sabajan Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Kom over et utrolig bra program! Transport-app for hele Europa. Banker Trafikanten... http://oeffi.schildbach.de/ ANBEFALES 1 Lenke til kommentar
eik Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hva er galt med sitering i sitering? Ofte får man bedre forståelse av et svar når man legger sammen flere kommentarer. Sånn da fikk vi sporet av tråden litt her... Innleggene blir så syyykt lange og uoversiktelige :S Er ikke alltid det er nødvendig å sitere sju innlegg for at folk skal skjønne tegninga Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hva er galt med sitering i sitering? Ofte får man bedre forståelse av et svar når man legger sammen flere kommentarer. Sånn da fikk vi sporet av tråden litt her... Innleggene blir så syyykt lange og uoversiktelige :S Er ikke alltid det er nødvendig å sitere sju innlegg for at folk skal skjønne tegninga Ved mange sitat (ikke kun lange) kan også spoiler brukes, men det er en uting at spoiler ikke finnes tilgjengelig som knapp over boksen man skriver innlegg i på samme måte som Understreking, quote, link osv. PS. Har trådstarter lagt opp oppfølgingen av denne tråden? Endret 5. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Kjøpte et spill som ikke lot seg installere, mulig jeg har for lite plass tilgjengelig. Men nå står det "kjøpt" i den grå boksen inne på Market. Er ikke noen refund-knapp. Har jeg kjøpt den eller har jeg ikke? Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Du har vel bare 15 min til å refunde også, husker dog ikke helt hvordan den prosessen var. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Man skal jo bare trykke på refund-knappen, men den var ikke der. Har gjort det her før. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Kom over et utrolig bra program! Transport-app for hele Europa. Banker Trafikanten... http://oeffi.schildbach.de/ ANBEFALES Testet det, og det imponerer veldig. Mye raskere enn trafikanten i bruk. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Kom over et utrolig bra program! Transport-app for hele Europa. Banker Trafikanten... http://oeffi.schildbach.de/ ANBEFALES Takk for tipset Bytta ut denne med Trafikanten. Skjønner bare ikke hvorfor den kommer i to programmer, én stations og én directions...? Merkelig Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har testet norton programmene? Både utilities og sikkerhets app'sene. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om en bra Wikipedia app? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om en bra Wikipedia app? er ikke nettsiden bra nok? 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om en bra Wikipedia app? Selv bruker jeg Wapedia. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som vet om en bra Wikipedia app? er ikke nettsiden bra nok? Nei, går treigere og ser styggere ut, men fant en bra app. Den heter Wapedia og er gratis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hmmm, har visst fått en bug i SMS programmet (Handcent). Når jeg trykker på en av feltene å skrive i, popper bare Edit cut paste vindu opp. Og trykker jeg det bort er jeg på scratch igjen. Får altså ikke skrive inn hverken nummer eller tekst, den popupen ødelegger hver gang. Og det er ingenting å paste eller copy'e heller, ingen av dem gjør noenting. Noen som vet? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis jeg kjøper en app på Android Market og sletter den igjen. Kan jeg da laste den ned på nytt gratis? Sånn som på iPhone.. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 yup, salget er koblet opp mot accounten din. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis jeg kjøper en app på Android Market og sletter den igjen. Kan jeg da laste den ned på nytt gratis? Sånn som på iPhone.. Bare å laste den ned så mange ganger du vil Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Andre som sliter med at Market viser apper du har avinstallert som fortsatt installert på mobilen? Utrolig irriterende! Finnes det noen fix? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Feilpostet [Edit2] Men jeg kan bruke den til følgende spørsmål: Jeg har funnet Worms på Android Market men finner den ikke når jeg er inne på Transformeren min. Jeg går derfot til Android Market på dataen og søker det opp prøver og kjøpe det og må velge hvilken enhet det skal sendes til (Hvordan fungerer det?) Når jeg prøver og velge Transformeren (som er grå) så står det følgende på de 3 forskjellige spillene: Elementet er ikke kompatibelt med enheten. Elementet kan ikke installeres i din enhets land. Elementet kan ikke installeres i din enhets land. Når jeg leser her så skal det gå og kjøre Worms på Transformeren (Jeg har også spurt dette spørsmålet der) Noen som har vært ute for noe slikt før? Hva er greia her og finnes det en work-around? Endret 6. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Andre som sliter med at Market viser apper du har avinstallert som fortsatt installert på mobilen? Utrolig irriterende! Finnes det noen fix? Hvis du har Root, ville jeg forsøkt "Market Doctor" som er en del av Titanium backup (husker ikke om man må ha pro for å bruke det) Har ikke opplevd buggen selv i andre tilfeller enn ved flashing av ROM. EDIT: BORCHGREVINK!? Fredrick her Endret 6. juni 2011 av Mixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå