Kontorstol Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Finnes det noen veikart apps til Android? Skal på bilferie i sommer og er ikke så lett å planlegge på en gps, så et dedikert veikart hadde vært fint. Skal brukes på Asus EEE Transformer og Optimus One. :-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Er jo også dedikerte bil-gps apper. Navigon har eg brukt og likt best. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Til reiseplanlegging mener jeg Google Maps er best, men til navigasjon trengs nok Navigon, Copilot, Ndrive eller noe lignende Endret 10. juli 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Navigon fungerer vel ikke på Transformeren, CoPilot derimot skal fungere på Transformeren, hvis den også fungerer på Optimus One så har Du jo en vinn vinn situation. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Viser google maps campingplasser og bensinstasjoner? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har testet Google Maps navigasjon, "Navigering" heter vel programmet. Men problemet er at når man navigerer så følger programmet nord, og ikke retningen du kjører. Det blir enormt vanskelig å navigere etter. Noen som vet om det er en mulighet å slå av det? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Er det ikke bare å trykke på kompasstegnet oppe i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Navigering med Google Maps er vel uansett ikkje "offisielt" her til lands? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ikke offisielt i Norge nei, men har du root er det null problem. Skjønner ikke hva Google venter på. Mitt kart vender alltid med kjøreretningen mot toppen av skjermen. Endret 10. juli 2011 av learntofly Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Verken mitt medfølgende meldingsprogram eller GO SMS kan vise store meldinger over 160 tegn riktig. Selv om slike meldinger faktisk sendes som 2 meldinger burde programmet vise det som kun en melding. Dette er jeg vant med fra mine tidligere Nokia mobiltelefoner. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Siden det er fare for torden, så kan dette programmet være noe: AndroLIZ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Siden det er fare for torden, så kan dette programmet være noe: AndroLIZ Hehey, sjefen min satte opp PC-en som til slutt samler alle dataene fra lynsensorene, jeg fikk aldri tid Tør jeg spørre hvem utvikleren(e) til dette programmet er? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Er vel en ikke-navngitt student som har laget den: http://www.adressa.no/vaeret/article1659288.ece?service=mobile Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Endelig, IMDb har til slutt klart å implementere login og watchlist i Android-appen! Takk! Da blir det straks enklere å overleve regnværsdager, eller dager som denne med sol.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Om du har lyst på siste versjon av Android Market, så er apk pakken tilgjengelig her: http://androidandme....l-it-right-now/ Endret 13. juli 2011 av laurell Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Okey, så jeg har fått SGS2, men sliter litt med hvor jeg skal begynne, beste program til overklokking og roote? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Aner ikke, Bundy. Du trenger Odin og Superoneclick though, ta en tur over på XDA Developers sitt forum, det er der det skjer. Der finner du det du trenger om overclocking og custom roms og alt sånt søtt. Men spørsmål: funker notifications på Google+ for dere på tlf? Virker som om jeg ikke får notifications. Må appen ligge åpen i bakgrunnen, eller er det nok at jeg er registrert og har appen på telefonen? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Men spørsmål: funker notifications på Google+ for dere på tlf? Virker som om jeg ikke får notifications. Må appen ligge åpen i bakgrunnen, eller er det nok at jeg er registrert og har appen på telefonen? Sjekk innstillingene dine på plus.google.com, her kan du velge når du skal få notifikasjoner på de forskjellige platformene (e-post, google+ på nett og til mobil). Deretter sjekker du innstillingene på appen, du kan velge å skru notifikasjoner av og på her. Om du har sett igjennom alt her og satt de på, så skal det være nok å bare ha logget på og startet appen en gang, så får du notifikasjoner uten å måtte å trenge å gjøre noe mer, akkurat som på f. eks Gmail-appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå