukt det for at muttern skulle få scanna inn ISBN-nummere i et bokprogram på PCen. Krever WiFi (hvert fall sist jeg testa det) og et lite program på PCen. Veldig enkelt å sette opp. Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Interessant, henkepenka! Har installert det, men app'en er på engelsk!? Bruker CyanogenMOD - med norsk språk.. Det virker merkelig, jeg har ikke testet med noen Custom ROM, så jeg vet ikke hvordan applikasjonen fungerer da. Men nå er det en oppdatering der du kan velge om det er svensk eller norsk folk du leter etter, og det fungerer på norsk, svensk og engelsk. //henkepenka Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Hei! Bra program til å sjekke nettrafikken? DroidStats har ikke funket hos meg på en stund. Den holder orden på SMS og ringeminutter, men ikke antall MB brukt i mobile nettverk. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Noen som vet hvor man får tak i fullversjonen av Gameboid? Har ikke noe imot å betale for den, men den er ikke på marked Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Hei! Bra program til å sjekke nettrafikken? DroidStats har ikke funket hos meg på en stund. Den holder orden på SMS og ringeminutter, men ikke antall MB brukt i mobile nettverk. Noen som vet hva som er galt? Aner ikke hva som er galt. Fungerer hos meg. Uansett, så bruker jeg 3g watchdog som suppliment. Fungerer veldig bra etter min mening. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Tror utvikleren selger det direkte, men det ble fjernet fra Market. (Inneholder sikkert GBA-BIOS som er Nintys eiendom.) Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Tror utvikleren selger det direkte, men det ble fjernet fra Market. (Inneholder sikkert GBA-BIOS som er Nintys eiendom.) Veit du hvem som er utvikler? Føler meg helt grønn, har googla i hele dag uten hell Edit; utvikleren er selvfølgelig yongzh! Endret 4. august 2011 av Hypusa Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 I følge denne posten er de tilgjengelig via SlideMe, så du kan jo evt forsøke der. (Det er en egen markedsplass du må laste ned først). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Det stemmer at det er tilgjengelig via SlideMe, men grunnen til at det ble fjernet fra Market var at utvikleren (tiger eller hva han kaller seg), bruker andres kode som har fri lisens, og tjener penger på dette. Det liker jo ikke de som legger ned jobb for at dette skal være gratis Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Det gjaldt vel bare SNES-emulatoren? (Som har en relativt uanlig lisens for åpen kildekode å være.) Etter de mest bukte lisensene (GPLv1-3, LGPGL, BSD, mfl.) står du fritt til å bruke dem i programmer du tar betalt for. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Tusen takk for hjelpa! Jeg har fått det til, og nå er det pokemon i lange baner! :!: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 noen som har kommet over en brukanes samtaleopptaker? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 jeg har tidligere blitt anbefalt Tape-a-call men aldri testet det ut i bruk. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Beste podcast spelaren ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Er vanskligt og lage gode apps av denne typen pga begrensiniger i både android & hardware. Opptak av lyd er som regel kun mulig via telefonens mikrofon, så de fleste slike apps vil kun ta opp "all" lyd og da også som regel kreve at man bruke høytaler funksjonen på telefonen, som også går utover lydkvaliteten. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Alle mine gamle SE telefoner gjorde jo dette uten problem. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Leter etter en app som kan skjule/passordbeskytte enkelte bilder og filmer. Kriteriene er at appen skal være gratis og uten reklame. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 ^ Når du nevner det, skulle jeg også gjerne hatt noe sånt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Beste podcast spelaren ? BeyondPod Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Leter etter en app som kan skjule/passordbeskytte enkelte bilder og filmer. Kriteriene er at appen skal være gratis og uten reklame. Gratis uten reklamer er vanskelig å få til dersom man vil ha brukbare apps. Dersom du takler litt reklame, evt har noen tomflasker du kan pante for betalutgaven, kan Hide It Pro være noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå