arco3 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har dere tips til et enkelt bildevisningsprogram? Har prøvd innebygde i ASTRO og telefonens Galleri app, men det funker dårlig å bla til neste bilde når jeg har en rekke bilder i samme mappe nedover. QuickPic. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg leter etter ett annet mail program. Skal bruke det på en Exchange konto. Har Desire S idag, og mail programmet der virker greit med ett unntak. Får ikke til å søke opp kontakter i firmakatalogen. Får nettverksfeil når jeg prøver det. Dette funket strålende på min Nokia E52. Jeg er ny med Android, så om det finnes ett triks med det medfølgende programmet er jeg takknemmelig for det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Mener dette fungerer med RoadSync. Mulig jeg husker feil, men det er en gratis prøveversjon, så det skader ikke å teste. http://www.dataviz.com/products/roadsync/android/ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Anbefaler SMS Forwarder Pro. Her kan man enkelt videresende tekstmeldingene dine til et annet nummer og/eller epost. Nyttig når man har flere telefoner å holde styr på, samtidig som det er kjekt å kunne lese tekstmeldingene jeg får på pc'en uten å ta opp telefonen av lomma Endret 13. juni 2011 av Untouchab1e Lenke til kommentar
eik Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvilke mail anbefaller dere til sgs2? Liker ikke helt den innebygde. Bør støtte live oppdateringer på skjermen. Har gode erfaringer med K9 fra market Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg oppdaterte Puls appen i dag, og når jeg skal åpne den står det plutselig at appen ikke er installert på telefonen. Noen som kjenner til problemet? Jeg har ikke SD kort. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg oppdaterte Puls appen i dag, og når jeg skal åpne den står det plutselig at appen ikke er installert på telefonen. Noen som kjenner til problemet? Jeg har ikke SD kort. Samme her. Etter en reinstall funket den igjen. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg oppdaterte Puls appen i dag, og når jeg skal åpne den står det plutselig at appen ikke er installert på telefonen. Noen som kjenner til problemet? Jeg har ikke SD kort. Samme her. Etter en reinstall funket den igjen. Ja, det funka, meeen må legge inn alle programmene på nytt. Prøvde å avinstallere det i Android Market, men det gikk ikke, så måtte gjøre det i instillinger på telefonen. Rart. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Noen med et forslag til en god app for logging av overtid i jobbsammenheng? Med oversikt fra uke til uke sånn at jeg kan se hva jeg kan avspasere... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kanskje like greit å bruke et notisaps som note everything? Da må du evt skrive datoen og timer selv. Regneark på Quickoffice kan vel og evt brukes. Da kunne du laget en kolonne for dato, en for antall timer, og en for om du har avspasert de timene. Godt mulig det finnes bedre alternativer og. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Markets forslag. Det øverste tror jeg ikke har ukevisning (eneste jeg har prøvd, for en stund siden). Men ser et ar av de andre lister opp både det og overtidsfunksjonalitet. Overtid ser ut til å være mest i , men du kan jo la være å føre vanlige timer, og bare føre overtid som vanlig tid. Da får du det du trenger gratis. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som kan anbefale et lommelykt program til Samsung Galaxy S2? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som kan anbefale et lommelykt program til Samsung Galaxy S2? Prøv TeslaLED. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som kan anbefale et lommelykt program til Samsung Galaxy S2? Prøv TeslaLED. Fant den ikke, sikkert bare for de telefonen som står i beskrivelsen. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fant den ikke, sikkert bare for de telefonen som står i beskrivelsen. Ja, det stemmer nok at den ikke dukker opp. Får beskjed om at den ikke er kompatibel med Galaxy S2. Litt pussig, siden jeg har den inne på min S2 og den funker helt fint. Lenke til kommentar
wafler Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, er ute etter en "feature" i telefonen/Android evt. en app som gjør som følger: Når noen ringer inn til meg, ønsker jeg å velge om jeg vil svare på anropet eller viderekoble/sette over på direkten til et gitt nummer/valgt kontakt. Har forsket litt på dette men syns ikke jeg finner en løsning som virker tilfredsstillende. Hvis noen har tips til en app som gjør dette (som fungerer med norske operatører) evt. hvor man finner slik funksjonalitet i Android hadde jeg blitt meget takknemlig. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, er ute etter en "feature" i telefonen/Android evt. en app som gjør som følger: Når noen ringer inn til meg, ønsker jeg å velge om jeg vil svare på anropet eller viderekoble/sette over på direkten til et gitt nummer/valgt kontakt. Har forsket litt på dette men syns ikke jeg finner en løsning som virker tilfredsstillende. Hvis noen har tips til en app som gjør dette (som fungerer med norske operatører) evt. hvor man finner slik funksjonalitet i Android hadde jeg blitt meget takknemlig. Det er ikke API'er for å gjøre dette i Android, derfor finnes det heller ingen applikasjoner som kan gjøre det. dessverre 2 Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Noen som vet om en app som registrerer hva som bruker internettet på mobilen? Jeg har en app som registrerer totalt forbruk, men ikke hva som bruker hvor mye. Skulle gjerne vist det da jeg noen ganger har et veldig høyt forbruk uten å vite hva som forårsaker det. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Noen som vet om en app som registrerer hva som bruker internettet på mobilen? Jeg har en app som registrerer totalt forbruk, men ikke hva som bruker hvor mye. Skulle gjerne vist det da jeg noen ganger har et veldig høyt forbruk uten å vite hva som forårsaker det. På forhånd takk. Denne skal vel funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå